MARSILAISET 12

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jippu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Huomenta!

Mäkin tulin tsekkaamaan, joko Maalismamma ja Salla, toki muutkin, ovat ohjeet sisäistäneet :) Vai saako niistä selvää?

Tulkaahan kiireen vilkkaa tuonne meidän ikiomalle palstalle :)

Chloe

Heippa,

Mistä palstasta puhuitte, en ehtiny lukea läheskään kaikkia viestejä.
Meillä on tytön kanssa päivisin aika hulabaloo, se menee ku väkkärä ja pistää kaiken suuhunsa mennessään ja matalilta hyllyiltä repii tavarat alas. Ja kun mä en halua kaikkia koriste-esineitä yms siirtää pois näkösältä vaan menen sit sen perässä ja vahdin, ni ei täs paljon ehdi muuta tekemään ku neitonen on jo ""tihutöissä"".
Yöt menee yhä suht hyvin, mutta nyt on ollu toi nuha ja siitä johtuen on heränny muutaman kerran yössä kiljumaan ja mä olen aamuisin kuin nukkuneen rukous, onneksi tyttö leikkii pinnasängyssä (joka täynnä leluja) aina noin tunnin heräämisen jälkeen ja mä vain nukun sen(kin) ajan.

Mutta eipä enempää tälläkertaa, ukko patistaa mua suihkuun joten kai se on mentävä. Heippa taas, laittakaa joku tiivistelmä siitä mikä se palsta oli, yritän keritä jossain vaiheessa lukemaan.

Voi v......

Pitkät sepostukset hävis TAAS bittiavaruuteen,

Sorry Melinda, en jaksa enää kirjoittaa. Lue noita aikaisempia viestejä. Meille on avattu Queenin toimesta Yahoon oma keskustelupalsta, jossa ei Soneran tavoin viestit häviä!

Jospa nyt kirjottais tänne, vaikken oo enää yhtään varma käykö näitä täällä kukaan lueskelemassa... nooh, kirjotan sitte itelleni! ;)

Kävin kyllä rekisteröitymässä tonne jahuuhun, mutta sitte pitäis selvittää vielä tie tonne ite ryhmään ja ihan oikeesti mun englannilla ei sinne päästä! Sitte vielä ku menee tarpeex hermo, niin ei oo mitään mielenkiintoa ees yrittää.

Meillä oli eilen neuvola. Joonas oli 73,5 cm ja 9038g. Hampaita on nyt 5 kappaletta ja yx on puhkeemassa ihan kohta. Tokat ylähampaat tulee nyt. Perjantaina on sitte hampilääkäri, mihin päästään kalustoa esittelemään. Vierastamisesta ei oo ainakaan vielä tietoakaan. Joonas oikein hakemalla hakee kontaktia muihin ihmisiin. Nauraa ja koittaa jutella ihan kamalasti. On kyllä tajuton höpöhöpö-mies. Keneen lie tullu, ku ei kuitenkaan miehen kanssa hirmu pölpöttäjiä olla. Toivottavasti pysyiski tollasena, niin löytyy meijän perheestä ees joku joka tykkää höpötellä kaikkien ihmisten kanssa. Ite oon aika ujo, mutta sitte ku oppii tuntemaan ihmisen, niin mua ei meinaa saada hiljasex...

Kovasti Joonas peruuttelee lattialla mahalla ollessaan, mutta ei vieläkään oo hokannu konttaamisen saloja, vaikka asentoa harjottelee taukoomatta. Terveydenhoitaja oli sitä mieltä, että Joonas lähtee varmaan tosi ajoissa kävelemään, ku on niin jäykät jalat (on ollu tosi pitkään). Tekonauru ja tekoyskä on taas Joonaksen mielestä hauskoja juttuja. Maissinaksut oksettaa meijän poikaa! Kaveri tarjos yhen Joonakselle. Joonas laitto sen heti suuhun ja alko kakoo. Sitte sen ei tarvinnu ku ottaa se naksu käteen, niin alko kakomaan. Meille ei siis ainakaan vielä taideta hankkia niitä. Joku niissä ällöttää kovasti =)

mm

Mä laitan jossain vaiheessa jotain ohjetta lisää, jos ei kukaan muu ehdi ensin. Jos nyt itsekään enää muistan miten se homma toimi ;) Nyt pitää mennä joten palataan myöhemmin asiaan!

Joo sitä tekoyskää meilläkin tosiaan harrastettiin jossain vaiheessa :)

Maalismamma: Eka meet tähän osoitteeseen:

http://groups.yahoo.com/group/marsilaiset/

Sieltä pitäis löytyä turkoosinsininen Join this group-nappi, eli Liity tähän ryhmään. Kun sitä klikkaat, niin kone kysyy käyttäjätunnusta ja salasanaa, jotka oot luonut. Ne antamalla pitäisi aueta sivu, jonka otsikkona on ""Join this group"".

Siinä sivulla on viestien toimittamiseen liittyviä asetuksia, joista mitään ei tarvitse välttämättä muuttaa. Viimeinen kohta, word verification, tarkoittaa, että mustassa laatikossa oleva kirjainsarja on taas lueteltava tyhjään kenttään.

Sitten klikataan vaan turkoosia Join-nappia. Jos et pääse marsilaisten sivuille, niin vian pitäisi löytyä tuosta kirjainsarjasta.

Voi toivottavasti onnistut! Ja marsilaisten sivuilla sitten vasemmalla on valikko, mistä pääsee lukemaan viestejä (""Messages""), kirjoittamaan viestejä (""Post""), äänestämään gallupeihin (""Polls"") ja sitten siellä on muutakin sälää kuten meidän laittamia linkkejä, tiedostoja ja kuvia.

Yhteistyössä