marsipaanikakut

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja EI MARSIPAANILLE! :D
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

EI MARSIPAANILLE! :D

Vieras
siis hitto että ihmetten, miks kaikilla nykyään pitää olla viimosen päälle NALLE PUH tai joku saakelin RUMA HELLO KITTY KAKKU marsipaanista tehtynä? :O eikö ihmiset enään osaa tehdä normi kakkuja? tää on taas varmaan joku villitys.. ja pääseehän niin PALJON helpommalla!

Meillä oli tänään mun elämäni eka "tilaamani" marsipaani kakku. Ja kyllä, mä halusin että pojan synttäreillä on hauskan näkönen toukkakakku ja hauska siitä tulikin :D
Ja mä oon luullu etten mä tykkää marsipaanista pätkääkään, mutta hyväähän toi oli.
Kermakakut on kauheita ällötyksiä, jää multa syömättä järestään.

"Normi kakulla" tarkoitat ilmeisesti kermalla kuorrutettua kakkua?

Ne on tylsiä ja rumia ja maistuvat pahalle. Kuorrutusmassoja on muuten muutakin kuin marsipaania jos ei sen mausta pidä.

ja aivan varmasti saa kermakakusta erittäin hienon ja hyvän, nam! se todellakin vaatii enempi taitoa kun tuo marsipaanilla pelleily. opetelkaa tekemään kunnon kakkuja!

Alkuperäinen kirjoittaja no hyh:
ja aivan varmasti saa kermakakusta erittäin hienon ja hyvän, nam! se todellakin vaatii enempi taitoa kun tuo marsipaanilla pelleily. opetelkaa tekemään kunnon kakkuja!

Se täyte sen sanoo, onko se hyvä. Mitä sä laitat itse kakun sisään?

juu, kyllä se riippuu täytteestä, siitä miten kostea kakku on ja tietysti myös siitäkin miten kakku on tehty. meillä ainakin on ns, peritynyt kakku ohje ja kakki on kyllä tykännyt :)

Alkuperäinen kirjoittaja no hyh:

Mä en oo vielä hyvää kermakakkua nähny ja oon syöny aika monen tekemää, harrastajaleipurin ja ammattilaisen. Hienoja niistä toki saa, mut eivät oo mun makuuni.

Alkuperäinen kirjoittaja makunsa kullakin:
"Normi kakulla" tarkoitat ilmeisesti kermalla kuorrutettua kakkua?

Ne on tylsiä ja rumia ja maistuvat pahalle. Kuorrutusmassoja on muuten muutakin kuin marsipaania jos ei sen mausta pidä.

Peesi..kermakakut on ällöjä,mautomia,hajuttomia ja niin lähiöstä kun voi olla

Yhteistyössä