Martina Aitolehti ja haukkujat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ihana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

ihana

Vieras
Kyllä nämä palstamammat jotka Martinaa haukkuvat ovat yksinkertaisesti vain kateellisia. Martina on kaunis, heillä on normaali parisuhde Eskon kanssa ja molemmilla omat työt ja elämä. Sarja joka televisiosta tulee on käsikirjoitettu ja leikattu viihdyttäväksi ja kärkkääksi.

jep jep ;)

ja tuollaisiako ei löydy ns. taviksista?

Marttina ja eskohan ovat molemmat täysin turhia julkkiksia. he ovat julkisuuden kipeitä ja haluavat helppoa rahaa.

Juu, on kaunis on, kun on ylähuuli täynnä kollageenia ja muuten naama täynnä botoxia, itekki jossain myöntany sen, nääs ei saa olla ryppyjä ja ainoo, mikä naamassa liikkuu just ja just sekin, on alahuuli.
Kyllä kai moni ihminen on ammattilaisen meikkaamana kaunis ja oikeesta kuvakulmasta kuvattuna.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
jep jep ;)

ja tuollaisiako ei löydy ns. taviksista?

Marttina ja eskohan ovat molemmat täysin turhia julkkiksia. he ovat julkisuuden kipeitä ja haluavat helppoa rahaa.

mitä sitten? jos haluavat muka helppoa rahaa? ei taida suomessa julkkiksena tienata

Alkuperäinen kirjoittaja ihana:
Kyllä nämä palstamammat jotka Martinaa haukkuvat ovat yksinkertaisesti vain kateellisia. Martina on kaunis, heillä on normaali parisuhde Eskon kanssa ja molemmilla omat työt ja elämä. Sarja joka televisiosta tulee on käsikirjoitettu ja leikattu viihdyttäväksi ja kärkkääksi.

Täytyy myöntää että pidin Martinaa ennen itsekeskeisenä ja idioottina hmisenä, mutta kun oon katsonut niiden sarjaa Subilta, oon alkanut tykätä parista. Tosta kateellisuudesta: VIHAAN MAKSALAATIKKOA, OLENKO SILLE KATEELLINEN?

musta se marttiina on kyllä vähän liian äksy sille eskolle. aina huutaa sille. vois ihan sanomalla sanoa jos ei pidä jostain jutusta. sanon että niille tulee joskus vielä ero ja sit siitä täällä vauhkotaan ja vatvotaan. :|

Alkuperäinen kirjoittaja mii:
Juu, on kaunis on, kun on ylähuuli täynnä kollageenia ja muuten naama täynnä botoxia, itekki jossain myöntany sen, nääs ei saa olla ryppyjä ja ainoo, mikä naamassa liikkuu just ja just sekin, on alahuuli.
Kyllä kai moni ihminen on ammattilaisen meikkaamana kaunis ja oikeesta kuvakulmasta kuvattuna.

Väitätkö ettei ollu kaunis silloin kun esiinty BB:n päiväkirjahuoneessa ilman meikkiä?? Ja muutenkin hyppi ilman meikkiä siellä talossa, ja ei varmaan oltu kameroita suunnattu Martinalle eduks. :o =)

Martina on mielestäni loistava äiti ja hauskanoloinen ihminen =) Olen kuitenkin sitä mieltä, että he ovat olleet aikas turhia julkkiksia! Onneksi molemmilla on nykyään tanssiryhmät joista ovat kuuluisia =)

Kaunis nainen, joka tietää miten rahaa tehdään. Miellyttävä aviomies, kaunis lapsi ja nätti koti. Rahaa on leikkauttaa ja laittaa botoxia, käydä kampaajalla ja personal trainerilla. Miksi joku nyt olisi kateellinen? :)

Alkuperäinen kirjoittaja Oddball:
Alkuperäinen kirjoittaja mii:

Väitätkö ettei ollu kaunis silloin kun esiinty BB:n päiväkirjahuoneessa ilman meikkiä?? Ja muutenkin hyppi ilman meikkiä siellä talossa, ja ei varmaan oltu kameroita suunnattu Martinalle eduks. :o =)

En voi väittää, kun mun tv ohjelmistoo ei kuulu bb... siitä sen enempää.
Mitä nyt mainoksen näin marttina ja esko vauvakuumetta vai mikä ikinä lieneekään, niin siinä oli kyllä epäonnistunu otos naisesta. Kamalan näköstä OIKEESTÌ, kun ei liiku kunnol naamas muu ku alahuuli ja ylähuulikin törröttää rumasti. Siis siinä kohtauksessa ei todellakaan voinu kehua kauniiks, mut ei siit sen enempää

ööööh rahaa? Justhan esko sai ohjelmassa päiväsakkoa ja summa huimat 100 euroa:D Niillä on tuhansia euroja ulosotossa, viime kesänä yli 9000e ja summa kasvaa vaan.

Ja mikä lammas se esko oikein on? mamma käskee laittaa botoksia ni johan laitetaan, voi jeesus.

Miksi usein kuuleekin, että jos joku ei jostain pidä, niin hän on kateellinen? Jos itse en välitä turhista julkkiksista, olenko kateellinen heille? Miksi mä haluaisin sellaiseksi, jota enemmänkin halveksin, kuin ihailen?

Alkuperäinen kirjoittaja Oddball:

Mä itse en omasta ulkonäöstä paljoa perusta, joten varmaan Martinan pärsekolokin on kauniimpi..., toisaalta en mä ole hänen ulkonäköään moittinutkaan, käyttäytymistä ja tyyliä vain.

Miksi ihmeessä aina pitäisi olla kateellinen jos on kaunis tai tässä tapauksessa kaunis julkkis? En ole Martinaa haukkunut mutta pidän häntä täysin turhana julkkiksena ja julkisuudenkipeänä.

Mä en vieläkän ihan ymmärrä tätä kateus-juttua.Kun mä en tykkää Martinan oloisista ihmisistä niin olen automaattisesti siis kateellinen hänenlaisilleen.Samalla kaavalla siis olisin myös kateellinen pinaattikeitolle tai pinaattikeitosta pitäville ihmisille,koska en pidä pinaattikeitosta..

Yhteistyössä