Martina Aitolehti tanssi seksitanssia viimeisillään raskaana, sairasta!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Toi nainen on täys sekopää:( Mä säälin sitä syntyvää lasta, ei saa ikinä kokea äidin hellää huolenpitoa ja läheisyyttä:(
Toi eukko ei aio imettää lastaan eikä varmaan pystyiskään kun rintoja on niin paljon leikelty!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Toi nainen on täys sekopää:( Mä säälin sitä syntyvää lasta, ei saa ikinä kokea äidin hellää huolenpitoa ja läheisyyttä:(
Toi eukko ei aio imettää lastaan eikä varmaan pystyiskään kun rintoja on niin paljon leikelty!

No imetys ja hellä huolenpito ja läheisyys on ihan eri asiat :whistle:

Mä käsitin, että hän aikoo imettää lastaan. Suunnitteli leikkauttavansa tissinsä sitten uudelleen imetyksen jälkeen. Voin toki olla väärässäkin. Eikä se imettäminen ole mikään hyvän äidin mittari, muutenkin voi antaa hellyyttä ja rakkautta lapselleen.

Moni ei pysty imettämään esim.sairauden takia ja silti lapsi saa hellää huolenpitoa ja läheisyyttä. Mitä sitten, jos tanssii viimeisillään raskaana? Minulla oli paljon pienempi massu viimeisillään kuin Martinalla ja kävelin korkkareilla, tanssin ja tein mitä halusin, kun ei ollut mitään esteitä. Vauva voi hyvin ja syntyi terveenä ja on nyt todella menevä 2v...en tajua tuota, ettei RASKAANA saisi tehdä mitään, ei edes tanssia...

vaikken naisesta juuri välitäkkään ja vaikken tällä kommentilla nyt mitään voitakkaan, niin luin kyllä jostain (olisko ollut seiska), että aikoo imettää lastaan ja imetyksen jälkeen käydä uusimassa silarit...

No sinänsähän lapsi ei siitä kärsi, vaikka äiti tanssiisikin seksitanssia raskausaikana, eikä se liioin tarkoita, etteikö lapsi saisi lämpöä ja läheisyyttä. Mutta muuten sitten Marttiinan edesottamuksia en välttämättä ymmärrä. Tai no en kyllä tunne häntä, en jaks ajatella niin hirveästi muiden eläm,ää..

Tosiaan. Äidinhän kuuluu tasan hedelmöittymishetkestä siihen saakka, kun lapsi täyttää 18 v. pysyä tiukasti kotona ja pukeutua kaapuun. Lauantai-iltana saunan jälkeen, sanotaan siinä yhdeksän-kymmenen maissa saa sekstata, muulloin moinen synti ei saa tulla edes mieleen.

(Ja ei, mä en voi sietää koko Aitolehteä, mutta mitähän hänen keikuttelunsa meille kuuluu.)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Toi nainen on täys sekopää:(säälin sitä syntyvää lasta, ei saa ikinä kokea äidin hellää huolenpitoa ja läheisyyttä:(

Huh huh! Jospa ap menisit takaisin sinne yläasteen matikan tunnille sillä tuskin ap tunnet Martinaa henkilökohtaisesti kirjoittaessasi tuollaisia älyttömyyksiä!

Älä nyt jaksa. Ihan normaalia tanssishowta tuo on. Ei lapsi siitä kärsi. Ja on ihan turha mennä arvostelemaan miten kukin omaa lastaan tulee rakastamaan ja antamaan läheisyyttä, naurettavaa yritystä päteä!! Varmasti on ihan yhtä hyvät vanhemmat tällä lapsella kuin muillakin, esim. sinunkin lapsillasi. :xmas: