Martina entistä pilatumpana

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja stop leikkauksille
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Itsekin katoin kuvia ja naama on tosi huonon näköinen. Siis jotenkin iho ei ole yhtään hehkeä, vaan paljon meikkisuttua sotkettu... Onhan Martinalla hyvä kroppa, mutta naama jotenkin ei ole nyt oma itsensä. Varmaan johtuu meikistä, huonosta sellaisesta.

Eilen kävelin Martinan talon ohi ja huomasin että Tiina Jylhän klinikka on hänen alakerrassaan, käyköhän hän naapurin Tiinalla korjauksissa :D Martina on kaunis mutta tuo huulitäyte ei ollut ylähuuleen oikein laitettu. Mutristelukuvissa näytti ihan kuin Mardella ois ollut viikset kun ylähuuli oli liian turvoksissa.

Alkuperäinen kirjoittaja katsoin myös;24280178:
Itsekin katoin kuvia ja naama on tosi huonon näköinen. Siis jotenkin iho ei ole yhtään hehkeä, vaan paljon meikkisuttua sotkettu... Onhan Martinalla hyvä kroppa, mutta naama jotenkin ei ole nyt oma itsensä. Varmaan johtuu meikistä, huonosta sellaisesta.

Maskeeraajan vika. Liikaa oli noihin pinkkihuulikuviin sotkettu Katy Perry-look-a-likea.

ja voi helvetti noi tatskat! on eukko pilannu ittensä ihan täysin, turhilla leikkauksilla ja karmaisevilla isoilla tatuoinneilla. Ei tosta saa kaunista eikä sexyä millään, ei vaatteilla eikä meikillä. piste.

No onpas vahamainen nassu tuossa kuvassa. Osaa martina hehkeäkin olla, mutta KAMMOTUS tuolle kuvalle! Kevyt, kuulas meikki tekisi oikeutta, oikeastaan jokaiselle. Eikös se meikkaamisen tarkoituskin ole korostaa hyviäpuolia eikä peittää rumia?

Mä en oo koskaan ymmärtänyt et kuka voi pitää tuota kammotusta kauniina! Minusta se on ihan miehen näköinen hevosennaama jota ei edes leikkaukset ja irtoripset pelasta.

Mä en oo koskaan ymmärtänyt et kuka voi pitää tuota kammotusta kauniina! Minusta se on ihan miehen näköinen hevosennaama jota ei edes leikkaukset ja irtoripset pelasta.

Et ole tainnut livenä nähdä? Mä oon salilla nähnyt jonkun verran kun käyn kaverini vetämässä jumpassa hänen kans samassa paikassa. Tosi kaunis hän on kun hymyilee luonnollisessa meikissä. Minun mielestä jokainen nainen on kauniimpi hymy huulilla kuin ihme mutruhuulena...

Eilen kävelin Martinan talon ohi ja huomasin että Tiina Jylhän klinikka on hänen alakerrassaan, käyköhän hän naapurin Tiinalla korjauksissa :D Martina on kaunis mutta tuo huulitäyte ei ollut ylähuuleen oikein laitettu. Mutristelukuvissa näytti ihan kuin Mardella ois ollut viikset kun ylähuuli oli liian turvoksissa.

Martinallahan on huulen yläpuolella maksaläiskiä. Vissiin siks näyttää et olis viikset.

yksi ja sama ilme kaikissa kuvissa, ihan hevosen näköinen naamastaan. Vois todellakin luulla joksikin drag queeniksi. Katy Perry on naisellisen näköinen, ei näitä voi verrata keskenään millään. Hyvä kroppa hällä on, se täytyy myöntää mutta tuo naama ei kyllä sovi yhtään sen jatkoksi.

[QUOTE="vieras";24280439]yksi ja sama ilme kaikissa kuvissa, ihan hevosen näköinen naamastaan. Vois todellakin luulla joksikin drag queeniksi. Katy Perry on naisellisen näköinen, ei näitä voi verrata keskenään millään. Hyvä kroppa hällä on, se täytyy myöntää mutta tuo naama ei kyllä sovi yhtään sen jatkoksi.[/QUOTE]

Sen vuoksi hymy sopisikin Martinalle paljon paremmin, niinkuin kaikille muillekin ihmisille :D

Yhteistyössä