Martina entistä pilatumpana

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja stop leikkauksille
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mulla pistää vaan joka kuvasta silmään toi varjo, joka jää sen ylähuulen yläpuolelle. Koko ajan katon, onko sillä viikset vai mikä.

Ja vähän on liikaa pakkelia. Saa näyttämään vanhalta ja luonnottomalta. Väitän, et ois kauniimpi ilman meikkiä kuin noin maalattuna.

Aika kauhea, vaikkei ole kiva täällä haukkua toisten ulkonäköä, mutta säälittää miksi on muokattava kasvonsa vaan huonompaan suuntaan. Vanhoja kuvia kun kattoo, niin Martinalla on kivaa pyöreyttä kasvoissa ja hän näyttää luonnolliseslta ja nätiltä, nyt hän näyttää miehekkäältä ja nuo huulet ovat ihan kauheat ja tosiaan, näyttää paljon vanhemmalta. En kyllä tykkää yhtään.

Martina on tosi kaunis nainen kun katsoo hänen vanhoja kuvia. Mut kauniski nainen menee pilalle ku naamaan tungetaan sinne kuulumattomia mömmöjä. Mun mielestä nuorten ei kannattais alkaa silottelemaan jokaista ryppyä mitä on naamasta etsimällä etsitty. Onhan se nähty et ajan kanssa se vaan vanhentaa.

Moni joka on vuosia korjannut naamaansa nuoresta asti, näyttää 30-40 vuotiaana ikäistään huomattavasti vanhemmalta.

Mä en oo koskaan ymmärtänyt et kuka voi pitää tuota kammotusta kauniina! Minusta se on ihan miehen näköinen hevosennaama jota ei edes leikkaukset ja irtoripset pelasta.

Mun mies on aina ollu samaa mieltä - sanoo että Tuksukin on "naisellisempi" jos pakko sanoa noista mitään. Mä tykkäsin aiemmin Martinasta mutta pakko myöntää että kyllähän se mieheltä alkaa näyttää tai oikeestaan dragsellaiselta...Tai kohta ihan sen janicemikäseon...näkönen.

Mutta siis on ollu viikon loma ja koko sen ajan erossa lapsestaan???, ohoh...

Mutta siis on ollu viikon loma ja koko sen ajan erossa lapsestaan???, ohoh...[/QUOTE

No oho, päästiinhä tätäki kauhistelemaan :D

Kylläpä supermammat pääsee taas vauhtiin.
Oon minäki ollut ipanoistani viikon erossa, ja oho kas kummaa, lapseni ovat elossa edelleen, tasapainoisia, ihania lapsia, ja kiintymyssuhde äitiin ei kärsinyt erossa ;)

Pöh, meinasinkin sitä että on kiireinen muutenkin duuniensa ja treeniensä kanssa ni sitten kun on viikko lomaa ni sekin erossa lapsesta (sen kuvan sai) ja seilaa vaan uuden miehen kanssa.
Eihän lapsella mitään hätää ollutkaan - voi olla jopa paaaaaaljon parempi olla kiintyneen isänsä kanssa :)

oho menipä mun lainaukset pieleen :)

No mie en seuraa ko henkilöä silleen (mut tuksua toki senkin edestä :D) et paha sanoa miten paljon muuten on lapsensa kanssa, mutta tosiaan, onhan sillä lapsella isäkin kai olemassa. tai mummo tai joku muu läheinen ja rakas joka voi sen viikon lapsen kanssa olla.

Et ole tainnut livenä nähdä? Mä oon salilla nähnyt jonkun verran kun käyn kaverini vetämässä jumpassa hänen kans samassa paikassa. Tosi kaunis hän on kun hymyilee luonnollisessa meikissä. Minun mielestä jokainen nainen on kauniimpi hymy huulilla kuin ihme mutruhuulena...

Kai sä oot vinkannut Martinalle, että tulee kaksplussalle lukasemaan mitä siitä kirjotetaan.
Ois meinaat varmasti aika mieltä ylentävä kokemus :)

[QUOTE="...";24280959]Kai sä oot vinkannut Martinalle, että tulee kaksplussalle lukasemaan mitä siitä kirjotetaan.
Ois meinaat varmasti aika mieltä ylentävä kokemus :)[/QUOTE]

Heh, no tuskin Martinaa paljon hetkauttaa mitä ihmiset täällä kirjottelevat. Räksyttäjiä ja kateellisia kanoja löytyy aina, siihen Martina on varmasti tottunut ja on tuollaisen yläpuolella :D Eräitä julkkiskavereita oon käskenyt lukemaan Mitäs nyttiä ja ovat olleet aika järkyttyneitä, kysyneet onko nää ihmiset tosissaan... :D

[QUOTE="...";24280959]Kai sä oot vinkannut Martinalle, että tulee kaksplussalle lukasemaan mitä siitä kirjotetaan.
Ois meinaat varmasti aika mieltä ylentävä kokemus :)[/QUOTE]

Eiköhän tuo(kin) jo käy lukasemassa. Eikö mieluummin kande vinkata että ois sievempi omana itsenään ;) eikä leikeltynä tai pursotettuna.
Ja julkkiksen nyt on kestettävä etä siitä kirjoitellaan ja arvostellaan(kin). Kuhan ei mee herjaamiseksi jne. Mutta esim. ulkonäköä kaiketi saa "arvostella" kun sillä(kin) itseään julki tuo ja sanoo että tekee mitä vain ollakseen se julkkis...

Eiköhän tuo(kin) jo käy lukasemassa. Eikö mieluummin kande vinkata että ois sievempi omana itsenään ;) eikä leikeltynä tai pursotettuna.
Ja julkkiksen nyt on kestettävä etä siitä kirjoitellaan ja arvostellaan(kin). Kuhan ei mee herjaamiseksi jne. Mutta esim. ulkonäköä kaiketi saa "arvostella" kun sillä(kin) itseään julki tuo ja sanoo että tekee mitä vain ollakseen se julkkis...

Mulla ei oo valtuuksia (niinkuin ei kenelläkään muullakaan) mennä sanomaan toiselle ihmiselle että "vaihdappas ulkonäköäs sievempään". Jos Martina viihtyy nykyisessä lookissaan niin sehän on pääasia, ei hänen tarvitse ketään muuta alkaa miellyttämään. Ja jos keikat vetää väkeä ja ihmiset lukevat hänen juttujaan niin hommahan toimii nykyisellään niinkuin pitääkin...

Kasvot nyt vielä suht ok, mutta siis noi "rinnat", kaksi palloa keikkumassa leuan alla, tosi nättiä.
Ja on se kumma kun reilun vuoden ikäisestä lapsesta tarvitaan viikon lomia ja sitten itketään kun on ikävä. Niin, kaikkea ei aina pidä saada!

Kaunis nainen on edelleen,mutta se "hohto" ei näissä kuvissa näy...Martina näyttää väsyneeltä lähinnä...
Ja mikä on positiivista huomata näistä kuvista,ei näytä niin laihalta,kuin yhdessä vaiheessa :)

Heh, no tuskin Martinaa paljon hetkauttaa mitä ihmiset täällä kirjottelevat. Räksyttäjiä ja kateellisia kanoja löytyy aina, siihen Martina on varmasti tottunut ja on tuollaisen yläpuolella :D Eräitä julkkiskavereita oon käskenyt lukemaan Mitäs nyttiä ja ovat olleet aika järkyttyneitä, kysyneet onko nää ihmiset tosissaan... :D

Noista tisseistä ei voi kukaan olla kateellinen... en kyllä edes tiedä mistä Martinalle vois olla kateellinen.

[QUOTE="vieras";24281258]Noista tisseistä ei voi kukaan olla kateellinen... en kyllä edes tiedä mistä Martinalle vois olla kateellinen.[/QUOTE]

No mutta jostain pitää näpäytellä kuitenkin. Kukaanhan ei koskaan omasta mielestään ole kateellinen, en tiiä onko se kateutta, katkeruutta vai mitä lie kun suomalaisten pitää märehtiä niin paljon ihmisten asioita. Milloin kytätään kuinka kallis kännykkä maahanmuuttajalla on ja milloin Martinalla on törrötissit.

[QUOTE="vieras";24281258]Noista tisseistä ei voi kukaan olla kateellinen... en kyllä edes tiedä mistä Martinalle vois olla kateellinen.[/QUOTE]

Juuri näin. Jos minulla olisi tuollaiset rinnat itkisin päivät pitkät. Ja samoin jos olisin noin typerä, että menisin julkisesti laulamaan tuolla äänellä jolla se yrittää jotain vikistä. Olin oikeastaan vihainen kun se pilasi Juha Tapion ihanan laulun Pitkä kuuma kesä -ohjelmassa.

Yhteistyössä