Martina ja Victoria muutti pois Eskon luota (linkki ja kuva)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Varmaan ihan "normaalit" teini-ikäiset, jotka tahtovat shokeerata ja kerjäävät huomiota. "Nimellään" kirjoittava mies lienee joku, joka haluaa mustamaalata ko. henkilöä.

Omituinen tuo kommentti, jossa kommentoija kertoi lapsensa hukkumisesta uima-altaaseen. Vaikutti oikeasti sekopäältä.

En myöskään pysty lukemaan kuin pari kommenttia tuolla. Miten voi olla mahdollista että seiskan sivuille lehti antaa kirjoittaa ja pitää vielä kommentit esillä, tuollaisia sairaita asioita? Vaikka kuinka on "roska lehti" niin joku raja!

Tuntuu kurjalta tuon pikku ihmisen kannalta heidän eronsa.

joskus ero on paras ratkaisu myös lasten kannalta.ei lasten ole hyvä kuunnella jatkuvaa vanhempien riitelyä-tiedän sen itse,olen lapsena joutunut kuuntelemaan.vanhemmiten ymmärsin eropäätöksen erittäin hyvin.eikä victoria vielä ymmärrä,hän on niin pieni.parempi näin jos liitto ei toimi.katseltuani isku kolumbiaan jaksoja niin huomasin,että esko ei tee juuri muuta kun piikittelee ja naljailee vaimolleen,ei paljon kunnioitusta tunnu löytyvän.etten ihmettele eroa laisinkaan.

joskus ero on paras ratkaisu myös lasten kannalta.ei lasten ole hyvä kuunnella jatkuvaa vanhempien riitelyä-tiedän sen itse,olen lapsena joutunut kuuntelemaan.vanhemmiten ymmärsin eropäätöksen erittäin hyvin.eikä victoria vielä ymmärrä,hän on niin pieni.parempi näin jos liitto ei toimi.katseltuani isku kolumbiaan jaksoja niin huomasin,että esko ei tee juuri muuta kun piikittelee ja naljailee vaimolleen,ei paljon kunnioitusta tunnu löytyvän.etten ihmettele eroa laisinkaan.

Lähinnä kai porukka säälii Victoriaa sen vuoksi kun häntä tungetaan jo pienestä pitäen julkisuuteen ja joutuu sitten tuollaisen kommentoinnin kohteeksi! Täytyy toivoa että tämä pari nyt pikkuhiljaa poistuisi julkisuudesta ennenkuin Victoria kasvaa isommaksi, ei oo helppoa olla turhan julkkiksen lapsi joka saa inhot niskaansa.

Siis mä olen noita viimeisimpiä kuvia katsellessa kummastellut Martinan KAKSOISLEUKAA ja muutenkin pönäköitynyttä kroppaa.. onkohan se raskaana vai miten sellainen treenifriikki muka muuten on päästänyt ittensä tuohon kuntoon!???

Yhteistyössä