Martina vaikuttaa kyllä ihanalta ihmiseltä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja salla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ei yks juttu kenestäkään ihanaa tee. Oletteko kattonu kun se oli bb:ssä tai näitä tosi-tv sarjoja siitä, mun mielestä erittäin ilkeä ja itsekeskeinen ihminen. Rakastaa tytärtään toki, mut muuten hyvin ilkeä ihminen ja luulee itsestään liikoja. Mut tää vaan mun mielipide.

Alkuperäinen kirjoittaja vierass:
Ei yks juttu kenestäkään ihanaa tee. Oletteko kattonu kun se oli bb:ssä tai näitä tosi-tv sarjoja siitä, mun mielestä erittäin ilkeä ja itsekeskeinen ihminen. Rakastaa tytärtään toki, mut muuten hyvin ilkeä ihminen ja luulee itsestään liikoja. Mut tää vaan mun mielipide.

Minä olen taas saanut ihan erilaisen kuvan hänestä. Minusta vaikuttaa oikeasti kivalta ihmiseltä.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vierass:

Minä olen taas saanut ihan erilaisen kuvan hänestä. Minusta vaikuttaa oikeasti kivalta ihmiseltä.

Samaa mieltä, vaikuttaa oikeasti kivalta ihmiseltä, lämpimältä ja avoimelta. On toki varmasti temperamenttinenkin.

se on jotenkin ristiriitainen minusta. bb:ssä jne sain siitä aivan kamalan kuvan, se alisti muita ja oli ilkeämpääkin ilkeempi.

mutta muuten julkisuudessa sen kuva on tosi ihana.

Yhteistyössä