Mary Kay tuotteet - mitä mieltä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Hurahtanut"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mary Kayn meikkivoide on yksi parhaista, joita on tullut vastaan. Erittäin peittävä, silti ei mikään pakkeli.Tuotteet muutenkin erittäin laadukkaita ja RIITTOISIA, mutta suosittelen tilaamaan esim. ebaysta, saa puolet halvemmalla kuin Suomen konsulteilta.

...saat vanhentuneita tuotteita ja muista että tuubit voivat sisältä AIVAN JOSTAIN MUUTA KUIN MARY KAY:n tuottetta!!!

[quote="mkk";27127465]totta tosiaan ovat kyllä laadukkaita ja saavat ihon tuntumaan pehmeältä ja hyvinvoivalta. Timewise -sarja on itselleni ihan ehdoton, koska tuo laskee ylimääräisen turvotuksenkin kasvoilta (siis jo ihan pelkkä puhdistus ja kosteutus).

Itse toimin myös konsulttina niin, että tilaan omaan käyttöön + parille kaverille samalla. Jos siis kimppatilaus kiinnostaa, niin laita viestiä

kk15388@suomi24.fi

tässä vielä esite tuotteista kiinnostuneille:

http://issuu.com/lesleycosmetics/docs/thelook1207fi?mode=window&viewmode=doublepage[/quote]

->>> olethan lukenut myynti- ja markkinointisuunnitelman!!! :-(

Hei

Mene Ebay.com ja sieltä tilaat Mary Kayn tuotteita jotka PALJON halvempia kuin näiden Suomessa toimivien Mary Kayn konsulttien samat tuotteet..

Esim : joku perusrasva näillä konsulteilla lähes 50e niin ebaystä Usasta tilaamalla 10e täysin sama !!!

Ja kun väittävät täällä etä ovat vanhentuneita niin siellä on kyllä ilmoituksissa millon vanhentuvat ja ovat aina olleet tuoreita !

Aluksi erehdyin ostamaan näiltä Mary KAyn "konsulteilta" eli ahneilta rahastajilta mutta kun löysin samat tuotteet Ebeystä niin sieltä nykyään tilaillut kerran vuodessa isomman erän jolloin postimaksutkin ovat edulliset.

Ja kun täällä "konsultit" kirjoittavat että voivat sisältää mitä vai niin HÖPÖHÖPÖ ,Ebayssä Mary Kaytä myyvät ovat isoja tukkumyyjiä ja vastaavia ja jos he myisivät paskaa niin eipä niillä kauaa Bisnes pyörisi :D !!! Ja kun katsoo heidän saavaa palautetta nin 99.9% on tyytyväisiä heihin eli eivät myy paskaa ;) .

Alla linkki esim yhteen joka myy Mary Kayn tuotteita ja tältä olen itsekin tilannut :

http://stores.ebay.com/lookingcute-Cosmetics?_trksid=p2047675.l2563

Itse käytin puolitoista viikkoa puhdistustuotteita ja sain aivan järkyttävän ihottuman sekä pieniä näppyjä, en ole kosmetiikalle allerginen ja ihoni ei ole herkkä. Tuttavani kosmetologi oli ihosta aivan järkyttynyt, hän otti tuotteista tietävänä selvää ja selville sai sen että niissä käytetään huonoja lisäaineita ja mitä muita päästöjä jotka tekevät ihosta huonon eikä iho pääse hengittämään. Minä en suosittele.

Tuotteiden laatuun en ota kantaa mutta älkää nyt hyvät ihmiset ryhtykö itse Mary Kay -konsulteiksi! Äitini on yrittänyt rikastua tuotteiden myynneillä kymmenisen vuotta ja nyt seuraava askel lienee velkaneuvonta. Eli hurahtaminen mukaan aktiiviseen MK-yhteisöön on tarkoittanut ystävyyssuhteiden katkeamista, sukulaissuhteiden vaikeutumista, ikuista rahapulaa, hirveitä velkoja, ja lisäksi MK-"uskonlahkoa" joka menee kaiken muun edelle arvojärjestyksessä.

Hei

Mene Ebay.com ja sieltä tilaat Mary Kayn tuotteita jotka PALJON halvempia kuin näiden Suomessa toimivien Mary Kayn konsulttien samat tuotteet..

Esim : joku perusrasva näillä konsulteilla lähes 50e niin ebaystä Usasta tilaamalla 10e täysin sama !!!

Ja kun väittävät täällä etä ovat vanhentuneita niin siellä on kyllä ilmoituksissa millon vanhentuvat ja ovat aina olleet tuoreita !

Aluksi erehdyin ostamaan näiltä Mary KAyn "konsulteilta" eli ahneilta rahastajilta mutta kun löysin samat tuotteet Ebeystä niin sieltä nykyään tilaillut kerran vuodessa isomman erän jolloin postimaksutkin ovat edulliset.

Ja kun täällä "konsultit" kirjoittavat että voivat sisältää mitä vai niin HÖPÖHÖPÖ ,Ebayssä Mary Kaytä myyvät ovat isoja tukkumyyjiä ja vastaavia ja jos he myisivät paskaa niin eipä niillä kauaa Bisnes pyörisi :D !!! Ja kun katsoo heidän saavaa palautetta nin 99.9% on tyytyväisiä heihin eli eivät myy paskaa ;) .

Alla linkki esim yhteen joka myy Mary Kayn tuotteita ja tältä olen itsekin tilannut :

http://stores.ebay.com/lookingcute-Cosmetics?_trksid=p2047675.l2563

Ebay MAINOS..... Ebay MAINOS.....

Tuotteiden laatuun en ota kantaa mutta älkää nyt hyvät ihmiset ryhtykö itse Mary Kay -konsulteiksi! Äitini on yrittänyt rikastua tuotteiden myynneillä kymmenisen vuotta ja nyt seuraava askel lienee velkaneuvonta. Eli hurahtaminen mukaan aktiiviseen MK-yhteisöön on tarkoittanut ystävyyssuhteiden katkeamista, sukulaissuhteiden vaikeutumista, ikuista rahapulaa, hirveitä velkoja, ja lisäksi MK-"uskonlahkoa" joka menee kaiken muun edelle arvojärjestyksessä.

Se on kyllä ollu oma moka, ikävä kyllä ja sama ongelma olisi ollut edessä minkä tahansa kotimyynti tai muun myynti homman kans. Harmillista sinänsä. Jotkut alkaa konsultiksi mihin tahansa kotimyynti tuotteeseen vain siksi kun voivat ostaa tuotteet edullisemmin ilman myynti aikeita eteenpäin. Mutta velaksi ei todellakaan kannata tämmöiseen rueta ja ostaa varastoja tai muuta vastaavaa ja tietenkin jokaisen ihmisen toiveita täytyy kunnioittaa eikä pakko tyrkyttää mitään.

Itse käytin puolitoista viikkoa puhdistustuotteita ja sain aivan järkyttävän ihottuman sekä pieniä näppyjä, en ole kosmetiikalle allerginen ja ihoni ei ole herkkä. Tuttavani kosmetologi oli ihosta aivan järkyttynyt, hän otti tuotteista tietävänä selvää ja selville sai sen että niissä käytetään huonoja lisäaineita ja mitä muita päästöjä jotka tekevät ihosta huonon eikä iho pääse hengittämään. Minä en suosittele.[/QUO

Olisi ihan mielenkiintoista tietää, mistä tämä sun "tuotteista tietävänä" kosmetologi on tietonsa hakenut/ saanut?? =D Jos hän ihan faktaa olisi saanut hän olisi kertonut,että Mary Kayn tuotteiden takana on maailman huippu ihotauti-, ja silmälääkärit. Mary Kayllä on todella tiukat vaatimukset tuotteilleen. Yritys keskittyy laatuun, turvallisuuteen ja tuloksiin. Mary Kay Inc. käyttää Vuodessa miljoonia dollareita ja suorittaa 300000 testiä varmistaakseen sen. Tuotteisiin käytetään ainoastaan todistetusti turvallisia ja tehokkaita ainesosia. Ja ovat myös allergia testattuja, joten herkkäihoiset voivat niitä käyttää. erittäin herkille voivat Time Wise sarjan aktiiviset aines osat olla alussa liikaa, mutta heille onkin eri sarja MK.sta saatavilla.

Mihin huonoihin lisäaineisiin ja päästöihin kosmetologisi viittasi? =)

Mitä sinun ihoosi tullaan....kosmetologisi on myös ammattilaisena kertonut sinulle, että iho uusiutuu 4 viikkon kierron aikana. Tuotteissa on ikääntymisen merkkejä ehkäiseviä ainesosia ja toimivat ihon luonnollisten prosessien kanssa, näppylät todistavat että jotain todella tapahtuu. Ja kierron takia täytyy jatkaa käyttöä, ellei tule häiritsevää ihottumaa, silloin täytyy tehdä muutoksia ihonhoito-ohjelmaan. Tuotteet eivät todella ole mitään pilipaleja voiteita.
Onko konsulttisi kertonut tyytyväisyys takuusta? Sinähän saat vaihtaa/rahat takaisin? Olet ilmeisesti kokeillut tuotteita, ennen kuin ostit. Hän on tehnyt esiprofiloinnin ja toiminut sen mukaan mitä olet hänelle kertonut? Etkä ole käyttänyt muiden merkkien tuotteiden kanssa sekaisin? Ihosi reaktioon voi olla monta syytä ja apua/ratkaisun siihen saat ihmiseltä, joka tuntee OMAN MERKIN paremmin kuin joku joka ei ole niiden kanssa tekimissä, niin kuin kosmetologisi. Jos konsulttsi on uusi ja hän on vielä kokematon, hänellä on apunaan kokeneita konsultteja kenen kanssa konsultoida ja sitä kauttaa autaa sinua. Se on Mary Kayn pointti, ei vaan myydä tuotteita ja lähdetään sitten livohkaan. On tietty asiakkaan päätettävissä haluaako oikeasti saada tuloksia ja näin ollen hyödyntää henkilökohtaista konsulttiaan ja hänen palveluitaan. Mutta jos sijoitat johonkin, eikö kannattaisi ottaa joka pennin arvoinen hyöty?

En minä kysyisi silmälääkäriltä asiantuntevaa apua korvaongelmiini. Kyllä mä kääntyisin korvalääkärin puolelle vaikka molemmat lääkäreitä ovatkin.

Sehän olisi ollut harvinaisempaa, et kosmetologisi olisi sanonut jotain hyvää tuotteista, jotka voivat mahdollistaa sen, et ei tarvitse kosmetologin palveluita tuotteiden takia. Kosmetologeja tarvitaan kyllä. ihanaa mennä hoitoihin jonka joku muu tekee. Mutta kuluttajalla on mahdollisuus valita tuotteista jota voi käyttää kotona, jotka myös saavat ihon voimaan hyvin ja näin ollen tulee edullisemmiksi kuluttajalle. Ihanaa on vapaus valita! <3

Mary Kayn meikkivoide on yksi parhaista, joita on tullut vastaan. Erittäin peittävä, silti ei mikään pakkeli.Tuotteet muutenkin erittäin laadukkaita ja RIITTOISIA, mutta suosittelen tilaamaan esim. ebaysta, saa puolet halvemmalla kuin Suomen konsulteilta.

En kyllä suosittele ostamaan netistä ja varsinkaan ebaysta. Et tiedä mitä purkkien sisällä on. Tässä yksi esimerkki www.iltalehti.fi/terveys/2015060919833988_tr.shtml

Kuori ihon KIRJAIMELLISESTI pois. =/

Mary KAyssä on asiakkailla tyytyväisyys takuu ja näin ollen jos tuote ei jostain syystä toimikkaan, voi vaihtaa sopivampaan yms.

Sama täällä.

Aineet oli mulle liian peseviä, joten sain näppyjä joita ennestään ei ollut. Konsultti väitti pesuaineen olevan mun iholle sopiva, vaikka itse pyysin herkän ihon ainetta jota ei mulle myynyt... Olis pitänyt valittaa ja palauttaa, mutta en jaksanut...

Yövoidetta testatessa oli naama kuin rokon jäljiltä. Se ei ollut itse hankittu, vaan kaverilta saatu näyte.

Tähän täytyy kommentoida, vaikka vanha viesti jo onkin että näppylöiden ilmaantuminen tuotteiden käyttämisen alkuvaiheessa on normaali ihon puhdistusreaktio. Vaikka iho on pintapuolisesti ollut "hyvässä kunnossa" ennen tuotteiden aloitusta, kaikki se lika joka ihon alla piilee, alkaa tuotteiden käytön myötä puskea pois sieltä. Ihon puhdistusreaktiota kestää normaalisti muutaman viikon, jonka aikana näppylöitä ilmaantuu suurimmalle osalle käyttäjistä, joillekkin enemmän ja joillekkin vähemmän. Muutaman viikon jälkeen tuotteet alkavat kuitenkin näyttää, mitä oikeasti tekevät.. ihosta tulee kirkas, pehmeä ja ihon kosteustasapaino on kunnossa, jonka jälkeen ei kuivasta ihosta tarvitse kärsiä :)

Kevätterveisin 2,5v konsulttina toiminut

Yhteistyössä