Eli paljonhan puhutaan siitä, että kun ihminen masentuu, mikään ei kiinnosta,on väsynyt jne. (ei mietitä nyt niitä tapauksia, jotka miettii itsemurhaa jne. vaan vaikka lievää masennusta)
Mä en koe itseäni millään tavalla masentuneeksi. Väsynyt olen, kyllä.
Kodin siistinä pitäminen tuntuu välillä ylitsepääsemättömältä. Vietän paljon aikaa kotona. Aamut on kauheita, pakko nousta vaikka väsyttää ihan kauheasti...Päivälläkin väsyttää, mutta jossain vaiheessa se menee vähän ohi..mietin nukunkohan mä liikaa, vai mitä :snotty:
Esimerkki päivä:
7.30 Herätys
8.00 esikoinen pukee vaatteitan (kunhan muistan 2minuutin välein muistuttaa, kun jää haaveilemaan), mä juon kupin kahvia samalla syöttäen kuopukselle aamupalaa. keskimmäinen syö myös aamupalaa.
8.30 Esikoinen on juuri ja juuri kerennyt pukea päälleen, kun täytyy ruveta jo ulkovaatteitaan pukemaan (monesti aamupala jää syömättä)
8.50 taxi hakee esikoisen eskariin
9.00 hyvällä tuurilla keskimmäinen on pukenut jo sisävaatteet, kuopukselle päivävaatteet.
9.10 keskimmäiselle ja kuopukselle ulkovaatteet, autoon ja keskimmäinen hoitoon
9.30 Tullaan kuopuksen kanssa kotiin ja leikitään, juon kupin kahvia
10.00 Kuopus menee ensimmäisille päiväunilla
Ja tässä kohtaa mulla ois 2tuntia aikaa siivota ja pyykätä, mut ei jaksa, oon ihan poikki, eikä mua kiinnosta, tekis mieli mennä nukkumaan....väsyttää..
11.30-12.00 Kuopus herää, vaipanvaihto ja lounas
12.30 Esikoinen tulee eskarista kotiin, välipalaa, juttelua ja raivaamista
14.15 kuopukselle vaatteet päälle ja hakemaan keskimmäistä hoidosta
14.40 Kuopukselle välipala ja päiväunille
15.00-16.30 yritän pitää isommat tytöt hiljaa (ei hiirenhiljaa, mut ei huutookaan), koska kuopus nukkuu
(2kertaa viikossa painiharjoitukset 17-17.45)
16.30-17 kuopus herää, päivällinen(kaikkien) ja vaipanvaihto, pyykin laittoa (jota koitan tehä joka välissä)
18.00 Isommat tytöt suihkuun
19.00 iltapala
20.00 sänkyyn Kuopus menee vasta 20.30
Ja keskimmäinen nukahtaa 22.23.00
Ja mitä mä teen... meen nukkumaan...
Oonko mä vaan totaalisen laiska??Siltä musta ainakin tuntuu.. :ashamed:
Anteeksi sekava sepustus :snotty:
Mä en koe itseäni millään tavalla masentuneeksi. Väsynyt olen, kyllä.
Kodin siistinä pitäminen tuntuu välillä ylitsepääsemättömältä. Vietän paljon aikaa kotona. Aamut on kauheita, pakko nousta vaikka väsyttää ihan kauheasti...Päivälläkin väsyttää, mutta jossain vaiheessa se menee vähän ohi..mietin nukunkohan mä liikaa, vai mitä :snotty:
Esimerkki päivä:
7.30 Herätys
8.00 esikoinen pukee vaatteitan (kunhan muistan 2minuutin välein muistuttaa, kun jää haaveilemaan), mä juon kupin kahvia samalla syöttäen kuopukselle aamupalaa. keskimmäinen syö myös aamupalaa.
8.30 Esikoinen on juuri ja juuri kerennyt pukea päälleen, kun täytyy ruveta jo ulkovaatteitaan pukemaan (monesti aamupala jää syömättä)
8.50 taxi hakee esikoisen eskariin
9.00 hyvällä tuurilla keskimmäinen on pukenut jo sisävaatteet, kuopukselle päivävaatteet.
9.10 keskimmäiselle ja kuopukselle ulkovaatteet, autoon ja keskimmäinen hoitoon
9.30 Tullaan kuopuksen kanssa kotiin ja leikitään, juon kupin kahvia
10.00 Kuopus menee ensimmäisille päiväunilla
Ja tässä kohtaa mulla ois 2tuntia aikaa siivota ja pyykätä, mut ei jaksa, oon ihan poikki, eikä mua kiinnosta, tekis mieli mennä nukkumaan....väsyttää..
11.30-12.00 Kuopus herää, vaipanvaihto ja lounas
12.30 Esikoinen tulee eskarista kotiin, välipalaa, juttelua ja raivaamista
14.15 kuopukselle vaatteet päälle ja hakemaan keskimmäistä hoidosta
14.40 Kuopukselle välipala ja päiväunille
15.00-16.30 yritän pitää isommat tytöt hiljaa (ei hiirenhiljaa, mut ei huutookaan), koska kuopus nukkuu
(2kertaa viikossa painiharjoitukset 17-17.45)
16.30-17 kuopus herää, päivällinen(kaikkien) ja vaipanvaihto, pyykin laittoa (jota koitan tehä joka välissä)
18.00 Isommat tytöt suihkuun
19.00 iltapala
20.00 sänkyyn Kuopus menee vasta 20.30
Ja keskimmäinen nukahtaa 22.23.00
Ja mitä mä teen... meen nukkumaan...
Oonko mä vaan totaalisen laiska??Siltä musta ainakin tuntuu.. :ashamed:
Anteeksi sekava sepustus :snotty: