Masennuksesta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mä vaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Mä vaan

Vieras
Täällä kun näitä viestejä lukee niin tuntuu että kauhean moni on masentunut ja syö sen takia lääkkeitä. Haluaisin kysyä juuri sinulta että miksi olet masentunut ja syöt lääkkeitä? Kun tuntuu että nykyisin joka toinen on masntunut :(

Sairastin masennuksen joka johtui työasioista ja lopulta työttömyydestä. Lopetin työnteon koska ilmapiiri oli ihan sietämätön potkujen, lomautusten, uhkailun ja säästökiristysten keskellä. Lisäksi tein enemmän töitä kuin olisi pitänyt, joten olin varmaan burnoutkin loppuvaiheessa. Illalla ajoin kotiin itku kurkussa kun tuntui että käytetään hyväksi ja kaadetaan loskaa niskaan. Sitten lopetin, ja tuntui että olen luuseri ja selkärangaton koska en kestänyt olla siellä. Lihoin, laiskistuin ja vihasin itseäni.

En syönyt kuin homeopaatin määräämiä luontaislääkkeitä, joten en tiedä lasketko sitä lääkitykseksi. Pelkäsin kuitenkin masennuslääkkeiden sivuvaikutuksia joten oli minulle paras vaihtoehto.

Olen ollut masentunut, mutta en ole enää. Masennus alkoi siitä kun oikeastaan kaikki kaverit muutti pois eri paikkakunnille opiskelemaan, sitten löysin poikaystävän mutta sekin alkoi kohdella huonosti ja petti. En myöskään oikein löytänyt itselleni sopivaa alaa mitä opiskelisin, joten elämä oli yksinäistä ja päämäärätöntä, tulevaisuus pelotti. Ja ujo olen ollut aina...
No, nykyään olen onnellisesti naimisissa ja yksivuotiaan pojan äiti :)

Yhteistyössä