Masennusta...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Stressipesäke
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Stressipesäke

Vieras
Hei vaan kaikille!

Mulla on ihan mahdoton jotenkin tämä kolmas raskaus. Olen koko ajan niin huolissani. Tää on jo ihan kamalaa. Mieheni onneksi varasi minulle 4 D ultran, että saan mennä vielä yhteen tutkimukseen. Mulla ei oel aikaisemmin ollut mitään tällasta. Neuvolassa ja ultrassa ollaan oltu, seerumiseulassakin on jo käyty. Mulle riitti vain se, että yhdessä ultrassa viikolla 21 + 0 niin lääkäri sanoi, että reisiluu ei ihan mee tohon keskiarvoon, mutta kaikki on kunnossa. Sanoi vielä, että hän saa lasketun ajan muutaman päivän myöhemmälle... en tiedä. Mulla on ihan kamala olo tästä kaikesta. Välillä unohdin koko jutun, mutta nyt viikkoja on 28 + 5 ja tää vaan pahenee.

Tässä näitä sikiön mittoja tolta 21+ 0 viikolta
BPD 50,12
FL 33.12
AC 151,46

Mä aattelen asian niin, että lapsi on juuri meille osoitettu. Meidän oma pikku ihme, ja otetaan vastaan vaikka hänessä olisikin "jotain vikaa"... Miksi sitä stressata etukäteen, lapsi on terve tai ei, sitten se kyllä tulee ilmi kun piän on syntynyt, viimeistään... Mitä sä nyt viikolla 28 enää tekisit jos lapsella olisi liian lyhyt reisiluu, tulossa vaan vähän lyhytjalkainen versio :D Älä huoli, se tekee pahaa lapselle..

:hug:

Alkuperäinen kirjoittaja Kimalle84:
Mä aattelen asian niin, että lapsi on juuri meille osoitettu. Meidän oma pikku ihme, ja otetaan vastaan vaikka hänessä olisikin "jotain vikaa"... Miksi sitä stressata etukäteen, lapsi on terve tai ei, sitten se kyllä tulee ilmi kun piän on syntynyt, viimeistään... Mitä sä nyt viikolla 28 enää tekisit jos lapsella olisi liian lyhyt reisiluu, tulossa vaan vähän lyhytjalkainen versio :D Älä huoli, se tekee pahaa lapselle..

:hug:

En mää ymmärrä itseänikään tässä asiassa. Tää on tosiaan kolmas lapsi ja tuntuu jotenkin huolestuttavalta. Kai mää oon jotenkin väsynyt tai stressaantunut. Kaikkihan tässä ollaan vastaanottamassa. Taidan murehtia turhia.

Murehdit turhia =)

Mulla toinen tulossa ja molemmista oon meinannut alkaa huolehtimaan, sitten tajuan että "mitäs sitten?" Ihana vauvahan sieltä on joka tapauksessa tulossa ja pääasia että olen valmis antamaan elämäntäyteisen ja hyvän elämän lapselle, muuhun en voi vaikuttaa..

Alkuperäinen kirjoittaja Kimalle84:
Murehdit turhia =)

Mulla toinen tulossa ja molemmista oon meinannut alkaa huolehtimaan, sitten tajuan että "mitäs sitten?" Ihana vauvahan sieltä on joka tapauksessa tulossa ja pääasia että olen valmis antamaan elämäntäyteisen ja hyvän elämän lapselle, muuhun en voi vaikuttaa..

Sulla on niin ihana asenne! Nyt alan nauttimaan taas tästä raskaudesta!

Eikai noi nyt niin sadasosamillintarkkoja oo noi mittauksetkaan. Ja kai jos niissä olis nyt jotain poikkeavaa ollut niin jatkotutkimuksiin mut olis laitettu...

Yhteistyössä