masennustesti (tein saman enen lääkkeiden aloitusta...)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Neith
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Neith

Aktiivinen jäsen
02.06.2008
7 016
0
36
löysin testin netistä kun sitä joku kyseli....

http://www.ahjos.net/masennus/beck.htm

sain 37 pistettä... :ashamed: en tiiä mitä aikaisemmin sain kun tein testin lääkärin määräyksestä kk sitten ja en tietenkän muista vastauksia... mutta lääkäri laski pisteet ja silloin oli keskivaikea/vaikea masennus :ashamed:
nyt tuolla pistemäärällä taitaa olla jo vaikea... :headwall: :headwall: onpa tosi paljon hyötyä lääkkeistä.. :headwall: :headwall:

niinhän niillä voi, oon vaan niin hämmentynyt kun luulin että mulla olis vaan lievä masennus... :ashamed: ja paha ahdistus... niin nyt sitte onkin joku vaikea masennus ja paha ahdistus :headwall: :headwall: siis sinänsä samahan se on että mikä on, kun olo on kauhea mutta silti... tieto lisää tuskaa |O |O

Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:
Onko sulla syy joka ahdistaa sua? :hug: vai ihan noin vaan

siis on siihen syitä, ja paljon... ja juontaa juurensa niin pitkältä ajalta että sinänsä ei ole ihme että viimein on "iskenyt" päälle... :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja samperi:
Mulla menee koko ajan masennuslääkitys ja siitä huolimatta sain tuosta 39 :/

Kyllähän tuo jo vakavan masiksen puolelle menee sullakin

joo, niin menee... toivottavasti joskus saan tuostakin testistä tuloksen alle 17
sitä päivää odotellessa :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja ymmällään:

siis on siihen syitä, ja paljon... ja juontaa juurensa niin pitkältä ajalta että sinänsä ei ole ihme että viimein on "iskenyt" päälle... :ashamed:

jos haluat voit vaikka laita mulle yv ja kertoa enemmän :hug: minullakin on paljon kaikenlaista että ahdistaa :hug: en tie tiedätkö sä mun tarina :/

mul tuli 18 ku jätin työkysymykset pois ku en töis oo... muuten olis varmasti isompi ollu... ymmällään: jos teil ei oo huomen kiireit, tulkaa kahville =) jos uskallatte viel saatikka ku tuo meidän sekopää on kotona :D

Alkuperäinen kirjoittaja jossup80:
mä sain 34 pistettä..eli aikas samat kun ennekin kun testiä olen tehnyt..just pääsin keskiviikkona kotiin harjavallan sairaalasta...

Sori, että utelen, mutta onko pieni tummatukkainen nainen S.L. tuttu? On välillä hoidossa Merstolassa.

joo, niin menee... toivottavasti joskus saan tuostakin testistä tuloksen alle 17

Todellakin, sitä päivää odotellessa :whistle:

jos haluat voit vaikka laita mulle yv ja kertoa enemmän :hug: minullakin on paljon kaikenlaista että ahdistaa :hug: en tie tiedätkö sä mun tarina :/

laitoin yv:tä siitä tuli aika pitkä... :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja kisumisu83:
mul tuli 18 ku jätin työkysymykset pois ku en töis oo... muuten olis varmasti isompi ollu... ymmällään: jos teil ei oo huomen kiireit, tulkaa kahville =) jos uskallatte viel saatikka ku tuo meidän sekopää on kotona :D

mä oon huomenna menossa töihin ja sitä ennen mummille kahville... mutta maanantaina esim voisin kyllä... :D

Todellakin, sitä päivää odotellessa :whistle:

katsellaan 10 vuoden päästä uudelleen :laugh: :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja kisumisu83:
jos tuut maanantain 12-14.30 välil ni matias kerhos, puol 3 maissa herrakin kotona, aamupäiväl oon vaa lasten kans =) valitse ite aika...

no, pääsen aamulla kuudelta töistä että varmaan siinä kolmen jälkeen sitten :D :D

Yhteistyössä