Masentaa lukea näitä aloituksia, missä joku kertoo

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja haaveissa myös
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

haaveissa myös

Vieras
olevansa menossa katsomaan koiranpentuja :D Mulle kans, tahtoo! :D Mutta eipä auta, vaikka kuinka nyt tekis mieli. Tähän elämäntilanteeseen ei voi toista koiraa ottaa. Pitää vaan hillitä itsensä ja ajatella järjellä. Ja tyytyä ihailemaan teidän muiden pentukuvia ;)

Miä lainaan teille koiran viikoks, ni ei tee enää yhtään mieli koiraa hankkia.
Harmi ku vaihoin ton öllin sapuskat, niin se ei haise enään kuolemalle (oli "pientä" ilmavaiva ongelmaa)
Lisäks karvoi lähtee nyt niin, että saa imuroida joka päivä.
Eikä toi ruokkiminenkaa jostaa syyst oo niin helppoo taas, puol kiloo päivässä, ja silti kinuu lisää, oon koht vararikossa.
Sen lisäks mä en saa imuroida täällä heti aamusta, tai mitään muutakaan tehdä suunnilleen, tai Herran aamu-unet häiriintyy ja se alkaa murjottamaan ja varsinkin jos imuroin on koko ajan ärsytykseen asti tiellä tahallaan ja mulkoilee mua ikävästi.
Eikä toi lenkil käyntikää aina oo niin kivaa, välil tulee vettä, no joo, se nyt on viäl kivaa, mut näin "talvi" aikaa ku tulee tot räntää vaakasuoras, ja just sillo koiral ei oikeen kakki onnistu, ja joutuu kävelee pitkän lenkin josta koira sit yrittää puolet matkasta juosta, kun sillä on kylmä.
Sitten ku tulee vielä joku vaalea koira, varsinkin jos pieni, niin ai että ku on taas mukavaa :D
Mutta joo, päivästäkään en luopuis :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja jalava:
toinen ilmottautuu :wave: :whistle:

:wave: :wave: Moi kohtalotoveri! :D

minkäslainen rontti teillä on?

mulla/meillä 7 vuotias herraskoira sheltti. :)

mutta ei auta enään sen kaveriksi ottaa toista. ja muutenkin lapset niin pieniä vielä, että ei riittäis tarvittavaa aikaa koiranpennulle. enkä halua lapsilta sitä aikaa tässä vaiheessa pois.
ehkä sitten muutaman vuoden päästä tilannetta uudelleen..

toinen ilmottautuu :wave: :whistle:

:wave: :wave: Moi kohtalotoveri! :D

minkäslainen rontti teillä on?

mulla/meillä 7 vuotias herraskoira sheltti. :)

mutta ei auta enään sen kaveriksi ottaa toista. ja muutenkin lapset niin pieniä vielä, että ei riittäis tarvittavaa aikaa koiranpennulle. enkä halua lapsilta sitä aikaa tässä vaiheessa pois.
ehkä sitten muutaman vuoden päästä tilannetta uudelleen..

http://www.ssnk.fi/

Etusivulla kuvassa. Siinä vaihtuu kolme eri kuvaa, kun sivu päivittyy. Meidän rontti on se musta, joka istuu harmaan vieressä kivipenkillä. Se harmaa lähti hiljattain koirien taivaaseen :( ja sen tilalle pitäis saada uusi rontti.

Alkuperäinen kirjoittaja MyPoodles:
Voi ei, en minä masentaa aikonut! :hug: Lupaan laittaa pennuista paljon kuvia ja jos sieltä yksi mukaan lähtee, niin siitä sitten ekstra-paljon!

:D Et sä oikeesti masentanut, mua ainakaan. Laita sitten paljon kuvia pennusta tänne, joohan. Yritän tässä miettiä, et pentu pissaa sisälle, tekee kaikkia koiruuksia ja niin edelleen ja niin edelleen eli paljon helpommalla pääsee ilman ;)

mun kaverilla on suursnautseri pippurisuola, sekä nyt musta narttu pentu.. aika kivoja :D rotu sitä kautta "tuttu"

Ei ne ihan samanlaisia ole, siis riisenit ja keskarit, mut periaatteessa ainakin vähän samannäköisiä.

mun kaverilla on suursnautseri pippurisuola, sekä nyt musta narttu pentu.. aika kivoja :D rotu sitä kautta "tuttu"

Ei ne ihan samanlaisia ole, siis riisenit ja keskarit, mut periaatteessa ainakin vähän samannäköisiä.

onhan toki erilaiset... mutta noihin isoihin saanut nyt tutustua. tosi kuitenkin sellanen rotu mikä ei ehkä itselle sopisi..

onhan toki erilaiset... mutta noihin isoihin saanut nyt tutustua. tosi kuitenkin sellanen rotu mikä ei ehkä itselle sopisi..

snautseri vaatii tietynlaisen omistajan. Aika erityyppinen rotu kuin vaikka sheltti. Snakun omistajalta vaaditaan määrätietoisuutta, kekseliäisyyttä ja pitkää pinnaa :D

snautseri vaatii tietynlaisen omistajan. Aika erityyppinen rotu kuin vaikka sheltti. Snakun omistajalta vaaditaan määrätietoisuutta, kekseliäisyyttä ja pitkää pinnaa :D

juurikin, eli ei meille.. :whistle: ei vain, kyllä sen kanssa oppisi elämään. mutta väärä peruste hankkia koiraa ulkonäön perusteella.

tän sheltin kanssa menny hyvin. tämä siis ensimmäinen oma koira. onhan toki lapsuudenkodissa ollut koiria jne. mutta eri asia kuin alusta asti itse siitä vastuussa.
tällä hetkellä mietiskelen/painiskelen tutustun rotuun nimeltä brasilian terrieri. taustatietoa ja kokemuksia siitä kaivelen. mutta katsotaan sitä sitten kun ajankohtaiseksi tulee uusikoiruli..

Yhteistyössä