masentaa niin vietävästi,laihiksesta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja taustalla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

taustalla

Aktiivinen jäsen
19.05.2004
63 720
9
36
Olen nyt kuukauden laskenut painonvartijoiden pisteitä ja paino ei ole pudonnut kuin kilon. \|O \|O \|O \|O \|O \|O \|O \|O \|O Joka päivä tunnin kävelylenkki,tarkasti pisteet laskettu ja käytetty.KAIKKI herkut ollut poissa jne....imetän vielä vauvaa täysimetyksellä,vauva nyt 4kk.Lopetanko koko p askan vai? :'(

Elä lopeta =)

Ensinnäkin joillain ihmisillä imetys ei todellakaan laihduta, vaan sitkeästi pitää kilot päällä ja sitten vasta imetyksen loputtua kilot alkaa karismenaa. Ja kyllähän sitä elimistöllä ottaaoman aikansa alkaa polttaa rasvaa pois. Ja toisaalta eikös se mene niin, että mitä maltillisemmin kiloja jaksaa karistaa sitä suuremmalla todennäköisyydellä ne pysyy poissa.

Tsemppiä vaan jatkoon!!

Sitkeesti vaan, onhan sulla kilo kuitenkin lähtenyt. Ja varsinkin imettäessä maltillinen painonpudotus on hyvä asia. Onko sulla käytössä nyt 10 lisäpistettä? Se voi olla, että kun aloitat kiinteät ja lisäpisteet puolittuu, niin tahtikin voi koveta.

Itse en koskaan laske mitään pisteitä, vaan syön terveellisesti ja huomattavasti vähempi mitä normaalisti(olen herkkusuu!!!!), ja kaikki herkut jätän pois. Lisäksi lenkkeilen reippaalla vauhdilla sellasia 1,5tunnin lenkkejä rattaitten kanssa, tai ilman. Nyt on kolmessa kk:ssa lähtenyt 8kg. Nyt olen sen verran lipsunut, että viikonloppuisin saan herkutella, mutta ma-aamuna taas alkaa ruokavalion seuraaminen.

Mulla ei ainakaa imetys ole lahdutanut grammaakaan! Vielä 7 kg lähtöpainoon ja vauva kohta 9kk :headwall: . Mä oon aina ollut kuntointoilija ja nyt ei kiinnosta pätkääkään lähtee salille.. Onneksi lähtöpaino ei ollut kauhea, mutta mun mielestä paino lähtee ruokavaliolla, ei salilla..

Mulla on toiminut tosi hyvin toi pisteiden lasku,lähtee n.200g päivässä.Ethän ole syönyt liian vähän,sekään ei ole hyväksi.Älä nyt ihmeessä lannistu,jatka samaan malliin,kyllä se vielä tuottaa tulosta.Jos oikein muistelin niin ei mullukaan paino tippunut mitenkään erityisen hyvin imetyksen aikana.Tsemppiä sulle!

\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.05.2007 klo 17:37 metsänpeitto kirjoitti:
Mulla se pisteiden lasku toimi ainakin tosi hyvin. Nyt en ole käyttänyt, kun olen raskaana.

Oletko saanut kuinka tarkkaan laskettua ne pisteet? Esim arvioitko määrät itse vai miten?
Olen käynyt paikkareissa ja saanut sieltä oikeat ohjeet ja pistemäärät.Olen kahdesti aiemminkin laihduttanut paikkareissa ja onnistunut hyvin,mutta niillä kerroilla en ole imettänyt. :/

Silloin kun paino tippuu hitaasti niin se on juuri sitä rasvaa mikä lähtee, eikä esim. nesteitä. Näin mulle on sanottu. =) Ja jos samalla urheilet ja lihaksia muodostuu, niin lihaksethan painaa enemmän kuin läski jolloin koko totuus ei välttämättä vaa'assa näy vaan peilissä. =)

Yhteistyössä