masentaa.. paino noussut :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
aloitin kuun alussa laihduttamaan eli muutin ruokavalioni ja lisäsin liikuntaa. lähtöpaino on paljon ja n. 40 kg tarkoitus laihduttaa. ekan viikon jälkeen paino putosi 3kg. Jatkoin samaa rataa ja tunsin oloni hyväksi mutta nyt kaksi viikkoa myöhemmin paino on noussut kilon :(( miten paino voi nousta vaikka kalorivaje ollut joka päivä ainakin sen 1000kcal ja olen liikkunut enemmän kuin ennen..

Oletko mitannut senttejä? Kannattaa kaivaa mittanauha esille ja mitata säännöllisesti, esim. kerran tai kahdesti kuussa. Puntarilla taas ei kannata käydä kovin usein sillä varsinkin naisella nestetasapaino heittelee paljon, ihan jo kuukautiskierronkin vuoksi. Liikunnan vuoksi nesteitä kertyy myös lihaksiin.

Jos sun vaje on 1000 kcal päivässä, laihdut n. kilon viikossa. Paino saattaa heitellä nestetasapainon vuoksi, mutta läskiä lähtee koko ajan!

• Tykkää
Reactions: pookypooh
Mulla jämähti paino neljäksi viikoksi samoihin lukemiin, vaikka liikuin ja söin samalla tavalla kuin pudotusvaiheessa. Mittailin myös mittanauhalla ja siinä eron huomasi. Kyllä tuo vaaka on hieman kurja, kun ei kerro koko totuutta. Mulla esim. kuukautiskierto vaikuttaa jo painoon, vaikka en söisi mitään erikoista tai liikkuisi vähempää tai enempää.

Tsemppiä sulle ap! :)

Itsekin laihdutan ja välillä paino jojoilee. Mutta kuitenkin olen sen kymmenisen kiloa saanut laihdutettua. Välillä on usko ollut koetuksella kun paino on noussut sen kaksikin kiloa. Nuo nousseet kilot on kuitenkin ollut helppo taas pudottaa. Vielä pitäisi ainakin viisi kiloa pudottaa. Ne on varmaan tosi tiukassa.

Ite laihdutuksen aikana "seurasin" projektin edistymistä vähän naftien housujen avulla. Tai siis aluksi olivat pienet, sit kun huomas et alkavat istumaan paremmin niin tiesin että on läskiä lähtenyt. Vaakaa en juuri käytä, kun tosiaan kierron vaiheesta ja vuorokauden ajasta riippuen paino heittelee jopa 5kg.

Yhteistyössä