Maskien käyttö

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja bebe
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Just tässä pari päivää sitten tuli ykköseltä se bbc:n dokkari kyseisestä pöpöstä ja siinä selvästi sanottiin että terveiden ihmisten ei ole mitään hyötyä alkaa käyttämään suojia kaupungilla.

Silloin hyvä jos on tartunnan saanut ja aivan hetkellisesti tarvitsee suojan ettei tartuta ketään.

kyllä te sitten ymmärräte kun itse sairastatte tai lapsenne sairastavat taudin.. ettei tää asia paljon naurata!! kyllä sitä nyt on hellpo nauraa... esim tää kommentti.. mä tilasin nasalta avaruuspuvun!!

Alkuperäinen kirjoittaja fgbh:
kyllä te sitten ymmärräte kun itse sairastatte tai lapsenne sairastavat taudin.. ettei tää asia paljon naurata!! kyllä sitä nyt on hellpo nauraa... esim tää kommentti.. mä tilasin nasalta avaruuspuvun!!

JAA-HAS!
Ei mua naurattanu myöskään sytostaattihoidossa tai sen jälkivaikutuksissa verensiirrossa tai lapsen sairastuessa vakavasti jne.Mutta jos joka toinen alotus on sika-influenssasta niin ajan kuluessa se alkaa ottaa kupoliin,kun maailmassa on todellakin muitakin tauteja ja vakavampia!Sääkin voisit miettiä vaikka siltä kannalta,että joillakin ihmisillä voi olla pikkasen vakavampia ongelmia kuin joku sikalentsu!!Osaatko?Pystytkö?

Yhteistyössä