Masu kuvia

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja moona81
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

moona81

Aktiivinen jäsen
19.01.2010
5 822
1
36
Kuopio
Picture0855.jpg

Picture0857.jpg

Picture0856.jpg

Apua miusta tuntuu, että masulla on kokoa vaikka muille jakaa. Menossa vko 14+3... :/

No kaipa sekin pitää paikkansa, että kun on useampi raskaus mahakin kasvaa nopeammin. 2 raskautta takana.

Ja en tiedä vaikuttaakos kun istukka on etuseinässä. Ja lääkäri sanoi että kohtu on eteen päin kallistunut.

Millaisia masua teillä on ollut tässä vaiheessa.

Juu ja pyydän anteeksi "ihania" kuoseja vaatteissa. Mutta kun ovat vaan niin mukavat päällä :laugh:

Ja muutkin saapi laittaa kuvia. Olis kiva kurkkia muittenkin masuja :D

mulla on yks masukuva rv 20+ vuodelta 2008,en pystyny ottaan kuvia kun oikeesti pelkään kameroita läskien takia. :ashamed:
:ashamed: Mutta verrattavissa sun ja sun vatsan kokoon ja mun kokoon niin ei mulla raskaus ykkösestä noin selkeesti näkyny noilla viikoilla,näytti vaan että olisin ollu pöhöttyny. :whistle:
Mutta sulla onkin useempi jo takana.ihana masu,hirvee vauvakuume. :|

Alkuperäinen kirjoittaja moona81:
:o Siis miun mahahan on sitten ihan tajuton. Ultrassa kyllä kaikki oli ok. Eikä vauvan kasvussa ollut mitään ihmeellistä. Enkä tietääkseni ole lihonnutkaan hirveästi... :/

Ei tossa sun mahassa läskiä oot yhtään,ei toi lihomisesta oo

Alkuperäinen kirjoittaja nn:
mulla melkee yhtä iso masu ja rv 12+1... toka raskaus menossa. vähän turvottaa, sillä aamulla mahaa tuskin huomaa, mutta illalla jo alkaakin olemaan aika mega.

Voipi muuten olla miullakin sama. Kun ei tuota masua oikeestaan sinänsä huomaakkaan. Tuntuu vaan sitten illalla kun rauhoittuu ja on omaa aikaa tarkkailla, että ompas se iso.

Yhteistyössä