mätä päiväkoti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

äiti

Vieras
-johtaja on huutanut minulle puhelimessa, kun en suostunut hänen määräyksiinsä(viittaan seuraavaan-)

-koetti määrätä kuka saa hakea minun lapseni päivähoidosta, ja uhkaili että jos mummun täytyy kuljettaa niin sitten pitää perhetyöntekijä ottaa

-he ovat valehdelleet minulle päin naamaa

-vasu keskusteluun otin vauvan 4kk mukaan(tissivauva),elto ja lastentarhan opettaja alkoi pitää mulle saarnaa siitä kuinka tämän lapsen tarvitsee oppia olemaan muiden hoidettavana, kun en suostunut jättää häntä vieraalle hoitoon

-lastani on lyöty ko.päiväkodissa, tarina muuttui ja päiväkodinjohtaja uskoi sen

-mieheni on nähnyt kuinka samassa ryhmässä down lapsi on suljettu pimeään vessaan ja uhattu että joutuu sinne uudestaan jos ei lopeta huonoa käytöstä, avustaja valehteli että oli vaan räpsäyttänyt valoja, päiväkodin johtaja uskoi häntä, eikä miestäni joka puhui totta!

arvasin. tälle palstalle kun kirjoittaa omista huonoista kokemuksista tällaisessa asiassa, niin ei mitään hyvää kukaan koskaan sano. mä uskon aivan täysin ton mitä kerroit. itsellä on myös erittäin huonoja kokemuksia päikyistä. onneksi nyt on edes kohtuu hyvä. ja silloin kun olin harjoittelussa päikyssä-> ette usko sitä pas....n määrää mitä äideistä puhutaan. ei tarvitse olla kuin vähän erilainen ts. ei nukkekotiperheestä.

Alkuperäinen kirjoittaja ccc:
Alkuperäinen kirjoittaja km:
Alkuperäinen kirjoittaja nellustiina:
Mä ottaisin lapsen pois hoidosta jos oikeesti olis tollasta ja varsinki ku oot vauvan kans kotona...

sama juttu. jos ei kerran oo pakko lasta sinne viedä niin en veisi.

voi vittu se olikin tän jutun pointti .

ei mut se olis aika helppo ratkasu...en vois viedä lasta tollaseen hoitoon... ja todellakin tekisin ilmotusta eteenpäin koska pk johtajallakin on pomo!!

Siis mieluumin hoidatat lapsesi mädässä päiväkodissa mitä että hoitaisit lapsesi itse kun sulla on siihen nyt hyvä mahdollisuuskin?? No teidän taustoja tietämättä en enempää kritisoi, mutta luulen että aika painavat on syyt oltava miksi isompi hoidossa jos siellä on noin huonot oltavat.

Alkuperäinen kirjoittaja ccc:
Alkuperäinen kirjoittaja km:
Alkuperäinen kirjoittaja nellustiina:
Mä ottaisin lapsen pois hoidosta jos oikeesti olis tollasta ja varsinki ku oot vauvan kans kotona...

sama juttu. jos ei kerran oo pakko lasta sinne viedä niin en veisi.

voi vittu se olikin tän jutun pointti .

Eihän lapsen huoltoa ja kasvatusta voi ammattikasvattajille ulkoistaa. Kertoohan se aika paljon vanhemmasta, että vie lapsensa hoitoon sinne missä uskoo lasta pahoinpideltävän. Rakkautta ja välittämistä?

Alkuperäinen kirjoittaja äiti:
-johtaja on huutanut minulle puhelimessa, kun en suostunut hänen määräyksiinsä(viittaan seuraavaan-)

-koetti määrätä kuka saa hakea minun lapseni päivähoidosta, ja uhkaili että jos mummun täytyy kuljettaa niin sitten pitää perhetyöntekijä ottaa

-he ovat valehdelleet minulle päin naamaa

-vasu keskusteluun otin vauvan 4kk mukaan(tissivauva),elto ja lastentarhan opettaja alkoi pitää mulle saarnaa siitä kuinka tämän lapsen tarvitsee oppia olemaan muiden hoidettavana, kun en suostunut jättää häntä vieraalle hoitoon

-lastani on lyöty ko.päiväkodissa, tarina muuttui ja päiväkodinjohtaja uskoi sen

-mieheni on nähnyt kuinka samassa ryhmässä down lapsi on suljettu pimeään vessaan ja uhattu että joutuu sinne uudestaan jos ei lopeta huonoa käytöstä, avustaja valehteli että oli vaan räpsäyttänyt valoja, päiväkodin johtaja uskoi häntä, eikä miestäni joka puhui totta!

Jos todella välittäisit lapsestasi, tuskin veisit häntä tuollaiseen päivähoitoon, kun kerran itse olet päivät pitkät kuitenkin kotosalla.

Yhteistyössä