Matkahuollon noutopisteet?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "anni-"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

"anni-"

Vieras
Minulle on tullut tosi painava paketti matkahuoltoon. En tuotetta tilatessa tajunnut että se menee helsingin kampin narinkkatorin noutopisteeseen vaikka itse asun toisella puolella helsinkiä (vuosaaressa).
Voiko matkahuoltoon soittaa ja pyytää heitä siirtämään lähetyksen johonkin lähempänä olevaan matkahuollon toimipisteeseen? Onkohan miten kallis palvelu kun lähetys painaa 40kg?

[QUOTE="anni-";24713346]Minulle on tullut tosi painava paketti matkahuoltoon. En tuotetta tilatessa tajunnut että se menee helsingin kampin narinkkatorin noutopisteeseen vaikka itse asun toisella puolella helsinkiä (vuosaaressa).
Voiko matkahuoltoon soittaa ja pyytää heitä siirtämään lähetyksen johonkin lähempänä olevaan matkahuollon toimipisteeseen? Onkohan miten kallis palvelu kun lähetys painaa 40kg?[/QUOTE]
Voihan sitä soittaa ja kysyä.
Oy Matkahuolto Ab - Lähimpien noutopisteiden haku
Tällä sivulla voit etsiä antamaasi osoitetta lähinnä sijaitsevat Matkahuollon noutopisteet.
Noutopiste on joko Matkahuollon oma toimipaikka, Matkahuolto-asiamiestoimipaikka tai Suomen Lähikauppa Oy:n
kauppa (Siwa, Valintatalo tai Euromarket).

Noutopisteestä voit noutaa Matkahuollon Lähellä-paketti -tuotteen, paketin lähetys eikä muiden tuotteiden
vastaanotto ei ole mahdollista.

Yhteistyössä