Matkakuume - missä olit, minne haluaisit ?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja juulianne
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

juulianne

Vieras
Galluppia tähän iltaan,
mikä on paras paikka maailmassa jossa olet käynyt?
Perustele myös.

entä mikä on unelmakohteesi, jonne haluaisit matkustaa?
Ei oteta tässä kohtaa huomioon rahaa tai aikaa ;)

Aloitan itse;
Santorini Kreikan saaristossa, upeat maisemat ja se meri..
tykkään myös kreikkalaisesta kulttuurista muutenkin.

Unelmakohteeni olisi Galapagossaaret, nähdä ne kaikki eläimet ja luonto ja "maailman laidan" tunnelma suuren meren äärellä..

Paras paikka (tällaiselle historiafriikille) on ollut Rooma, jonne haluan myös uudelleen.

Unelmalomani on kiertää valmismatkana bussilla Englantia tutustuen linnoihin, kartanoihin ja puutarhoihin hyvän ystävän kanssa.

Alkuperäinen kirjoittaja juulianne:
Galluppia tähän iltaan,
mikä on paras paikka maailmassa jossa olet käynyt?
Perustele myös.

entä mikä on unelmakohteesi, jonne haluaisit matkustaa?
Ei oteta tässä kohtaa huomioon rahaa tai aikaa ;)

Aloitan itse;
Santorini Kreikan saaristossa, upeat maisemat ja se meri..
tykkään myös kreikkalaisesta kulttuurista muutenkin.

Unelmakohteeni olisi Galapagossaaret, nähdä ne kaikki eläimet ja luonto ja "maailman laidan" tunnelma suuren meren äärellä..

mä voin tässä kohdin peesata sua täysin. santoriniin rakastuin aivan täysin. haluan kyllä sinnekin myös uudestaan. galapagossaaret olis aivan ihana juurikin sun mainitsemista syistä. toinen mikä kiinnostain olis australia/uusi-seelanti.

Paras paikka on ehdottomasti Italia, erityisesti Torino ja Bologna. Siellä on todellinen kotini, missä voin olla vapaasti oma itseni ja tunnen, että ympärilläni olevat ihmiset ymmärtävät minua. Italiassa asuu myös mieheni perhe ja puolet omastani (mm. sisarukseni ja isovanhempani). Kaupungit ovat uskomattoman kauniita, kahvi maailman parasta ja Italiassa on paljon taitavia vaatesuunnittelijoita.

Unelmakohde...Hm, voisin lähteä Etelä-Afrikkaan. Olisi varmasti uskomaton kokemus. Mutta loppujen lopuksi voisin muuttaa pysyvästi Italiaan asumaan, se olisi upeaa. Toivotaan, että saadaan asiat järjestettyä niin.

Kypros oli kiva paikka -90 luvun alussa ja halpa myös.

Egyptiin mun on vielä päästävä näkee pyramidit ja sfinksit, ja tietysti Pariisiin Louvren(?) museoon näkemään pyramideista löydetyt aarteet.

Paras paikka jossa olen käynyt on New York.
Ah sitä elämän määrää ja kulttuurin kirjoa, shoppailtavaa, hyvää ruokaa, historiaa, musikaaleja,
bileitä...

Vastapainoksi kaupungin sykkeelle haluaisin lähteä purjehtimaan esim Ranskan Polynesia saaristoa ristiinrastiin vaikkapa pariksi kuukaudeksi..

New Yorks paras paikka.. ja ainoa rantaloma Turkissa oli kans mukava.. Nyt ois ollu mahollisuus lähtee Pariisiin, mut rahatilanne ei ollu samaa mieltä :'( Jos joskus tulee mahollisuus, haluaisin Havaijille =)

Yhteistyössä