MATKALAUKUSTA löytyi !!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jepakko
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Miksi ihmiset menee näille netti deiteille ja vastaaville?
Onhan yksinäisiä ihmisiä muuallakin ja luulisi itsesuojeluvaiston toimivan sen verran ettei
tuntemattomian luokse mene niin vain vain.

Alkuperäinen kirjoittaja niin:
Miksi ihmiset menee näille netti deiteille ja vastaaville?
Onhan yksinäisiä ihmisiä muuallakin ja luulisi itsesuojeluvaiston toimivan sen verran ettei
tuntemattomian luokse mene niin vain vain.

Olen mäkin muinoin netissä kohtaamiani ihmisiä deittaillut. Se ei vaan ihan kahvilassa onnistu tuo murhaaminen ja laukkuun sullominen. Eli, jos tällaista harrastatte, niin julkisilla paikoilla tavatkaa ensi alkuun! Tosin, lähteväthän monet ventovieraiden mukaan baaristakin ja vielä päihtyneenä, siinäkin riskinsä...

Vähän asian sivusta...

Vuokraisäntäni vaimon oli pakko käydä poliisilaitoksella katsomassa matkalaukkuun pakattua, paloteltua ruumista, joka löytyi erään soin (kujan) päästä, thaimaalainen kun on. Ei muuten uskaltanut sen jälkeen yksin kulkea kotitalon rappusissa. Ja silloin matkalaukkuun oli auttanut uhrin mies. Ilman nettiä.

Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:
Hui. Parisuhde tai edes sellaisen hakeminen vaikuttaa vaaralliselta. Parempi olla yksin.

Tuota olen ajatellut minäkin, kun pitkään olen ollut samassa parisuhteessa, jos nyt joutuisi syystä tai toisesta "vapaille markkinoille", miten ikinä uskaltaisi tutustua keneenkään? :/

Yhteistyössä