Matkalle ajattelin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Passi ja hammasharja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Passi ja hammasharja

Vieras
Avovaimoni sanoi, että haluaa lähteä ystävättärensä kanssa Kreikkaan lomalle. Minä vastasin, että mikäs siinä, että minä yritän saada samaan aikaan itselleni ja yhdelle kaverilleni Thaimaan matkan, jossa olen jo pitkään halunnut käydä.

Perinaiselliseen tyyliin avo alkoi syyttelemään minua siitä, että haluan lähteä Thaimaahan vain kostoksi, koska olen mustasukkainen paska enkä luota häneen. Vastasin, ettei ajatus ollut käynyt mielessäni ennen kun hän sen sanoi, mutta kysyin kuitenkin, että olisiko minulla sitten aihetta mustasukkaisuuteen?

Avovaimo ei sanonut mitään vaan lähti niskojaan nakellen. Mitä te luulette, aikoiko naiseni pettää minua etelässä vai miksi hän ei suo minulle vastaavaa lomaa? Onko minulla mielestänne oikeus kieltää avovaimoani lähtemästä tai onko minulla itselläni oikeus lähteä?

Vaikea sanoa..itse olen matkustellut ilman aviopuolisoani "kautta maailman sivun"

Aina olen pitänyt järjen päässäni ja housut jalassani.
Paitsi, nyt olen sitten kuolettavasti ainakin ihastunut /ellen rakastunut/erääseen kolmisen vuotta sitten tapaamaani ihmiseen.
Voi perse, tämä on rasittavaa.

Vaikka panin tuon viestin, tiedän ettei kyseinen henkilö täällä roiku.

Mutta niin on ettei koskaan voi olla varma, kuten minä luulin!
Ja tuo, johon olen ihastunut, huh, en uskoisi itsestäni.

Hän rakastaa vain rahaa ja valtaa.

Yhteistyössä