Matkalle ilman vauvaa/lapsia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Lähtisitkö viikon reissulle ilman 4-6kk ikäistä vauvaa? Tämä tuli vaan mieleeni, kun kuulin yhden tuttavan lähtevän reissuun ja jättävän tuon ikäisen vauvan hoitoon. Olenko ainoa, kenestä kuulostaa ajatuskin kauhean pahalta?

Miten muuten, oletteko reissanneet paljon lasten kanssa vai jätättekö lapset hoitoon, kyse nyt vähän vanhemmista lapsista?

En lähtisi minnekkään viikon reissuun (ellei ole kyseessä työmatka) ilman lapsia. mä en usko, että lapset antais ikinä mulle anteeksi, jos toteisin, että "me lähetään nyt iskän kanssa etelän lämpöön ja te jäätte mummolaan". Aivan varmasti tahtoisivat mukaan. Miehen kanssa ollaan käyty jotain pikku reissuja (1 yö laivalla tms.) kaksin lasten ollessa n. 1v ja 3v mutta luulen että lapset ei enää meitä sinnekkään kaksin "päästä".

[QUOTE="nelly83";28327457]En lähtisi minnekkään viikon reissuun (ellei ole kyseessä työmatka) ilman lapsia. mä en usko, että lapset antais ikinä mulle anteeksi, jos toteisin, että "me lähetään nyt iskän kanssa etelän lämpöön ja te jäätte mummolaan". Aivan varmasti tahtoisivat mukaan. Miehen kanssa ollaan käyty jotain pikku reissuja (1 yö laivalla tms.) kaksin lasten ollessa n. 1v ja 3v mutta luulen että lapset ei enää meitä sinnekkään kaksin "päästä".[/QUOTE]

Ihan samoilla linjoilla sun kanssa.

Yhteistyössä