matu tienaa n. 2600 euroa kuussa bruttona

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1454047209501.html

"Törkeästä lapsen seksuaalisesta hyväksikäytöstä ja törkeästä raiskauksesta käräjäoikeudessa tuomittu mies on saanut Itä-Suomen hovioikeudessa rangaistuksen myös törkeästä petoksesta.

45-vuotias mies oli laittomana maahanmuuttajana väärällä nimellä ja virheellisin perustein huijannut Helsingin kaupungilta yhdeksän kuukauden aikana 15886 euron sosiaalituet.
"

Siis 1765 eur / kk käteen?!?!?!?!?! WTF? Eikös toi vastaa jotain 2600 eur bruttotuloja tms?

http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1454047209501.html

"Törkeästä lapsen seksuaalisesta hyväksikäytöstä ja törkeästä raiskauksesta käräjäoikeudessa tuomittu mies on saanut Itä-Suomen hovioikeudessa rangaistuksen myös törkeästä petoksesta.

45-vuotias mies oli laittomana maahanmuuttajana väärällä nimellä ja virheellisin perustein huijannut Helsingin kaupungilta yhdeksän kuukauden aikana 15886 euron sosiaalituet.
"

Siis 1765 eur / kk käteen?!?!?!?!?! WTF? Eikös toi vastaa jotain 2600 eur bruttotuloja tms?

Ei sossurahoista makseta veroja... törkeetä silti

Ei saat*na sentään. Näille raiskaajaloisille näköjään maksetaan paremmin kuin pienituloisille duunareille. Jos suomalainen jää työttömäksi tai äitiysvapaalle, niin on turha edes haaveilla tuollaisista summista.

Uskokaa huviksenne että mamut ei silti saa enempää tukia kuin suomalaisetkaan. Helsingissä tunnetusti on kallista asua ja siihen viellä päälle perusosat yms. JOS siis nyt keskustelun tarkoitus oli sanoa että mamut saa enemmän tukia kuin suomalaiset.

Uskokaa huviksenne että mamut ei silti saa enempää tukia kuin suomalaisetkaan. Helsingissä tunnetusti on kallista asua ja siihen viellä päälle perusosat yms. JOS siis nyt keskustelun tarkoitus oli sanoa että mamut saa enemmän tukia kuin suomalaiset.

Taikasana on "harkinnanvarainen tuki". Uskon, että mamut saavat enemmän sossun harkinnanvaraista tukea, mutta tuen saajien kansallisuutta ei varmaankaan tilastoida.

Virallinen versio on tämä, mutta käytännössä mamut saavat enemmän harkinnanvaraisia tukia ja etnisyyksiä ei varmasti missään tilastoissa erotella.

Taikasana on "harkinnanvarainen tuki". Uskon, että mamut saavat enemmän sossun harkinnanvaraista tukea, mutta tuen saajien kansallisuutta ei varmaankaan tilastoida.
Katsos kun harkinnanvaraistakin myönnetään tismalleen samoilla perusteilla olet sitten valkonen tai musta tai kristitty tai muslimi. Mutta tiedän että jotkut eivät suostu asiaa uskomaan, niin uskokaa sitten mitä haluatte ja vittuuntukaa siitä että teidän tukenne mukamas on pienempi kuin mamujen. Hauskaa päivänjatkoa.

Katsos kun harkinnanvaraistakin myönnetään tismalleen samoilla perusteilla olet sitten valkonen tai musta tai kristitty tai muslimi. Mutta tiedän että jotkut eivät suostu asiaa uskomaan, niin uskokaa sitten mitä haluatte ja vittuuntukaa siitä että teidän tukenne mukamas on pienempi kuin mamujen. Hauskaa päivänjatkoa.

Niin. Toiselle vain myönnetään useammin kuin toiselle. Voit itse miettiä, kummalle.

Minä saan vain lapsilisää, joten taatusti tukeni ovat pienempiä kuin yhdenkään mamun tässä maassa. Minä käynkin töissä ja maksan näiden loisten oleilun.

Itse ihmettelin kun tuttavani pakolaisena tullut Albaniasta perheensä kanssa aikoja sitten tänne. Mukavia ihmisiä ei siinä mitään, meillä vaan oli melko samanlaiset tilantee, molemmat olimme kotona, hän kotiäitinä minä pitkällä sairaslomalla ja miehemme olivat työttöminä. Kesäisin me lomailimme omassa asunnossamme ja paikallisessa leikkipuistossa kun tuttavan perhe matkusti omaan kotimaahansa kuukaudeksi ja sen päälle vielä käyvät aina Turkissa. Meillä ei ollut penniäkään ylimääräistä, eikä siis rahaa matkoihin kun ei ollut kunnolla elämiseenkään ja he matkustavat edelleen joka vuosi, mies on edelleen työttömänä ja äiti kotona. Ja tiedoksi, me emme istu pubeissa... En sano että saavat sossusta rahaa tuohon, mutta mistä se raha tulee koska ei tuo ihan ilmaista ole?

Kuten sanoin, niin mamut saa ihan yhtä paljon rahaa kuin kaikki muutkin. Ottakaa itse selvää. Jos ette asiaa usko niin se ei ole minun ongelmani, eläkää sitten harhoissanne.

Kuten sanoin, niin mamut saa ihan yhtä paljon rahaa kuin kaikki muutkin. Ottakaa itse selvää. Jos ette asiaa usko niin se ei ole minun ongelmani, eläkää sitten harhoissanne.
Mitenköhän sitten esim tuossa viesti nro 16? Taikaseinästäkö se raha tulee heille kun muille ei? Jokainen tietää että tyttömyyskorvauksesta yms ei säästellä ulkomaanmatkoihin vaikka kuinka kitsaasti elisit. Taitaa harmaa talous taitaa olla laitonta vain suomalaiselle.

Mitenköhän sitten esim tuossa viesti nro 16? Taikaseinästäkö se raha tulee heille kun muille ei? Jokainen tietää että tyttömyyskorvauksesta yms ei säästellä ulkomaanmatkoihin vaikka kuinka kitsaasti elisit. Taitaa harmaa talous taitaa olla laitonta vain suomalaiselle.
Kuten sanoin, uskokaa mitä uskotte. Itse elin pitkään esimerkiksi yhden kuukauden toimeentulotuella aina kaksi kuukautta, että tuskinpa mistään työttömyyskorvauksistakaan ollenkaan mahdotonta on säästöön pistää. Minulla nyt ei ole mitään hajua mistä joku minulle tuntematon perhe rahansa saa että väärä henkilö minä siihen olen vastaamaan että miten kukin matkakassaansa kartuttaa.

Yhteistyössä