Mauttomat häät on minusta sellaiset joissa yritetään liikaa, mutta koska ei kuitenkaan osata tai ei ole varaa niin päädytään tekemään vähän kaikkea puoliksi, lisäksi tehdään jotain mikä muka kuuluu häihin, mutta ei yhtään istu hääparille, se on mautonta. Eli pienelläkin budjetilla voi saada kodikkaan ihanaa jos viitsii nähdä vaivaa, jos ei viitsi niin kannattaa jättää tekemättä. Olen esim. nähnyt itse askarreltuja karkkeja ja kutsuja ja viinipullojakin koristeltuna jotka oli kuin juosten kustu.. otti lähinnä päähän siellä häissä. Olen ollut myös häissä joissa on joku epäkohta ollut, mutta se ei ole loppujen lopuksi menoa yhtään haitannut.. Pääasiassa kuitenkin ystävämme ovat viettäneet hyvinkin omaperäisiä häitä.. joillakin on hiukan tässä loppuvaiheessa sorruttu siihen että sitä samaa ohjelmaa kuin kaikilla muillakin, silloin alkaa kyllä se takaluukkubaari kiinnostaa enemmän kuin ohjelma jos ei mitään erityistä ja hääparille sopivaa kukaan voi keksiä. Mieluummin ilman ohjelmaa kuin huonoa ohjelmaa.