me and i laskutus lisä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mean
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mean

Vieras
me and i perii yhä laskutuslisää. Ootteko olleet yhteydessä sinne tosta asiasta? Moni on kuulemma saanu rahansa takasin/ei oo tarvinnu maksaa. Täytyy laittaa sinne sähköpostii.

Valitin laskutuslisästä, eivät suostu palauttamaan, on kuulemma laillista, vaikka silloin ei ollut mitään muuta tapaa maksaa kuin laskulla. Eniten ärsytti ne viitenumerot, joiden perään piti kysellä. Ylimääräistä vaivaa ei sitten haluttu hyvittää, vaan uhkausten kera laskutusliä säilytettiin: "ellet maksa, perimme lisän oikeusteitse"... juuh, tosi hyvää asiakaspalvelua suurasiakkaalle!

Alkuperäinen kirjoittaja joo:
Alkuperäinen kirjoittaja Nika:
Ihmetyttää, kuinka kauan voivat jatkaa tuota? Toihan on laitonta!

Ei se heidän mielestään ole, koska se näkyy selvästi tilatessa ja tilauksen voi maksaa myös heti nettipankin kautta.

Millä tavoin se näkyy selvästi tilattaessa? Olin elokuussa kutsuilla eikä tilausta voinut maksaa etukäteen. Olisn sen halunnut maksaa, koska en halua luovuttaa sos.tunnustani kaiken maailman kauppiaille.

Kun jotakin laskutetaan, niin laskuun ei saa lisätä laskutuslisää, jos asiakkaalle ei ole tarjottu muuta keinoa maksaa kuin laskutus. Meandi toimii täysin päinvastoin: asiakkaalla ei ole muuta keinoa maksaa kuin laskulla ja silti lisätään laskutuslisä.

Mä olen ajatellut, että pitäköön lumppunsa. Laatu on nykysellään todella huonoa, tuo laskutuslisä kismittää ja hinnat järkyttävän korkeita. Kivoja kuoseja ja kestävämpiä vaatteita saa edullisemminkin.

Alkuperäinen kirjoittaja ksp:
Kun jotakin laskutetaan, niin laskuun ei saa lisätä laskutuslisää, jos asiakkaalle ei ole tarjottu muuta keinoa maksaa kuin laskutus. Meandi toimii täysin päinvastoin: asiakkaalla ei ole muuta keinoa maksaa kuin laskulla ja silti lisätään laskutuslisä.

Mä laitoin sinne postia asiasta ja sanottiin että on suomalaisten asianajajien kanssa tarkistettu asia että olis ihan laillinen ja kun heillä on toinenkin vaihtoehto (ei vaan tiedä että mikä ) mutta kun se ei kuulemma vielä valitettavasti toimi...

NO JUST.

Mä laitoin lisää postia asiasta, ja sitten tuli jo tiukempi vastaus että myyjän olis pitänyt esittää vaihtoehdot (jotka on siis mitkä????? ) ja että tilauslomakkeessa on kerrottu asia eli on ollut täysin mun tiedossa.

Myyjän olis pitänyt laskea mulle se tilauksen loppusumma lisän kanssa, mutta siinä on tuotteet ja toimitusmaksu, ei mitään faking lisää.

Mun puolestani oli eka ja ehdottomasti viimeinen kerta kun tilaan. Ihan periaatteesta |O

kuluttajaviraston linkissähän puhutaan että jos vaihtoehtoina on käteismaksu tai lasku..

Siis käsittääkseni me&i tuotteita ei voi ostaa käteisellä??
Eli mistähän ne lakimiehet on laillisuuden repinyt??????

Ainakaan se myyjä joka mulle niitä rettuja esitteli ei suostunut enää ottaa maksua omalle tililleen eikä käteisellä.

Sanoi että tämä on muuttunut YHTÄLÄINEN käytäntö, kertoi toimitusmaksusta reilusti, mutta tuota lisää ei mainittu sanallakaan!

Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:
Alkuperäinen kirjoittaja ksp:

Mä laitoin sinne postia asiasta ja sanottiin että on suomalaisten asianajajien kanssa tarkistettu asia että olis ihan laillinen ja kun heillä on toinenkin vaihtoehto (ei vaan tiedä että mikä ) mutta kun se ei kuulemma vielä valitettavasti toimi...

NO JUST.

Mä laitoin lisää postia asiasta, ja sitten tuli jo tiukempi vastaus että myyjän olis pitänyt esittää vaihtoehdot (jotka on siis mitkä????? ) ja että tilauslomakkeessa on kerrottu asia eli on ollut täysin mun tiedossa.

Myyjän olis pitänyt laskea mulle se tilauksen loppusumma lisän kanssa, mutta siinä on tuotteet ja toimitusmaksu, ei mitään faking lisää.

Mun puolestani oli eka ja ehdottomasti viimeinen kerta kun tilaan. Ihan periaatteesta |O

Sama kokemus minullakin!
Ei tässä muuta, mutta alkoi hiukan ärsyttää. Asiakaspalvelu on täysin nollassa, aletaan syyttelemään asiakasta ja sanotaan, että olisi pitänyt tilata myöhemmin, sitten kun suoraan maksaminen on mahdollista. Menee vissiin firmalla liian hyvin, kun ei haluta tyytyväisiä asiakkaita!

Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:

NO JUST.

Ei meilläkään ole kerrottu mistään toisesta vaihtoehdosta! Jossain vaiheessa kuulemma alkaa toimimaan joku muu maksutapa myös, mutta se ei luonnollisesti paljoa lohduta, kun teen tilauksen nyt.

Taidan ottaa kuluttajavirastoon yhteyttä. Tämä ei voi olla näin. Ja joillekin ovat palautelleet tai poistaneet laskulta laskutuslisän. Kysyn vaan miksi, jos se on kerran niin laillista heidän mielestään?!?

Kapinaan nouse! :attn:

Oikeasti, voitaisko me tehdä joku kimppavalitus?

'2+ mammat hyökkäsivät suositun ruåtsalaisen vaatemerkin kimppuun'- kirkuis iltapäivälehtien otsikot :kieh:
'Meitä ei enää kusta silmään', kommentoi aamuäree......

Yhteistyössä