M
mean
Vieras
me and i perii yhä laskutuslisää. Ootteko olleet yhteydessä sinne tosta asiasta? Moni on kuulemma saanu rahansa takasin/ei oo tarvinnu maksaa. Täytyy laittaa sinne sähköpostii.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Nika:Ihmetyttää, kuinka kauan voivat jatkaa tuota? Toihan on laitonta!
Alkuperäinen kirjoittaja joo:Alkuperäinen kirjoittaja Nika:Ihmetyttää, kuinka kauan voivat jatkaa tuota? Toihan on laitonta!
Ei se heidän mielestään ole, koska se näkyy selvästi tilatessa ja tilauksen voi maksaa myös heti nettipankin kautta.
Alkuperäinen kirjoittaja Ford Prefect:Onhan noita muitakin, tupperilla on 1,90 TOIMITUSMAKSU :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Näkymätön Ninni:No jaa, tuntuuko muutama euro niin kalliissa vaatteissa enää missään?
Alkuperäinen kirjoittaja ksp:Kun jotakin laskutetaan, niin laskuun ei saa lisätä laskutuslisää, jos asiakkaalle ei ole tarjottu muuta keinoa maksaa kuin laskutus. Meandi toimii täysin päinvastoin: asiakkaalla ei ole muuta keinoa maksaa kuin laskulla ja silti lisätään laskutuslisä.
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:Alkuperäinen kirjoittaja ksp:Kun jotakin laskutetaan, niin laskuun ei saa lisätä laskutuslisää, jos asiakkaalle ei ole tarjottu muuta keinoa maksaa kuin laskutus. Meandi toimii täysin päinvastoin: asiakkaalla ei ole muuta keinoa maksaa kuin laskulla ja silti lisätään laskutuslisä.
Mä laitoin sinne postia asiasta ja sanottiin että on suomalaisten asianajajien kanssa tarkistettu asia että olis ihan laillinen ja kun heillä on toinenkin vaihtoehto (ei vaan tiedä että mikä ) mutta kun se ei kuulemma vielä valitettavasti toimi...
NO JUST.
Mä laitoin lisää postia asiasta, ja sitten tuli jo tiukempi vastaus että myyjän olis pitänyt esittää vaihtoehdot (jotka on siis mitkä????? ) ja että tilauslomakkeessa on kerrottu asia eli on ollut täysin mun tiedossa.
Myyjän olis pitänyt laskea mulle se tilauksen loppusumma lisän kanssa, mutta siinä on tuotteet ja toimitusmaksu, ei mitään faking lisää.
Mun puolestani oli eka ja ehdottomasti viimeinen kerta kun tilaan. Ihan periaatteesta |O
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:Mä laitoin sinne postia asiasta ja sanottiin että on suomalaisten asianajajien kanssa tarkistettu asia että olis ihan laillinen ja kun heillä on toinenkin vaihtoehto (ei vaan tiedä että mikä ) mutta kun se ei kuulemma vielä valitettavasti toimi...
NO JUST.
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:Mä aion maksaa laskuni ILMAN sitä saamarin lisää.