me and i

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja höhlä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

höhlä

Vieras
Siis oonko mä ennen ollu niin niiden vaatteiden lumoissa etten oo laskua kunnolla kattonu vai onko tää uus juttu? Laskutuslisä 1,70€. Ei musta ennen oo ollu ku vaatteet + postikulut 4.95€.
Muutenkin tää uus kevätmallisto oli kyl aika vaisu esitys :(

viime vuonna kun tilasin sieltä niin oli kyllä jo tuo laskutuslisä... ainakin musitelisin näin koska kun eilen tilauspaperia kutsuilla täyttelin niin ei se laskutuslisä ainakaan silmiin pompannut.

Ja joo, samaa mieltä siinä ettei tää mallisto ollut niin hieno kun viimevuoden kevätmallisto.

On se laskutuslisäkin ollut jo kauan. Joskus aiemmin ne postarit oli 3.95 + laskutuslisä. mutta senkin muuttui jo aikaa sitten kun siihen tuli se tekstaripalvelu, eli saat paketin saapumisilmoituksen tekstarilla eikä tartte odottaa sitä lappua. Laskutuslisää ei mene, jos valitset korttimaksun ja maksat sen saman päivän aikana visalla.

Btw. mä ihmettelen miksi ihmiset jaksaa aian marista noista kuluista. Esim h&mlta tai hobbarista tai mistä vaan tilatessa ne on vielä enemmän. Ja lisäksi noi on sen hintaluokan vaatteita, ettei niiden, jotka niitä kykenee ostamaan, pitäisi ihan pikkusummista marista...

joo hintaluokka on vaatteilla edellen sama, mutta laatu on huonontunut, tai siis kankaat ovat selvästi ohentuneet.. katson vielä seuraavan malliston ja sitten jos vielä samaa tarjoavat, lopetan heidän tuotteiden ostamisen.

musta taas tää kesämallisto on paras sitten ihan ensimmäisen syksyn joskus vuonna nakki ja papu... :) aivan ihana!! mun toinen paketti tulee tänään :D ja tosiaan, laskutuslisä tuli muistaakseni viime keväänä =)

Yhteistyössä