Me&I Kutsut ja Vaatteet :))))

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Essi81
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Essi81

Aktiivinen jäsen
18.06.2004
7 816
0
36
Lauantaina mulla kutsut ja nään vihdoin malliston luonnossa. Joko olette saaneet ekoja tilauksia syksyn vaatteista? Mikä on ollut ihanempi kun netissä... tai pettymys luonnossa??

juu, olen saanut jo maanantaina omani :D siilipaita plyyshinen on musta ihan ykkönen, ja ne pilkkutrikoot :D farkut oli niiiiiin kapeeta mallia, ettei todellakaan mahtuneet meiän 134senttiselle normitytölle ne 134/140 :D ja ne suklaanruskeat plyyshihousut kanssa kivat :D

Alkuperäinen kirjoittaja Essi81:
Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:
on ne luonnossa joo kivoja =) farkut lähtee tosiaan tänään palautukseen, saapa nähdä koska saan rahat takas :D

Kerkesitkö sä maksaa ne jo ennen sovitusta?
:o

no joo, kerkesin :D tai no, mieluummin teen sen niinkuin kuuluu =) eli maksan laskuni ja palautan tuotteen ja saan sitten rahat takaisin.. juuri siksi heidän järjestelmät menee sekaisin, ku ihmiset vaan jättää maksamatta ja palauttelee joskus kun ehtii jaksaa kerkee...

Alkuperäinen kirjoittaja Essi81:
on ne luonnossa joo kivoja =) farkut lähtee tosiaan tänään palautukseen, saapa nähdä koska saan rahat takas :D

Kerkesitkö sä maksaa ne jo ennen sovitusta?
:o

no joo, kerkesin :D tai no, mieluummin teen sen niinkuin kuuluu =) eli maksan laskuni ja palautan tuotteen ja saan sitten rahat takaisin.. juuri siksi heidän järjestelmät menee sekaisin, ku ihmiset vaan jättää maksamatta ja palauttelee joskus kun ehtii jaksaa kerkee...

mut mut... mä kysyin viimeks palautus/vaihto-ohjeita V:lta ni sain ohjeistuksen, että älä maksa ennenkun oot saanu kaik oikeat tuotteet

Yhteistyössä