Me&I salatut vaatteet; MITÄ JÄRKEE :O

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ihmeissään
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:
po.pin vaatteiden laatu menny ku lehmän häntä viimesen vuoden aikana....

No ehkä niille on käynyt samalla tavalla kuin meandille.... tulevatkohan samasta tehtaasta :D

mä en ole sun kanssa samaa mieltä. olen huudellut traderasta alkuaikojen meandeja ja kyllä laatu nykyään on paljon parempi, mun mielestä =)

No ehkä niille on käynyt samalla tavalla kuin meandille.... tulevatkohan samasta tehtaasta :D

mä en ole sun kanssa samaa mieltä. olen huudellut traderasta alkuaikojen meandeja ja kyllä laatu nykyään on paljon parempi, mun mielestä =)

Olkaamme siis eri mieltä :D. Minä pohjaan mielipiteeni omaan kokemukseeni ja sinä omaasi. Molemmat varmasti olemme oikeassa.

Alkuperäinen kirjoittaja :
Alkuperäinen kirjoittaja niimpä niin:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Luulis, et ois kannattavampaa myydä kaks eri tuotetta eikä kahta samaa. Noin niinku palautusten vähentämiseksi ja muutenkin.

Olenkohan ymmärtänyt oikein mutta niillä salaisilla vaatteitteilla ei ole palautusoikeutta. Näin ainakin meidän alueen myyjä korostaa.

Ei ole palautusoikeutta, samoin kuin ei ole meandin ale -vaatteillakaan.

Kaikilla kotimyynti-tuotteilla on palautusoikeus!

Olkaamme siis eri mieltä :D. Minä pohjaan mielipiteeni omaan kokemukseeni ja sinä omaasi. Molemmat varmasti olemme oikeassa.

ja molemmilla on oikeus mielipiteeseensä =) mutta siis erittäin mielelläni huutelen traderasta kolmenkin vuoden takaisia po.peja, koska niissä laatu oli terästä... meandejakin kyllä, mutta muusta syystä ;)

Alkuperäinen kirjoittaja jj:
Alkuperäinen kirjoittaja Essi81:
Meillä laatu taas loistavaa ...

samoin täällä :heart: kerrassaan aivan parhaita!! ja mua ei haittais kaks samanlaistakaan :D meil on muutamia meandeja kaksin kappaleinkin... :D

Samaa kokoa? eikä?

kyyllä, peruspaitoja ja leggingsejä =) ja siis meidän lapsilla ainakaan ei määrällisesti ole paljonkaan vaatetta, eli kyllä ihan jokaista sen verran käytetään, että tasan tunnen laadun kun sen näen.. lastenvaatteet sattuu olemaan sen verran lähellä sydäntä... ja siis esim just laitettiin päälle kilpikonnayökkärit, molemmille likoille, joulusta asti olleet käytössä, vähintään 2-3kertaa viikossa pesty, eikä niissä ole mitään käytönjälkeä!

Taidat olla aika hyvä asiakas myyjälle? :D Ihan vaan off-topic

:saint: mikäs mä olen sitä sanomaan?
mutta aina on kutsut järjestyneet silloin kun olen halunnut... :D

Onko sulla kaikki niiden vaatteet? Siis monella tonnilla olet ostanut per kausi? Kyllä taitaa myyjä tullakin ilomielin sun luo :D Sulla joku vakimyyjä, jolta aina ostat vai vaihteletko? Ja joo, uteliaisuuttani kyselen.

Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Nämä ME&I kuteet on järkyttäviä. Karseen näköistä kun tenavat ja äidit kulkee samanlaisissa rytkyissä.

Voi kun voisikin kulkea, mutta valitettavasti äitien mallisto on niin rajallinen.

Niin, kotimyynnissähän on PAKKO olla palautusoikeus!!

Alkuperäinen kirjoittaja Essi81:
Meillä laatu taas loistavaa ...

samoin täällä :heart: kerrassaan aivan parhaita!! ja mua ei haittais kaks samanlaistakaan :D meil on muutamia meandeja kaksin kappaleinkin... :D

Samaa kokoa? eikä?

kyyllä, peruspaitoja ja leggingsejä =) ja siis meidän lapsilla ainakaan ei määrällisesti ole paljonkaan vaatetta, eli kyllä ihan jokaista sen verran käytetään, että tasan tunnen laadun kun sen näen.. lastenvaatteet sattuu olemaan sen verran lähellä sydäntä... ja siis esim just laitettiin päälle kilpikonnayökkärit, molemmille likoille, joulusta asti olleet käytössä, vähintään 2-3kertaa viikossa pesty, eikä niissä ole mitään käytönjälkeä!

Taidat olla aika hyvä asiakas myyjälle? :D Ihan vaan off-topic

:saint: mikäs mä olen sitä sanomaan?
mutta aina on kutsut järjestyneet silloin kun olen halunnut... :D

Onko sulla kaikki niiden vaatteet? Siis monella tonnilla olet ostanut per kausi? Kyllä taitaa myyjä tullakin ilomielin sun luo :D Sulla joku vakimyyjä, jolta aina ostat vai vaihteletko? Ja joo, uteliaisuuttani kyselen.

on vakimyyjä juu, eikä tosiaankaan ole koko mallistoa vaan vain ne joista eniten pidämme =)

Tottakai on palautusoikeus myös salaisilla vaatteilla.

Mielestäni Me&I vaatteet eivät ole hintansa väärtejä.. Meiltä niitä löytyy aika lailla, ja kyllä ne ihan pesussa nukkaantuvat ja haalistuvat. Vaikka meilläkin paljon vaatetta. Housuissa kuminauhat menevät tosi helposti kierteelle. Ja olen myös muilta nettipalstoilta lukenut negatiivista, esim. tämän vuotisten froteehousujen kangas nyppääntyy monilla nopeasti..

Tottakai on palautusoikeus myös salaisilla vaatteilla.

Mielestäni Me&I vaatteet eivät ole hintansa väärtejä.. Meiltä niitä löytyy aika lailla, ja kyllä ne ihan pesussa nukkaantuvat ja haalistuvat. Vaikka meilläkin paljon vaatetta. Housuissa kuminauhat menevät tosi helposti kierteelle. Ja olen myös muilta nettipalstoilta lukenut negatiivista, esim. tämän vuotisten froteehousujen kangas nyppääntyy monilla nopeasti..

Meillä meni tän vuotiset ruskeat froteehousut rikki hirmu nopeesti (silmukat purkaantu). Eivät ole munkaan mielestä hintansa väärtejä. Pikku hiljaa on alkanut negatiivisia kommentteja tulla sieltä sun täältä. Saas nähdä, kauanko yritys jaksaa porskuttaa...

Itselleni ostin sen isokukkaisen tunikan ja jo eka pesussa haalistui tosi paljon. Päällä se on ylivertaisen ihana, mutta olen kyllä siihen laatuun todella pettynyt, kun myyjä sitä laadukkuutta ja värien pysyvyyttä nimenomaan mainosti. Tämä ehkä sitten oli ensimmäinen ja viimeinen Meandi-kokemukseni.

Alkuperäinen kirjoittaja kokemusta on:
Itselleni ostin sen isokukkaisen tunikan ja jo eka pesussa haalistui tosi paljon. Päällä se on ylivertaisen ihana, mutta olen kyllä siihen laatuun todella pettynyt, kun myyjä sitä laadukkuutta ja värien pysyvyyttä nimenomaan mainosti. Tämä ehkä sitten oli ensimmäinen ja viimeinen Meandi-kokemukseni.

Joo, musta tuntuu, et aika moni on haukkunut ruskeaa väriä sisältäviä meandin vaatteita, että ovat haalistuneet ja nukkaantuneet.

Itsekin Meandia paljon ostavana kehoitan kaikkia joilla tulee ongelmia tuotteiden kanssa lähettämään ne takaisin meandille , tekemään reklamaation. Muutoin eivät saa edes tietoa, että asiakas on tyytymätön ja tottakai viallisesta tuotteesta tulee saada rahat takaisin tai uusi tuote tilalle.

Minulle kävi tämänvuotisen kanipeiton kanssa niin, että haalistui ekassa pesussa, lähetin takaisin kera selityksen ja sain rahat takaisin. Muissa tuotteissa ei ole ainakaan vielä ongelmia näkynyt, jos näkyisi niin tottakai ilmoisin heillepäin siitä. Onhan se heidänkin etunsa, että laatu pysyisi hyvänä, muuten loppuu ostaminen...

Niin ja salaisia ja aletuotteita saa palauttaa (koska suomen laki sanoo niin) ja asiakaspalautuksena ilman postimaksua siis (senkin suomen laki sanoo). Salaisia ja aletuotteita ei saa vaihtaa.

Olen minäkin lukenut joiltakin nettipalstoilta, että jotkut tuotteet on olleet joillakin huonoja mutta toisaalta nämä ihmiset eivät ole sitten viitsineet asiasta valittaa... Kyllä aina kannattaa valittaa ja ottaa rahat takaisin, jos kyse on tuotevirheestä!

Alkuperäinen kirjoittaja kokemusta on:

Mulla on se sama tunika eikä ole mennyt pesussa miksikään. Eikä ole lasten vaatteetkaan. Voisikohan eri pesuaine vaikuttaa asiaan (meillä Allegro)? Meillä nimittääin jo nyt on esim. poikien kaivinkonepaidat pesty kymmeniä kertoja kun ne on lempparipaidat. Mulla kyllä kävi hyvä tuuri sen salaisen paketinkin suhteen, kaksi erilaista tosi kivaa paitaa. Ei siis kyllä mitään valittamista meandi:´sta. Ennemmin maksan laatuvaatteesta reilummin, etenkin isommalle pojalle kun ostan, kun ne menee silloin kahdella lapsella. Rasvatahratkin voi muuten pestä pois.

Onko nyt saanut taas salaisia paketteja? Kun mulla oli tuossa keväällä kutsut, mutta silloin niitä ei ollut myynnissä. Ja oli eka kerta kun ostin niiden vaatteita, mun mielestä ne on ihania. Mutta just huomasin että vihreät froteehousut on jonkun verran nyppyyntynyt, sama kun joku tuolla aiemmin sanoikin, niinkuin langat purkaantuisi. Vähän harmittaa kun ei niitä nyt niin kauheasti ole käytetty.

Meillä myös pojalla on paljon vaatteita, H&M, Lindex, KappAhl, Me&I, P.op, Småfolk, Benetton......

Ei ole vielä huonoa vaatetta eteen osunu. H&M paidat kestäny siinä missä kalliimmatkin vaatteet. Yhdetkään haalarit/kengät ei ole menny rikki....
Vaatteet on käyttöön ja pesukone pesee. On toki muutamia vaatteita joita ei esim. päiväkotiin laiteta.

Joitain "merkkejä" en osta sen takia että ovat malliltaan huonoja pojalle esim. Tutta.
paidat lyhyitä ja leveitä, markettien farkut, leveitä.

Pakko laittaa tähän kommenttia, eli salaisilla vaatteilla ja ale-vaatteilla on palautusoikeus, mutta ei vaihto-oikeutta! Eli voit palauttaa tuotteen ja saat siitä rahat takaisin, mutta et voi vaihtaa sitä toiseen tuotteeseen.

meillä on muutama meandi-vaate mutta en niitä mitenkään ylivertaisina muihin pidä. ihmetyttää vaan aina kun nytkypylly hyökkää heti paikalle hehkuttamaan kun meandi-otsikko tänne tulee...

No jos t-paita maksaa 25 egee ja henkkamaukalta saa samaan hintaan 3-4 paitaa, niin ehkä ennemmin kallistun niiden halvempien puoleen. Koska eivät meandin paidat niin paljon parempia ole. Ei se vaadi kuin yhden rasvatahran, ja siinä on parempilaatuinenkin paita pilalla... nimim. "yhden meandipaidan rasvalle menettänyt"

Rasvatahrat lähtee sappisaippualla.

Yhteistyössä