me&i

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja km:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras :
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
oikeasti? mä en tajua tätä vouhotusta meandin värien kulumisesta... meillä ollut näitä PALJON eikä mitään ongelmia... esim nyt teinimallisto oli jo lähtökohtaisesti kulutusvärjättyä.. meillä on sellaisia meandin kirkasvärisiä vaatteita joita on pesty satoja kertoja, eikä ole menneet miksikään :D

mun lapsille about 50 me&I-vaatetta kaapissa, käytetään ahkeraan ja pestään ahkeraan ja miksikää ei oo menneet. Vain yksi ainoa mekko hieman haalistui tosi monen pesun jälkeen, muut pysyy uudenveroisina pesusta pesuun. Erityisen tyytyväinen oon ollu plyyshivaatteisiin. Eivät mee miksikään.

jes, joku on sentään mun kanssa jetsulleen samaa mieltä :D

Juu ja edelleen ostetaan kyseistä merkkiä just siksi, että se kestää lapselta toiselle. Samaa en voi sanoa monista halpismerkeistä...

no juu, meillä kierrätetään hyvin vähän lapselta toiselle mutta menevät myyntiin todella kauniissa kunnossa =) ei hävetä myydä!

On niitäki joilla ei oo varaa me&I-vaatteisiin ja sit haukkuvat asiaa paremmin tuntematta niitä huonoiksi ja sillä selittävät sen miksi heillä ei niitä oo, vaikka todellinen syy on se ettei oo varaa.

On niitäki joilla ei oo varaa me&I-vaatteisiin ja sit haukkuvat asiaa paremmin tuntematta niitä huonoiksi ja sillä selittävät sen miksi heillä ei niitä oo, vaikka todellinen syy on se ettei oo varaa.

:whistle: niinpä niin..

Alkuperäinen kirjoittaja Hoh hoh:
Siis miten te oikeasti pesette niitä vaatteita? Pääsääntöisesti ne, jotka rutkuttavat, että vaatteet huonolaatuisia jne, pesevät ne väärin. Meillä on kyllä lähes 100 prosenttisesti pysynyt mitkä vaan vaatteet hyvinä, pestään ohjeiden mukaan, käännetään pestessä tarvittaessa, oikea annostelu oikeaan pesuaineeseen, ei rumpukuivausta niille, jotka eivät sitä kestä. Eikä pestä eri sävyjä sekaisin. :-)

Eipä ole meilläkään juuri mitkään vaatteet menneet miksikään. :whistle:

Meandista; olin hiljattain kutsuilla ja tilasin lapselle farkut, parit froteepöksyt ja kesäksi omppumekon. Ihania ovat. :)

Yhteistyössä