Me&I

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nanna1980
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Nanna1980

Aktiivinen jäsen
06.08.2007
1 796
0
36
ootteko olleet Me&I lastenvaatekutsuilla??
mä olin tänään ja oli kyllä kivoja vaatteita. tosin aika kallita, mut laatu maksaa...kuulemma eivät mee miksikään pesussa...tyttö 2v sai ihanan turkoosin perhosmekon. :D :heart:

kuulemma 2 ruotsalaista kotiäitiä perustaneet yrityksen, kun eivät kaupasta löytäneet lapsilleen mukavia vaatteita.

Alkuperäinen kirjoittaja maisa:
No kalliitahan ne on, mut laatu on vähän sitä ja tätä. Osa menee tosi nopeesti huonon näköseksi, siis haalistuu

Meillä ei oo itellä ollut mutta just eilen huomasin yhden kaverin tytöllä kuinka on tunika haalistunut valtavasti.

Ai niin ohnan meillä meandi huivi... (jos totuudessa pysytään)

meillä jonkin verran meandin vaatteita ja ollaan tykätty!!! Pese ja pidä vaatteita joita myös paljon pidetäänkin! Just uusimmasta mallistosta tuli turkoosit sammakko-haalarit masuasukille, medaljonki plyyshitunika (valko-ruskea-oranssi-punanen) keskimmäiselle, vanhimmalle vihreä plyyshi geishatunika.. nuorin jäi ilman mutta sillä nyt niin hyvin vaatetta.

Alkuperäinen kirjoittaja Nanna1980:
mä olin tänään ja oli kyllä kivoja vaatteita. tosin aika kallita, mut laatu maksaa...kuulemma eivät mee miksikään pesussa...tyttö 2v sai ihanan turkoosin perhosmekon. :D :heart:

kuulemma 2 ruotsalaista kotiäitiä perustaneet yrityksen, kun eivät kaupasta löytäneet lapsilleen mukavia vaatteita.

Mä tilasin keväällä kans samanlaisen perhosmekon ja sen saatuani yllätyin kun se olikin nilkkapituinen :( Se "kruunumekko" oli kanssa tosi söpö, mut en kyllä koskaan ostaisi pikkutytölle/vauvalle mustaa mekkoa...olisipa ollut väri toisinpäin; pinkillä pohjalla mustia kruunuja. Ja se oli kans toooosi pitkä!

Mä oon ennen tykännyt noista kuoseista ja malleista, mut nyt tuli mekoista jotenkin sellainen yöpaitafiilis...Kaikki oli kauheen pitkiä ja kun luulin tilanneeni 1,5 v:lle polven alle ylettyvän mekon, niin se olikin tosiaan nilkkapituinen. Ja muutenkin tuntuu et aiheet olis loppuneet ja olisi vaan ollut pakko tehdä uusi mallisto markkinoille.

Alkuperäinen kirjoittaja tiuhti:
Alkuperäinen kirjoittaja Nanna1980:

Mä tilasin keväällä kans samanlaisen perhosmekon ja sen saatuani yllätyin kun se olikin nilkkapituinen :( Se "kruunumekko" oli kanssa tosi söpö, mut en kyllä koskaan ostaisi pikkutytölle/vauvalle mustaa mekkoa...olisipa ollut väri toisinpäin; pinkillä pohjalla mustia kruunuja. Ja se oli kans toooosi pitkä!

Mä oon ennen tykännyt noista kuoseista ja malleista, mut nyt tuli mekoista jotenkin sellainen yöpaitafiilis...Kaikki oli kauheen pitkiä ja kun luulin tilanneeni 1,5 v:lle polven alle ylettyvän mekon, niin se olikin tosiaan nilkkapituinen. Ja muutenkin tuntuu et aiheet olis loppuneet ja olisi vaan ollut pakko tehdä uusi mallisto markkinoille.

:D ne on vaan reilun kokoisia? ei ne ainakaan meillä oo mitään nilkkapituisia! perhosmekot on pimuille vähän polven yläpuolelle =)

Mä ostin 74 senttisen perhosmekon 8kk vauvalle ja on tosiaan niin pitkä et yltää meidänkin neidillä nilkkoihin asti ja on kieltämättä aika yöpukumainen. Kutsuilla kokeiltiin 68cm ja se ei ollut noin pitkä, eli luultavasti on vaan reilun kokoinen, toivottavasti on jo sopivampi kesällä.

Älä sitten ylläty mahdollisista ongelmista laskunmaksun suhteen :kieh:

Kivoja vaatteita, kalliita tosin.
Mustat haalistui hetikohta |O muuten olen ollut laatuun tyytyväinen.

Mutta haulla löytää pari ketjua aiheesta miksi en enää tilaa :D

JA miksi ei pikkutytölle mustaa mekkoa? :o Eikös kaikkien värien pitänyt käydä kaikille........

mustat ei enää haalistu, kun ovat läpivärjättyjä, älä aamuäree puhu täällä paskaa..

ja mitä ongelmia on ollu laskunmaksussa? jos maksat laskun ajallaan, kokonaan,
ei ongelmia ole!!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
mustat ei enää haalistu, kun ovat läpivärjättyjä, älä aamuäree puhu täällä paskaa..

ei ongelmia ole!!

Aamuäree ei puhu paskaa.
Laskut maksettu ajallaan- kuten niin monella muullakin. Monenlaista epäselvyyttä silti laskuttajan puolelta.

Hän on hyvä ja tulee vaikka tarkistamaan, täsmälleen ohjeitten mukaan pestyt ylihintaiset mustat puserot, ei kuivausrummussa käyneet ja haalistuneet.

Jos olet jälleenmyyjä :D niin todellakin sun pitäis olla ajantasalla kaikenlaisesta palautteesta.

Meillä on haalistunut suurin osa värikkäistä trikoo vaatteista. Ainoastaan yhdet collegehousut ja velourkankaiset ja froteet ovat pitäneet kutinsa. Vaatteista on irtoillut nappeja ja toppahaalareista lässähti toppaukset nopeasti ja napit irtoili...

Olkoon mikä vaan retrokuosi, mutta uuteen, noin kalliiseen vaatteeseen ei kuulu haalistuminen.

Mä olen ihan rakastunut niihin vauvahaalareihin. :heart: Sit äidille on kanssa todella mukavia vaatteita nyt. Mutta siis joo, kyllähän noita meidän apinoilla löytyy. Vanhemman tytön suosikki oli tästä mallistosta jalkapallopaita ja pienempi tykkää liikeneruuhkamekostaan kovasti.

Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

ei ongelmia ole!!

Aamuäree ei puhu paskaa.
Laskut maksettu ajallaan- kuten niin monella muullakin. Monenlaista epäselvyyttä silti laskuttajan puolelta.

Hän on hyvä ja tulee vaikka tarkistamaan, täsmälleen ohjeitten mukaan pestyt ylihintaiset mustat puserot, ei kuivausrummussa käyneet ja haalistuneet.

Jos olet jälleenmyyjä :D niin todellakin sun pitäis olla ajantasalla kaikenlaisesta palautteesta.

en ole jälleenmyyjä...
mut en vaan tykkää minkäänlaisesta mustamaalauksesta...

Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:
No älä sitten mustamaalaa minuakaan valehtelijaksi, ollos niin hyvä.

Ongelmia laskutuksen kanssa, myyjä puhui eri asiaa mitä laskuttaja ja ne mustat trikoopaidat on harmaita.

:D no yritän olla hyvä.
eli siis sulla on ongelmia collectorin kanssa, ei me&in?
ja haalistumiseen en nyt sen enempää sano, ikuisuusaihe...

Alkuperäinen kirjoittaja as if:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras :
siis onko teillä ongelmaa me&i laskun kanssa, vai collectorin laskun kanssa??? siinäkin ero! =)

Mikä on Me&I-lasku? Collectorhan ne kaikki laskut hoitaa...

jos maksaa laskun kokonaan, niin sehän menee suoraan me&ille?? ainakaan mulla ei ole ollut mitään ongelmaa..

siis onko teillä ongelmaa me&i laskun kanssa, vai collectorin laskun kanssa??? siinäkin ero! =)

No sillä palautteella mitä meandi on saanut niin luulis kyllä vaihtavan laskuttajaansa. Ongelmiahan tuo aina lisää kun eri taho laskuttaa mikä myy.

Ja jos mä meandilta tilaan, niin sen laskusta mä myös puhun.

Myyjäkin puhui ihan eri asiaa mitä lasku oli ja kaikenlisäksi kun soitin asiakaspalveluun ja kysyin että mitä muita vaihtoehtoja mullam uka olis ollut lasku maksaa, niin puhui kahdestakin eri vaihtoehdosta, mutta ne ei kyllä valitettavasti vielä toimi...... muttta on ne ihan aikuisten oikeesti olemassa, usko nyt! :xmas:

Ahaa.

Alkuperäinen kirjoittaja as if:

Mikä on Me&I-lasku? Collectorhan ne kaikki laskut hoitaa...

jos maksaa laskun kokonaan, niin sehän menee suoraan me&ille?? ainakaan mulla ei ole ollut mitään ongelmaa..

Collectorin kautta. Just viime viikolla maksoin laskun, kerralla kokonaan ja Collectorille meni.

Yhteistyössä