J
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras :Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Mä en kyllä tajuu tätä. Mun mielestä ihan itsetehdyn näkösiä ja kalliita. Kuosit ihan kivoja mutta ei noilla hinnoilla.
itsetehdyn näköisiä? nooooh, mä oon niin peukalo keskellä kämmentä, että jonkun muun itsetehdyn näköiset on mun sitten ostettava
ja siis oikeasti, 146/152 on koko jota on äärettömän vaikea löytää muualta, siis kivoista vaatteista... meillä ei likat tykkää esim lindex/h&m tyylistä ollenkaan, sieltä voi siis meille lähteä yksivärisiä peruspaitoja, muut vaatteet on hankittava muualta...
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras :Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Mä en kyllä tajuu tätä. Mun mielestä ihan itsetehdyn näkösiä ja kalliita. Kuosit ihan kivoja mutta ei noilla hinnoilla.
itsetehdyn näköisiä? nooooh, mä oon niin peukalo keskellä kämmentä, että jonkun muun itsetehdyn näköiset on mun sitten ostettava
ja siis oikeasti, 146/152 on koko jota on äärettömän vaikea löytää muualta, siis kivoista vaatteista... meillä ei likat tykkää esim lindex/h&m tyylistä ollenkaan, sieltä voi siis meille lähteä yksivärisiä peruspaitoja, muut vaatteet on hankittava muualta...
en tarkottanut millään pahalla. Toi oli kyllä hyvä pointti että tuon kokosille/ ikäsille on munkin mielestä huonosti vaatteita/ tyyli on mun makuun vähän liian... kauniisti sanottuna aikuinen... Öhöm.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras :Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras :Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Mä en kyllä tajuu tätä. Mun mielestä ihan itsetehdyn näkösiä ja kalliita. Kuosit ihan kivoja mutta ei noilla hinnoilla.
en tarkottanut millään pahalla. Toi oli kyllä hyvä pointti että tuon kokosille/ ikäsille on munkin mielestä huonosti vaatteita/ tyyli on mun makuun vähän liian... kauniisti sanottuna aikuinen... Öhöm.
hmm, olen samaa mieltä =) että on otettava mitä kivaa löytyy, meandi on yks niistä, småfolkia saa jostain kovasti metsästämällä ja moloa =)
Alkuperäinen kirjoittaja innokas mama:Alkuperäinen kirjoittaja vieras :Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras :Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Mä en kyllä tajuu tätä. Mun mielestä ihan itsetehdyn näkösiä ja kalliita. Kuosit ihan kivoja mutta ei noilla hinnoilla.
hmm, olen samaa mieltä =) että on otettava mitä kivaa löytyy, meandi on yks niistä, småfolkia saa jostain kovasti metsästämällä ja moloa =)
Ai moloa saa metsästämällä?
Alkuperäinen kirjoittaja innokas mama:Alkuperäinen kirjoittaja vieras :Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras :Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Mä en kyllä tajuu tätä. Mun mielestä ihan itsetehdyn näkösiä ja kalliita. Kuosit ihan kivoja mutta ei noilla hinnoilla.
Ai moloa saa metsästämällä?
Alkuperäinen kirjoittaja innokas mama:Mä NIIN tykkään me&i tyylistä. Viimeksi meni 250e kutsuillaMutta kun tekee täyttä päivää, molemmat aikuiset ja lapsi vielä harrastaa niin kotikutsut on kiva juttu. Tulee nähtyä kavereita ja saa ostettua vaatteet siinä samalla.
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:No nyt naksahti. Mä en ole koskaan välittänyt me&i vaatteista ja nyt teidän takia käyn jostain syystä jatkuvasti vahtaamassa sivuja. En kyllä ole ostamassa mutta josko sais inspiraatiota ompeluun...
Alkuperäinen kirjoittaja .:ei tosiaan tullut mistään tunnetta että pakko saada. tulisko se tunne myöhemmin...?