me muutetaan taloon missä vanha mies kuoli sydäriin....?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Miukumauku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No likka muutti toukokuussa kerrostaloasuntoon, joka ostettiin kuolinpesältä. En tiedä, mihin asunnon edellinen asukas kuoli eikä sillä ole väliäkään.

Ei kait ne kummittele,ainakaan pahalla mielellä jos ihan luonnollisesti kuoli.Eri asia jos jäi vielä asiat kesken ja väkivalloin kuoli.Me asuttiin joskus vanhassa talossa jossa ihan oikeesti kummitteli(mä en kyllä usko kummituksiin,mutta mitä muutakaa se olis voinu olla!!).Kuulin että se talo sijaitsi sodan hautojen päällä..olisko siinä sitte jotaki vastausta.Mutta ikuisesti muistan kun viimestä muuttokuormaa vietiin pois niin yläkerran ikkunasta katteli sellanen vanha harmaahapsinen mummo!!vieläki selkäpiitä karmii ja monet painajaiset on tullu siitä =( en ois ikinä halunnu nähä sellasta!! ja sielä talossa asuessa oli ihan hirveitä riitoja,lapsi sai sairauden jonka kanssa eletään edelleen ja edelliset asukkaat erosivat.Oikein sellanen riidankylväjä se talo =(

Mun veli asui kerran rivitaloasunnossa jossa oli tapettu yksi nainen aiemmin, oli vatsakin naiselta revitty auki ja sisukset olleet pitkin lattioita. Asuntoon ei halunnut kukaan muuttaa vaikka remontoivat sen, ennenkuin veljeni muutti siihen (eikä kummitellut..). Nykyään broidini asuu sattumalta mummin vanhassa asunnossa jonne mummi kuoli 14 vuotta sitten (sattuman kauppaa-sillä oli vuokra-asuntojonossa ja juuri tuohon pääsi) eikä kuulemma mummikaan ole kummitellut :D

Tässä talossa on kuollut varmaan pilvin pimein ihmisiä. Ja tulee kuolemaankin, kun on eläkeläisiä suurinosa.
Näkee aina lipun asennosta, jos vainajan henki hilluu lähistöllä. :xmas:

Tiedän yhden asunnon jossa oli kuollut mies ja ollut siellä niin kauan että asunto haisi. Asuntoon tehtiin remppa mutta vanha matto jätettiin uuden maton alle. Uusi asukas valitti myöhemmin hajua ja se todettiin edelleen sen kuolleen hajuksi.Sitten piti tehdä uusi remppa ja vanha mattokin hävitettiin. Se kuolleen haju on kuulemma tosi vaikea saada pois jos ruumis on ehtinyt jo haisemaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:
Eiköhän useimmissa vanhoissa taloissa joku ole kuollutkin.

Niinpä. Kun ei ne kaikki edelliset asukkaat vain muuta tai katoa vaan pois. Eri asia, jos oku kauhea tragedia takana. Täällä oli monta vuotta myynnissä talo, jossa isä tappoi aikuisen tyttärensä ja lapsenlapsensa.
:/ On kyllä sittemmin myyty ja ostajat ovat tietoisia tapauksesta.

Meen taloon on moni kuollu ja vainaat vanhaan aikaan vielä säilytelty tossa meidän olohuoneessa. Monet valokuvat löytyy todisteena :p

Ei täällä kummemmin kummittele, mitä nyt pimeinä myrskyisinä syysiltoina paikat nirisee ja narisee ja joku kolkuttelee vintillä. Mutta ei siitä harmia ole ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Alkuperäinen kirjoittaja THA:
Voiko joku siis oikeasti uskoa, että kuolleet tulee kummittelemaan?

Kyllä, olen moista ihan itse kokenut montakin kertaa.

Näin mäkin aattelin,mutta mitä muutakaan ne tapahtuneet jutut olivat?! mä kun en usko ennenku näen...ja nyt sitte näin.kait niitä on.ja äitini kertoi että ennenvanhaan vallanki oli kummituksen(vainajan) näkeminen yleistä.ja ei se ollu paha juttu.eri asia sitten oli ne pahantahtoiset henget.

Jos on sen miehen ruumis siunattu, niin tuskin kummittelee. Ei kummitukset mitään pahaa tee *ainakaan kukaan ei ole tullut väittämään*. Kuolemakin voi olla luonnollinen asia, jokainen meistä sen kerran kohtaa. Siitä on tehty joku ihme mysteeri.

no sanotaanko et mä olen asunut asunnossa jossa oli naapurien mukaan kuollut edellinen asukas oman käden kautta, enkä kyllä kummituksia siellä nähnyt. Siellä oli aika hyvin kaikki mahdollinen kämpässä uusittu ikkunoita, hellaa, jääkaappia kylppärin lattiaa tapetteja yms. myötä... Että oli kiva kun kaikki oli uutta.. Ja tuskin sellasta kerrostaloa tai muuta taloa melkeen on, jossa ei ketään koskaan olisi kuollut, kuolema on ihan normaali tapahtuma eikä se kysy paikkaa tai aikaa :)

Ja mitäs mieltä tosta pitäis olla? Ihmisiä kuolee joka paikassa, myös omissa kodeissaan. Pitäiskö sellanen talo polttaa, jossa on joku kuollut, ettei tartte pelätä elävien? Voi pyhä yksinkertaisuus!