mies tahtoo lapsen minä taas...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja rakkauden kesä 2011
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

rakkauden kesä 2011

Vieras
haluaisin palata opiskelemaan ja ehkä käydä hetken töissäkin... varsinkin kun mun opinnot on ihan loppusuoralla. Olen jo pian ollut kotona lasten kanssa 4v putkeen. Meillä siis on yksi yhteinen lapsi ja sitten minulla on yksi lapsi edellisestä suhteesta. ite olen 26v ja mies on 34v. Mies muka haluaa lapsen nyt heti koska alkaa olemaan niin vanha ja on ikävää kun lapsille tulee isot ikäerot.. mun mielestä hän ei ole vanha ja ikäeroahan niille muutenkin tulee kun nuorin on jo pian 2v... itekin tahdon vielä lapsia mutta en nyt ihan heti ehkä 3-4v päästä. mitä mieltä te olette? pitäiskö miehen vaan tyytyä odottamaan vai pitäiskö mun suostua lapsentekoon nyt heti/aikaisemmin?

Lähtisin opiskelemaan ja töihin. Itse olen perheen iltatähti, ikäeroa vanhempiin sisaruksiini 6 ja 7 vuotta enkä tod. koskaan tuntenut olevani yksin. Leikittiin kaikki kolmistaan pieninä ja sitten kun isosisaruksia ei huvittanut enää leikkiä kanssani leikin naapurien yms. kanssa. Ja minulla on kumpaankin sisarukseeni ikäeron takia tavallaan parempi suhde kuin heillä keskenään toisiinsa. Ei ikäero ole mikään vakuutus/este siihen miten läheisiä lapsista tulee ja onko kavereita.

[QUOTE="minä";23620752]Voishan se mies jäädä vuorostaan kotiin hoitamaan lapsia ja sinä jatkaisit koulua? :)[/QUOTE]

menis talo varmaan myyntiin sitten jos mies ei töissä kävis. ja ite en edes enää saa mitään opintotukia kun olen ne jo käyttänyt. tosin ei mulla oo enää ku kaksi kurssia jotka teen etänä ja opinnäytetyö jäljellä.

Alkuperäinen kirjoittaja rakkauden kesä 2011;23620454:
Mies muka haluaa lapsen nyt heti koska alkaa olemaan niin vanha ja on ikävää kun lapsille tulee isot ikäerot..

Ei 34-vuotias nyt ole vielä mitenkään vanha. Oma isäni sai molemmat lapset (minut ja sisarukseni) ollessaan lähes 40-vuotias. Minut saatuaan hän oli hieman alle 40-vuotias ja sisarukseni saatuaan hän oli jo ehtinyt täyttää 40 vuotta.

[QUOTE="pingu";23620818]No onhan niillä lapsilla jo nyt kummallakin sisarus, mikä hoppu??[/QUOTE]

niin en tiedä... ehkä mies haluaa vaan jo toisen oman/biologisen lapsen.

Yhteistyössä