Me ollaan k*sessa jos meille tulee poika

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Cassyput
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Cassyput

Aktiivinen jäsen
28.04.2007
11 131
0
36
:| Mistä sille saadaan nimi? Mies on ruotsinkielinen ja inhoaa perinteisiä suomalaisia nimiä. Mulla on muuten vaan tarkat kriteerit... Tää asia on oikeesti ongelma.

Mä oon ehdottanut nimiä Noel, Alec, Elliot. Ei kelpaa. Mies ehdotti Remyä ja minen oikeen tiedä... En tykkää hirveesti.

Meidän esikoinen on Amelie.

Apuja?

meillä on kaksi eri nimikirjaa ja sanon vaan, että maailma on nimiä täynnä. toisessa kirjassa on nimenomaan vanhoja suomenruotsalaisia nimiä. suosittelen kirjastossa tai kirjakaupassa käyntiä.

Alkuperäinen kirjoittaja poppaliina:
Onhan niitä paljon kivoja ruotsinkielisiä poikien nimiä. Eikö sieltä kalenterista joku sopiva löytyisi molempien makuun?

niin on. meilläkin yksi lapsista on ruottalaisesta allakasta: Petrus. huippu nimi.

Alkuperäinen kirjoittaja NPOK:
meillä on kaksi eri nimikirjaa ja sanon vaan, että maailma on nimiä täynnä. toisessa kirjassa on nimenomaan vanhoja suomenruotsalaisia nimiä. suosittelen kirjastossa tai kirjakaupassa käyntiä.

Minkä nimisiä kirjoja sulla on? Me selattiin niitä esikoista odottaessa urakalla, eikä löydetty yhtäkään hyvää.

Robert... No pahempaakin on kuultu. :D

kyl sieltä sit joku kiva nimi löytyy! me "oltiin lirissä" kun syntyi kolmas poika ja piti olla ukomaalaisvivahteinen. siinä sit onnen huumassa sairaalassa nimilistoja plärättiin ja löydettiin passeli