Me ollaan k*sessa jos meille tulee poika

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Cassyput
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Oikeasti? Minkälainen ihminen (aikuinen) sanoo jotain nimeä RUMAKSI? Minulla itsellä on Eero, mutta pidän hyvin erilaisista nimistä. Olen vain antanut lapsilleni tasan tarkkaan sen nimen jolta he ovat näyttäneet ja "tuntuneet". Aikuiset ihmiset hyh-hyh-telee lasten nimille? Ei pysty ymmärtämään..

Minä yökkäilen suomalaisille nimille yhtä paljon kuin muut ovat yökkäilleet minun lasten nimille. Mutta olenkin katkera paska.

Patrik, Niklas, Magnus, Kim, Oscar, Lucas, Samuel, Johannes, Jan, Rasmus, Casper, Benjamin, Sebastian, Victor, Leo

Tässäpä jotain nimiä poikien päiväkodista, jo esiin tulleiden lisäksi, josko noista joku tärppäisi

Kevin ei oo kiva, en osaa edes perustella. Sama Juliukselle. Ja lapsen isä itse on Daniel. :D

Alkuperäinen kirjoittaja mie hämeestä:
Entä mites Lasse?
Ei oikeen meinaa käydä yhteen tuon Amelien kanssa tyylillisesti.

Alkuperäinen kirjoittaja Eemin äiti-87:
Aloituksessa luki että mies ehdotti Remyä ja mä epäröin...

No turhahan sulle on täällä nimiä ehdotella kun ei ne kuitenkaan miehelle kelpaa. Siitä vaan mies nyt miettimään nimiä joita tarjoilee sinulla, ja sinä saat päättää mikä kelpaa ja mikä ei.
Ei kannata tehdä asiasta vaikeampaa, mies vaan miettimään ja voit sitten nautiskella ja kieltäytyä kaikesta mitä hän ehdottaa.

Alkuperäinen kirjoittaja poikia3:
Patrik, Niklas, Magnus, Kim, Oscar, Lucas, Samuel, Johannes, Jan, Rasmus, Casper, Benjamin, Sebastian, Victor, Leo

Tässäpä jotain nimiä poikien päiväkodista, jo esiin tulleiden lisäksi, josko noista joku tärppäisi

Kaikki näistä jotka mulle kelpais, mies on jo hylännyt.

Leon kelpais jos se lausuttais kuten englanniksi. Vaan mites se onnistuu? Ei onnistu läheskään kaikilta.

Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:
No turhahan sulle on täällä nimiä ehdotella kun ei ne kuitenkaan miehelle kelpaa. Siitä vaan mies nyt miettimään nimiä joita tarjoilee sinulla, ja sinä saat päättää mikä kelpaa ja mikä ei.
Ei kannata tehdä asiasta vaikeampaa, mies vaan miettimään ja voit sitten nautiskella ja kieltäytyä kaikesta mitä hän ehdottaa.
Muuten hyvä, mutta lopputulos on se että nimeä ei lapselle tule. :D

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ei voi olla NOIN vaikeeta! Tässähän on tullut jo TODELLA kivoja nimiä!!
Totta kai on vaikea, kun molempien pitää tykätä. On tullut kivoja nimiä, ja osaan olenkin sanonut että ovat mahdollisia.

Benjamin on ihan kiva, mutta siitähän tulee väkisin Ben. Sitä pitää miettiä.

Alkuperäinen kirjoittaja M:
Alkuperäinen kirjoittaja k a t a:
Paatte nimeks vaan Veli.Kun on noin kamalan vaikeeta!!!
:headwall:
En ymmärrä miksi muut ottavat asian niin raskaasti?
Saman nimipulman kanssa painivana ymmärrän aloittajaa täysin.
Joo en mäkään tajua. Mutta olkoon.

Jos ketuttaa kun meillä on vaikea löytää pojan nimeä, ole hyvä ja surffaa toiseen ketjuun. =)

Alkuperäinen kirjoittaja Cassy:
Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:
Muuten hyvä, mutta lopputulos on se että nimeä ei lapselle tule. :D

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ei voi olla NOIN vaikeeta! Tässähän on tullut jo TODELLA kivoja nimiä!!
Totta kai on vaikea, kun molempien pitää tykätä. On tullut kivoja nimiä, ja osaan olenkin sanonut että ovat mahdollisia.

Benjamin on ihan kiva, mutta siitähän tulee väkisin Ben. Sitä pitää miettiä.

Mun tutulla on Benjamin 12 vuotta eikä siitä ole tullut Ben. Kyllä on edelleen Benjamin.