Me ollaan niin v*tun sairaita!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ruttis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

ruttis

Aktiivinen jäsen
30.01.2008
5 876
2
36
Argh.

Ollaan ihmetelty likan vatsavaivoja ja ihottumia. Vein sen sitten yksityiselle, kun neuvolan lääkäri oli ihan liirumlaarumdiipadaapa. Noh, ainakin sillä on virtsatietulehdus. Eli viikon antibioottikuuri ja lisäksi jatketaan maidotonta ja munatonta. Jos ei parane niin poistetaan mun suokavaliosta myös viljat.

Koira meni tänään rokotettavaksi, mutta rokotukset siirtyi 2 viikolla, koska korvatulehdus pitää ensin hoitaa -> korvatipat 2 viikkoa ja kaupanpäällisiksi anaalirauhasten tyhjennys.

Mulla oli tänään aamulla vähän kurkku kipeä. Nyt on kurkku niin pipi, ettei meinaa saada mitään alas. Lisäksi 38 kuumetta ja suunta ylöspäin.

Mies on periaatteessa vielä terve, mutta syö kuitenkin varmuuden vuoksi reumalääkkeitä, ettei polvet turpoa reiden paksuisiksi.

|O |O |O
Nappi ottaan kaikille!!!

*muoks*
Unohdin mainita, että tyttö menee munuiasten ultraan, jossa selvitetään, onko rakenteellisia vikoja.

Alkuperäinen kirjoittaja tuuti08:
meil kävi typy kans vasta samaisessa ultrassa,pissa tulehuksen takia, kaik oli ookoo :)

Hieno juttu :flower:

Toivottavasti meillä kans. Mulla on itselläkin ultrattu mukulana, eikä mitään ollut. Ja olen tosi tyytyväinen, että löytyi ajoissa. Ei ollut kuumetta eikä mitään, ehkäpä tämä tästä vielä selviää.

Kiva että ootte noin myötätuntosia |O

Mä meen sitten nukkumaan ku tää on kerta tällasta.. ja alkaa Panadoli vaikuttaa ;)

Ei kai Panadolissa ole maitoa? Sehän tästä vielä puuttuiskin |O

Lääkkeissä on usein laktoosia, mutta tosi vähän yleensä. Toisille tulee herkemmin tuo virtsatietulehdus, mullekin se tuli lapsena monen monta kertaa ja kuulema yhdellä kerralla olin saanut melkoisen hevoskuurin! Kantsii muuten syöttää tytölle luont.tuotteena karpalovalmistetta...tais olla jokin muukin aines joka ennaltaehkäisee sitten uutta tulehdusta. Olen aikuisena kokeillut ja tehosi! Suosittelen! :flower: Sain nimittäin kunnon tulehduksen ulkomailla uidessani jonka jälkeen kotomaassa 2 kuuria kun pääsi niin pahaksi! Tuon jälkeen söin sitten tuon luont.tuote kuurin eikä ole sen jälkeen tullut, eli siitä on pari-kolme vuotta jo aikaa.

Voimia kovasti teille! Joskus kaikki kasaantuu, etenkin nämä sairastelut, noin meilläkin usein käy :/ Pidän peukkuja jotta tyttö parantuisi lääkekuurilla ja sitten vaikka noilla luontaisilla lisäksi =) Kysele vielä luont.tuotekauppiaalta neuvoja noista!

Hahaa! Mä olen taas pelissä mukana! B)

Likka päätti, että me ei mennä vielä nukkumaan, koska nörtit nukkuu tähän aikaan.

Ja suosittelen kaikille muillekin, ettei kannata syödä särkylääkkeitä kovin usein, niistä saa sitten hyvän lääkejurrin kun harvoin ottaa :D B)

Yhteistyössä