Me saatiin tänään hyvää palvelua..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Miä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Miä

Vieras
Siskon kanssa tuolla Koti-ideassa. Tuli tuosta huonoa palvelua ketjusta mieleen. Sohvaa oli sisko ostamassa ja siellä me pistettiin puoli liikettä uusiksi :D Mallailtiin sohvia vähän joka suunnasta ja sitten ne tyynyt piti saada kohdilleen. 2 ihanaa miesmyyjää palveli meitä ihan loistavan kärsivällisesti =) Etsi ja haki varmaan 20 erilaista tyynyä siihen sohvaan ja kun meiltä loppui ideat kesken niin myyjät keksi lisää. Poijjaat oli että "Entäs jos laitettaisiin näin tai näin". Että hyvää palvelua oli ja hyvä mieli jäi =)

Pakko tunkea nokkani tähän ketjuun ja kehua Turun KappAhlia!!! Oltiin Turussa lauantaina ostoksilla, ja illalla ku suunnattiin autolla takas Raumalle huomasin että mun aurinkolasit oli hukanteillä. Tajusin myöhemmin että kun olin sovittamassa vaatteita, ripustin lasit kopin koukkuun. No näppäränä tyttönä mä soitin niille sunnuntaina, ja joku kiva oli jättäny ne kassalle, joten ne oli tallessa. Myyjä sanoi mulle puhelimessa että voivat lähettää ne mulle kotiin, ja jopa maksavat postimaksun :o =)

Tänään sain lasini kotiin kannettuna ja ihan ehjänä :) Siksi oon tosi iloinen, kun mun arskoissa on vahvuudet, ja ois tullu kalliiks ostaa uudet...

Iso kimppu kukkia siis Turun KappAhliin :flower: