Me sitä ei osata elää sovussa!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja PROVO
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

PROVO

Aktiivinen jäsen
31.03.2005
5 411
0
36
Ukon skorpioniluonne, (vaikka en paljon horoskooppeihin uskokaan) vastaan minun leijonaluonteeni on aika tulenarkayhdistelmä ja tuo ukko voittaa kyllä itsepäisyydessä ja minä tuhoamisessa :whistle:

Mietin juuri millä tavalla paloittelisin tuon ukon epäjumalan eli telkkarin :whistle: (ei ihan vakavasti).

Voi, jos tähän olisi joku ratkaisu, mutta ei taida olla ainakaan sellaista kivaa ja helppoa ratkaisua :/

Meillä laitettiin olohuoneen ja keittiön välimaastoon vain sellainen pieni matkatv. Tuolla se killottaa katonrajassa, eikä sitä jaksa kukaan kauaa katsella. Iso telkkari on lasten leluhuoneessa ja sitä tuijottaa sitten pienemmät.

Alkuperäinen kirjoittaja Melisa:
No mutta eipä ainakaan ole koskaan tylsää :D *etsii jotain positiivista*

Juu, nytkin ukko lähti litomaan ja sulki puhelimensa ennenkuin pahempaa sotaa saatiin aikaiseksi :whistle:

Minusta on aika epistä, että se on ukko joka voi lähteä - miksi minun pitää jäädä kotiin - toisinpäin tehtynä se olisi varmaan paljon kivempaa :)

Alkuperäinen kirjoittaja Provo:

Juu, nytkin ukko lähti litomaan ja sulki puhelimensa ennenkuin pahempaa sotaa saatiin aikaiseksi :whistle:

Minusta on aika epistä, että se on ukko joka voi lähteä - miksi minun pitää jäädä kotiin - toisinpäin tehtynä se olisi varmaan paljon kivempaa :)

Siu pitää startata ens kerralla ennen ukkoa ;)

Ennakoi ja ole nopeampi seuraavalla kerralla!

Siu pitää startata ens kerralla ennen ukkoa ;)

Ukko menee työpaikalleen maleksimaan ja minnes mie - se on se kysymys kans =)

Alkuperäinen kirjoittaja äiti täälläkin:
Asiasta kolmanteen...Kun voitit siellä pelissä...Mihin sijoitit voittorahat? Ei ole pakko vastata, kunhan utelen.

Velkoihin ja laskuihin, ukko kieli pitkällä ne vei tärkeämpiin juttuihin :whistle: pelasin ehkä 4000 e takaisin :headwall:

Ei siis hankittu mitään, lapset sai jotain tosi pientä kaikki..

Asiasta kolmanteen...Kun voitit siellä pelissä...Mihin sijoitit voittorahat? Ei ole pakko vastata, kunhan utelen.

Velkoihin ja laskuihin, ukko kieli pitkällä ne vei tärkeämpiin juttuihin :whistle: pelasin ehkä 4000 e takaisin :headwall:

No näinhän se on. Raha tulee ja menee... Seuraavan kerran kun voitat, älä kerro isännälle ja tuhlaa itse rahat.

No näinhän se on. Raha tulee ja menee... Seuraavan kerran kun voitat, älä kerro isännälle ja tuhlaa itse rahat.

Minun kai pitäisi lopettaa koko kyseenalainen harrastus, kun siinä on lieveilmiönsä :whistle: ja kun en pikkurahalla edes pelaa....

Alkuperäinen kirjoittaja PahaSilmä:
Mitä? Onko horoskooppimerkit oikeasti joku tekosyy ihmisen käyttäytymiseen? uskotteko oikeasti tommoseen huuhaahan?

Sitäpaitsi sulle se on huuhaata, mutta mulle raamattu on huuhaata. kaikki ihmiset eivät ole samanlaisia. ONNEKSI!!!!

p.s mullakin on skorpioni mies.;)

Mulla on skorppioni tyttö ja sille jos sanoo jotain käskevästi tai muuten epämiellyttävästi se on heti "pistin" valmiina hyökkäämään, mutta kun sille osaa puhua kauniisti ja kehuen se on kuin kehräävä kissi mirri :D Ja Tekee ihan mitä vaan, kun osaa sanansa valita oikein.

Yhteistyössä