Meandi-laskutus... What the fuck?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Teargas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Teargas

Jäsen
03.08.2009
60
0
6
Jaahas, semmoista toimintaa: meillä oli meandi-kutsut helmikuun alussa. No, tuotteet tulivat ja yksi niistä lähti vaihtoon. Laskua ei kuulunut, mutta ajattelin, että se kyllä takuuvarmasti tulee..
No, tänään, 2.5kk kutsuista tulee lasku, johon oli lisätty mm. korkoa 2,9e ja laskutuslisää 1,7e muun laskun lisäksi! Ja en siis ollut saanut mitään laskua aiemmin..
Onko tämä edes laillista? Kokemuksia vastaavasta?
Nyt lähti kyseinen pulju boikottiin niin että heilahti. Vaatteetkin haalistui kolmessa pesussa törkeän näköisiksi..

Alkuperäinen kirjoittaja Teargas:
Jaahas, semmoista toimintaa: meillä oli meandi-kutsut helmikuun alussa. No, tuotteet tulivat ja yksi niistä lähti vaihtoon. Laskua ei kuulunut, mutta ajattelin, että se kyllä takuuvarmasti tulee..
No, tänään, 2.5kk kutsuista tulee lasku, johon oli lisätty mm. korkoa 2,9e ja laskutuslisää 1,7e muun laskun lisäksi! Ja en siis ollut saanut mitään laskua aiemmin.. Onko tämä edes laillista? Kokemuksia vastaavasta?
Nyt lähti kyseinen pulju boikottiin niin että heilahti. Vaatteetkin haalistui kolmessa pesussa törkeän näköisiksi..

Sehän on siinä toimitettujen vaatteiden mukana, ollu aina!!

Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:
No, tänään, 2.5kk kutsuista tulee lasku, johon oli lisätty mm. korkoa 2,9e ja laskutuslisää 1,7e muun laskun lisäksi! Ja en siis ollut saanut mitään laskua aiemmin.. Onko tämä edes laillista? Kokemuksia vastaavasta?

Sehän on siinä toimitettujen vaatteiden mukana, ollu aina!!

Mulla ei muuten eilisen paketin mukana tullu laskua. Edellisen tilauksen mukana tuli kyllä, mut nyt ei tullu. Liekö unohtunu..

Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:
Ko. puljulla on sangen mielenkiintoinen tapa laskuttaa...ja tosiaan, ne vaatteetkaan ei ihan priimaa ole.

Samaa mieltä. Kyrsii, kun muutaman pesun jälkeen ihan kuluneita. Plyysihaalarit olivat hyviä, mutta meillä pinkki sydänhaalari sekin kulunut nopeasti. Ei meille enää.

Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:
Maisa ja Kowalski :o :o :o Miten ne hoitaa oikein sitä puljua??? Mulla on IHAN AINA ollu se lasku siinä vaatteiden mukana..................... :kieh: OMITUISTA!!

En tiiä kyllä..kyllä mullakin on ennen ollu. Pitää soittaa sinne, että antais laskutustiedot.

Voi jeesus, mitä sakkia. Täältä ei pitäisi kysellä yhtään mitään.

Faktoja: laskua ei ollut mukana ja lisäks vaatteista yks lähti palautukseen. Joka tapauksessa uuden laskun olis pitänyt tulla.
Ja joo, 4.60e on varmaan teille rikkaille tosi pieni raha, mulle se on iso raha, varsinkin kun sen maksaa tyhjästä eli en todellakaan ole mihinkään tilijuttuihin ruvennut. Ei siis todellakaan pitäis mitään viivästyskorkoa tulla myöskään, kun ei ole tullut laskuakaan.

Alkuperäinen kirjoittaja jessina:
Ko. puljulla on sangen mielenkiintoinen tapa laskuttaa...ja tosiaan, ne vaatteetkaan ei ihan priimaa ole.

Samaa mieltä. Kyrsii, kun muutaman pesun jälkeen ihan kuluneita. Plyysihaalarit olivat hyviä, mutta meillä pinkki sydänhaalari sekin kulunut nopeasti. Ei meille enää.

Ja meillä ei oo mitään ongelmaa ollu ko vaatteessa. Ihan hyvinä pysyny!

Alkuperäinen kirjoittaja jessina:

Meillä on syksyn haalareista ne pilvihaalarit ja vihreät sydänhaalarit, molempia hurjan paljon käytetty ja en mie niitä ole saanut vaan kulumaan. Kohta vaan jäävät pieniksi. :/

Ja joo, 4.60e on varmaan teille rikkaille tosi pieni raha, mulle se on iso raha, varsinkin kun sen maksaa tyhjästä eli en todellakaan ole mihinkään tilijuttuihin ruvennut. Ei siis todellakaan pitäis mitään viivästyskorkoa tulla myöskään, kun ei ole tullut laskuakaan.

Iso tai pieni raha, niin se on prkl periaatekysymys ainakin mulle! EN maksa mitään viivästyskorkoja turhaan. Eikä ole mun asia maksavana asiakkaana metsästää itselleni laskua maksettavaksi, vaan on myyjän/firman asia toimittaa se mulle.

Faktoja: laskua ei ollut mukana ja lisäks vaatteista yks lähti palautukseen. Joka tapauksessa uuden laskun olis pitänyt tulla.

Kuten jo aiemmin mainitsin niin ota yhteys siihen myyjään joka kutsut piti.

Sun ei auta kun soittaa sinne laskutukseen ja kysyä tilannetta. Ja tosiaan, ei kannata kysyä mitään täältä, jos ei kestä vastauksia ;)

Mulla ainakin lukee laskussa et vaan jos VAIHTAA tuotteen saa uuden lasku, ei silloin jos palauttaa. Silloin täytyy vaan itse vähentää palautus summa loppusummasta.

Ja se lasku on siellä palautuslapun toisella puolen et menikö se sitten sulla sen palautetun tuoteen mukana takasin? Itse luen kaiken tarkkaan ja kun palautin, otin toiselta puolen kopion (eli laskusta kopion) itselleni.
Ja se laskutuslisä tulee joka laskuun, vaikka ois eka lasku ja maksas kerralla kaiken pois.

Yhteistyössä