MeAndI-myyjää??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja aidaana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

aidaana

Vieras
Onko täällä ketään joka myy tuon me and i-ketjun vaatteita?
Voisitko kertoa tuosta myynnistä?
Paljonko pitää kuukaudessa myydä? -Mitäs jos ei saavuta tiettyä myyntiä kuukaudessa?
Mitä vaatteita tulee aloituspakettiin?

Millä ehdoin myyjäksi pääsee?

Mitä myyjä saa myynnistä itselleen?

Ja kertokaa muutakin toki. ;)

Mua kiinnostaa kanssa, että koska tuo on verotettavaa tuloa, voiko sitä tehdä äippärahakaudella, siis niin ettei tipu minimille?? Ja siis sunnuntaisinhan voi tehdä töitä, kun niistä ei ä-pv.rahaa makseta, mutta siis teitääkö joku miten tuo käytännössä menee..?

ja mie tahtosin tietää miten niitä voin ostaa,kun en tunne yhtään myyjää :ashamed: ,käytetty pilvitunika tuli postissa tnään mut nälkä kasvaa syödessä ja haluisin jtn tuolle pallerollekin.

Alkuperäinen kirjoittaja Ievaliina:
ja mie tahtosin tietää miten niitä voin ostaa,kun en tunne yhtään myyjää :ashamed: ,käytetty pilvitunika tuli postissa tnään mut nälkä kasvaa syödessä ja haluisin jtn tuolle pallerollekin.

Ne myyjät ei käsittääkseni saa mainostaa itseään täällä, mutta siis menepäs me & i.n nettisivuille ja sitä kautta löydätkin myyjiä myös, kun jätät yhteystietosi sinne :)

Minä niitä myyjiä kanssa kyselin.
Tietoni piti mennä jollekin myyjälle ja se siitä sitten.Eipä ole kuulunut yhtään mitään.
Eipä taida noita kiinnostaa mahdolliset uudet asiakkaat.

minä sovin kutsut tuossa toukokuussa että syyskuussa pidän. Tarkempaa päivää en päässyt sitten enään sopimaan kun siitä myyjästä kuulunut sen koomin.. :/
Olisin vielä saanut alennusta siitä syksymallistosta kun varasin ennen kesäkuuta syyskuulle..

Yhteistyössä