Meandi vaatteista -Miten toimisitte?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pippurinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pippurinen

Vieras
Tilasin salaisia vaatteita. Epäilen myyjän vaihtaneen itseltään ei mieluisan vaatteen yhden tilaamani tuotteen tilalle.
Miten toimisitte? Epäilykseni on aika vahva...

Miten epäilet moista? Riippuen kaiketi siitä... Jos vaatteesta näkee että se ei ole esim. ihan uusi... tai se ei ole paketissaan tai jotain vastaavaa... niin siitähän voisi kysellä kyllä. Mutta kun en tiedä mistä epäilet niin en tiiä... kun salaisista on kyse... niin ethän voi tietää sen suhteen mitä oli tulossa.

Mikä tää tällanen salainen vaate on... *tikahtuu nauruun*
Onko se sama kuin ennen markkinoilla oli niitä lahjapaketinnäköisiä paketteja, joista ei tiennyt mitä osti, mutta ostipa kuitenkin, jännityksen vuoksi... *reps*

siis salaista vaatetta ei mun tietääkseni saa palauttaa, meidän myyjä kyllä sanoi että jos ei yhtään tykkää tuotteesta hän lupaa ostaa sen "omaan" mallistoonsa. Siis ihmettelen miten voit olla varma että juuri kyseinen myyjä on vaihtanut vaatteen... aika rotta :D Minä palauttaisin koko vaatteen sillä verukkeella että se olisi mielestä aivan kamala, kylläne sen takas ottaa- KOKEMUSTA ON :)

Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Alkuperäinen kirjoittaja siis täh:
kuka ostaa jotain salaisia vaatteita? sian säkissä toisin sanoen.. ei tajua..

Ne salaiset vaatteet maksaa 12e/kpl, kun normisti Me&I -vaatteet on jotain 22e/kpl (body). Ja minä sain omani ns. emännänlahjana.

Joo, tiedän vaatteet mutta en tajua miksi ostaa tietämättä mitä saa.. Varsinkin kuin noiden hinta-laatusuhde on ihan poskellaan..

Yhteistyössä