Mediakritiikittömät palstalaiset väärän tiedon vaaravyöhykkeessä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Milloinkohan Yle ja Hesari lopettaa tuon roskan syöttämisen meille?

En edelleenkään aio kaivaa sulle niitä mielipidemittauksia, joita kukaan ei ole vielä tehnyt, mutta suuntaa-antavia on tarjolla.

jaa minkä roskan?

mediakriittisyys toki kuuluu muistaa niitäkin luettaessa, mut noi mv naurettavat uutiset, jotka unohdetaan korjata lisätiedon jälkeen, on ihan omaa luokkaansa.
mut toki saat elää siinä uskossa et suurinosa on sun kanssa samaa mieltä, kannattais varmaan siirtyä ihan irl ni vois huomata et näin ei olekkaan.

Nettikirjoittelu vs. kivien viskominen ihmisiä päin, murhapolttojen yritykset, mikäs tää asesankari oli tällä viikolla jonkun vokin ulkopuolella.. Huomaat varmasti eron?
Aivan. Suvaitsevaiston tulisi lopettaa tappouhkailut, vihapuheet ja kamala käytös. Heitellään raaoilla kananmunilla ja viskotaan siiderit viattomien ihmisten naamalle. Käyttäydytään väkivaltaisesti. Hyi hyi hyi!
Miten kehtaavat?

En huomaa mitään eroa....molemmat voisivat lopettaa idioottimaisen käytöksen. Niin suvaitsevaiset kuin kriittisetkin.

Mutta myös suvaitsevaisten tappouhkauksista voisi laittaa jonkun uutisen?
Ihan vain vaikka siksi, että kriittiset eivät saisi osakseen kaikkea kakkaa?

Media on se, joka muovaa mielikuvia....media voi olla aika vaarallinen siinä mielessä...

jaa minkä roskan?

mediakriittisyys toki kuuluu muistaa niitäkin luettaessa, mut noi mv naurettavat uutiset, jotka unohdetaan korjata lisätiedon jälkeen, on ihan omaa luokkaansa.
mut toki saat elää siinä uskossa et suurinosa on sun kanssa samaa mieltä, kannattais varmaan siirtyä ihan irl ni vois huomata et näin ei olekkaan.

No mutta oletkohan sinä edes lukenut mv-lehden uutisia?

Siellä on todella sellaisia juttuja, joita suomen "valtamedia" ei aio julkaista, muutenhan he hakkaisivat itseään vasaralla varpaaseen.

Jos mv-lehti on naurettava, eikä sen jutut pidä paikkansa sinun mielestä - miksi se on nostattanut tuollaisen paskamyrskyn?
AIVAN: Mv-lehti paljastaa sellaisia juttuja, jotka ei ole hallitukselle tai herra isoille herroille millään tavalla edullisia.
Mv-lehti on katsos sillä toisella puolella, meidän ihmisten puolella, jotka ovat kiinnostuneita pitämään hyvinvoinnin Suomessa.:)

Miksi kriittiset eivät saa pitää julkaisuaan jossa kuitenkin on oikeita uutisia kera lähteiden. Samoin; Paavo Tajukangas kertoo avoimesti ja asiansaosaavasti Ruotsin tilanteesta joka minua kovasti kiinnostaa.
Sävy on huono, minkäs sille voin. Uutinen on kuitenkin se jonka haluan lukea, sävy on loppujenlopuksi mulle aivan sama.

Enemmän olen huolissani aikuisista mv-ym-hörhöistä, joilta järki on karannut kuin pieru saharaan viimeistään tämän vuoden aikana. Tuskinpa sitä omaa ajattelukykyä on ollut aikasemminkaan, kun noin helposti vajotaan massahysterian vietäväksi.

MV-lehti on oikein hyvä, tässä uusinta uutta Lahden Hennalasta, on meinaan perkeleenmoinen meno siellä eli ei ihme, että poliisi yrittää sönköttää jotain tyyliin "ei täällä ole syytä kuvata".

No ei varmaan joo ole syytä kuvata, sillä on ihan helvetin mahdoton väittää tämän katsovalle ihmiselle että ei tätä oikeasti tapahtunut, olet vaan mediakritiikitön :D

http://mvlehti.net/2015/11/07/hennalassa-tapahtuu-taas-video/

Aivan. Suvaitsevaiston tulisi lopettaa tappouhkailut, vihapuheet ja kamala käytös. Heitellään raaoilla kananmunilla ja viskotaan siiderit viattomien ihmisten naamalle. Käyttäydytään väkivaltaisesti. Hyi hyi hyi!
Miten kehtaavat?

En huomaa mitään eroa....molemmat voisivat lopettaa idioottimaisen käytöksen. Niin suvaitsevaiset kuin kriittisetkin.

Mutta myös suvaitsevaisten tappouhkauksista voisi laittaa jonkun uutisen?
Ihan vain vaikka siksi, että kriittiset eivät saisi osakseen kaikkea kakkaa?

Media on se, joka muovaa mielikuvia....media voi olla aika vaarallinen siinä mielessä...
Et huomaa eroa, heitelläänkö sua kananmunilla ja siiderillä vs. sua kohti ammutaan ilotulitteita, sun koti yritetään polttaa, sun talon edessä istuu joku hullu auto täynnä ladattuja aseita, sua kivitetään.. Älä nyt viitsi.
Kriittiset eivät saisi paskaa niskaansa, kun lopettaisivat tuon väkivallan. Väkivallan, jota he sanovat harjoittavansa estääkseen väkivaltaa. Voi jeesus, oikeasti. Miten nuo eroaa jostan terroristeista? Ok, ruumiita eivät vielä ole saaneet aikaan, mutta tuolla menolla se on vain ajan kysymys. Samaa paskasakkia, kuin vastustamansa isis.

Et huomaa eroa, heitelläänkö sua kananmunilla ja siiderillä vs. sua kohti ammutaan ilotulitteita, sun koti yritetään polttaa, sun talon edessä istuu joku hullu auto täynnä ladattuja aseita, sua kivitetään.. Älä nyt viitsi.
Kriittiset eivät saisi paskaa niskaansa, kun lopettaisivat tuon väkivallan. Väkivallan, jota he sanovat harjoittavansa estääkseen väkivaltaa. Voi jeesus, oikeasti. Miten nuo eroaa jostan terroristeista? Ok, ruumiita eivät vielä ole saaneet aikaan, mutta tuolla menolla se on vain ajan kysymys. Samaa paskasakkia, kuin vastustamansa isis.

Onko sinusta oikein, että media antaa sellaisen kuvan että vain kriittiset ovat syypäitä mm. tappouhkauksiin?

Terroriestejä sinä et ole vielä nähnytkään, mutta kohta näet.
On tänne sen verran automaattiaseita virrannut ja niille pitäjätkin ovat osapuolleen nipussa.

Mä jatkan sun kanssa keskustelua myöhemmin.
Mulla kyllä riittää halua päästä sun kanssa edes jokseenkin samalle aaltopituudelle.(y)

MV-lehti on oikein hyvä, tässä uusinta uutta Lahden Hennalasta, on meinaan perkeleenmoinen meno siellä eli ei ihme, että poliisi yrittää sönköttää jotain tyyliin "ei täällä ole syytä kuvata".

No ei varmaan joo ole syytä kuvata, sillä on ihan helvetin mahdoton väittää tämän katsovalle ihmiselle että ei tätä oikeasti tapahtunut, olet vaan mediakritiikitön :D

http://mvlehti.net/2015/11/07/hennalassa-tapahtuu-taas-video/
Ihmiset seisovat rauhallisesti ja taputtavat ja huutavat iskulauseita = perkeleenmoinen meno. Just.

joo, myönnetään et valtamedia ei tehnyt eilen juttua tukholmassa tapahtuneesta, jossa mies oli verhotankoa asentaessaan pudottanut poran ikkunan läpi peltikatolle josta äänen kuultuaan joku oli poliisit hälyttäneet paikalle "räjähdyksen" takia..mut hei, ei tehnyt mv:kään, kertoivat vaan pommista joka oli räjähtänyt, ja lupasivat seurailla tilannetta..varmaan ihan vahingossa jäi totuus kertomatta sit kun se selvis.Onneks eivät yritä manipuloida ihmisiä, kuten yle tekee.

on ne ihania :love:

Onko sinusta oikein, että media antaa sellaisen kuvan että vain kriittiset ovat syypäitä mm. tappouhkauksiin?

Terroriestejä sinä et ole vielä nähnytkään, mutta kohta näet.
On tänne sen verran automaattiaseita virrannut ja niille pitäjätkin ovat osapuolleen nipussa.

Mä jatkan sun kanssa keskustelua myöhemmin.
Mulla kyllä riittää halua päästä sun kanssa edes jokseenkin samalle aaltopituudelle.(y)
Jatketaan vaan heti, kun olet vastannut siihen, otatko päällesi mielummin siideriä vai kiviä, polttopulloja, ilotulitteita ja aseistetun hullun päivystämän kotisi eteen. Mun ei ole ollenkaan vaikea valita.

Terroristejahan nuo hyökkäilijät ovat, mitä muutakaan. Mutta te annatte sen tapahtua sillä verukkeella, että jotain muuta SAATTAA tapahtua.

sen verran pitää vielä kommentoida, et jos maahanmuuttokriittiset on niin kovassa kasvussa suomessa, niin luuletteko et sellaiset äänestäis vihreitä tai sdptä jotka on uusimmissa kyselyissä nostaneet kannatustaan todella paljon viime keväästä?

Jatketaan vaan heti, kun olet vastannut siihen, otatko päällesi mielummin siideriä vai kiviä, polttopulloja, ilotulitteita ja aseistetun hullun päivystämän kotisi eteen. Mun ei ole ollenkaan vaikea valita.

Terroristejahan nuo hyökkäilijät ovat, mitä muutakaan. Mutta te annatte sen tapahtua sillä verukkeella, että jotain muuta SAATTAA tapahtua.
Siis sehän oli ihan normaali vastaanottokomitea?:D

Osa niistä bussissa istujista ei edes herännyt katsomaan näytöstä.:unsure:

Höpöhöpö, kuten sanoin niin terroristeja sinä et ole vielä nähnytkään.
Mitään vaninkoa ei ole tapahtunut.

Ja jos meinaavat poltella noita vokkeja sun muita niin varmaan he alkavat olla jo epätoivoisia.

Olisi varmana syytä tehdä puolueettomasti laajat mielipidemittaukset ja hallitus voisi ottaa niiden tulokset huomioon päätöksiä tehdessä, jotta meno ei mene samanlaiseksi kuin Ruotsissa tai Saksassa?

Ei kansa halua tätä! Enkä usko että kansa orjanlaisesti tekee mikä on täysin heidän aatteita ja mielipidettä vastaan, vai mitä luulet? :)

Mitkä ovat sitten sinun mielestä niitä hyviä keinoja vaikuttaa?

Tämä on ihan absurdia koko juttu. Suora demokratia käyttöön joitakin päätöksiä tehdessä. Tätä mieltä minä olen.:)

Hallituksen tehtävä on edustaa Suomea ja suomalaisia. Ei suomalaiset suostu siihen, että heidän yli kävellään.:)
Eikö tämä ole aika normaalia?

Siis sehän oli ihan normaali vastaanottokomitea?:D

Osa niistä bussissa istujista ei edes herännyt katsomaan näytöstä.:unsure:

Höpöhöpö, kuten sanoin niin terroristeja sinä et ole vielä nähnytkään.
Mitään vaninkoa ei ole tapahtunut.

Ja jos meinaavat poltella noita vokkeja sun muita niin varmaan he alkavat olla jo epätoivoisia.

Olisi varmana syytä tehdä puolueettomasti laajat mielipidemittaukset ja hallitus voisi ottaa niiden tulokset huomioon päätöksiä tehdessä, jotta meno ei mene samanlaiseksi kuin Ruotsissa tai Saksassa?

Ei kansa halua tätä! Enkä usko että kansa orjanlaisesti tekee mikä on täysin heidän aatteita ja mielipidettä vastaan, vai mitä luulet? :)

Mitkä ovat sitten sinun mielestä niitä hyviä keinoja vaikuttaa?

Tämä on ihan absurdia koko juttu. Suora demokratia käyttöön joitakin päätöksiä tehdessä. Tätä mieltä minä olen.:)

Hallituksen tehtävä on edustaa Suomea ja suomalaisia. Ei suomalaiset suostu siihen, että heidän yli kävellään.:)
Eikö tämä ole aika normaalia?
Jos väkivalta on susta normaalia käytöstä ja toisten majapaikan, eli kodin polttaminen ymmärrettävää, ja sinä käsittääkseni olet näitä maltillisimpia kriittisiä, niin mä luulen, ettei meillä ole enää keskusteltavaa. Varsinkaan kun et vieläkään vastannut siihen, ottaisitko nuo jutut perhettäsi vastaan mielummin kuin sen siiderin heittelyn.

No sitä voisit jo kutsua "perkeleenmoiseksi menoksi" mitä seisoskelu ja taputtaminen ei kyllä mielestäni ole.

No jos kerta mamujen mekkala on mielestäsi "rauhallista seisoskelua", niin miksi poliisi filmin lopussa kieltää tämän "ihan normaalin rauhallisen miekkarin" kuvaamisen?
Miksi ählyjen tulkkikin niin fanaattisesti vaatii kuvauskieltoa?
Normaalisti miekkarin järjestävät tahtovat nimensä ja kuvansa mahdollisimman moneen mediaan! Kuvaajia halutaan paikalle, eikä kuvaajia estellä kuvaamasta.

https://www.facebook.com/hessuahonen/videos/10153343450822675/

Ja mitä vittua nuo ählyt mölisevät? Oliko taas kerran ruoka pahaa ja patjat ohuita?
On siinä vittu ääliöitä, tulevat tänne muka "pakolaisina" eivätkä yhtään älyä edes käyttäytyä kuten pakolainen vaan käyttäytyvät kuin maksava asiakas taikka turisti.

Jos väkivalta on susta normaalia käytöstä ja toisten majapaikan, eli kodin polttaminen ymmärrettävää, ja sinä käsittääkseni olet näitä maltillisimpia kriittisiä, niin mä luulen, ettei meillä ole enää keskusteltavaa. Varsinkaan kun et vieläkään vastannut siihen, ottaisitko nuo jutut perhettäsi vastaan mielummin kuin sen siiderin heittelyn.
No ooppa rauhassa.

Mikä on reilua - mikä ei? Hold that thought....palataan.:)

No jos kerta mamujen mekkala on mielestäsi "rauhallista seisoskelua", niin miksi poliisi filmin lopussa kieltää tämän "ihan normaalin rauhallisen miekkarin" kuvaamisen?
Miksi ählyjen tulkkikin niin fanaattisesti vaatii kuvauskieltoa?
Normaalisti miekkarin järjestävät tahtovat nimensä ja kuvansa mahdollisimman moneen mediaan! Kuvaajia halutaan paikalle, eikä kuvaajia estellä kuvaamasta.

https://www.facebook.com/hessuahonen/videos/10153343450822675/

Ja mitä vittua nuo ählyt mölisevät? Oliko taas kerran ruoka pahaa ja patjat ohuita?
On siinä vittu ääliöitä, tulevat tänne muka "pakolaisina" eivätkä yhtään älyä edes käyttäytyä kuten pakolainen vaan käyttäytyvät kuin maksava asiakas taikka turisti.
No olisko ihan just sen takia, että laadukas medianne vetää näistä "MELLAKKA!!!!111 ISLAMISAATIO ON TÄÄLÄ!!1!"-otsikoita. Ja tyypit vaan seisoo ja taputtaa. Ihan rauhassa. Onpa uhkaavaa.

Yhteistyössä