Meediot yms. näkijät! Pari kysymystä teille!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "aloittelija"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

"aloittelija"

Vieras
En nyt ala kertomaan tässä koko tarinaani ettei mua tunnistetata mutta vähän taustoja kyllä. Mä olen nuoresta asti nähnyt/tuntenut joitakin edesmenneitä rakkaitani sekä nähnyt unia joissa minulle on näytetty asioita. Nämä unet eivät ole minua pelottaneet koskaan. Näitä näkyjä olen pelännyt, siksi varmasti olenkin niitä vain harvakseltaan nähnyt. Tässä jokin aika sitten näin kotonani hengen, joka ilmeisesti oli eräs sukulaiseni, jonka myös eräs toinen lähisukulaiseni on nähnyt muutaman kerran. Nyt mä olen siitä asti pelännyt kotonani.

Syytä pelkoon ei kuulemma ole, koska tämä lähisukulaiseni kertoi tämän hengen haluavan hyvää, hän kuulemma saattaa joskus käydä katsomassa onko meillä kaikki hyvin tai hänellä voi olla jokin sanoma kerrottavanaan.

Mulla on kuulemma lahja, jota kannattaisi kehittää. Pelosta pitäisi päästä eroon, mutta miten? Haluaisin kyllä mutta en oikeasti tiedä miten! Miten te olette kehittäneet kykyänne?

Päänaukojille en vastaa mitään.

Hyvä konsti kehittää kykyjään on ennustaa tuntemattomille näkemättä heitä, pystyn melko hyvin ennustamaan vaikkapa tällä palstalla, tosin täällä ihmiset eivät tyydy saamaansa vastaukseen, kysyvät monta kertaa ja monella nimimerkillä, minulla ainakin menee intuitiitio siinä sitten hukkaan.

Älä kerro enteitäsi tällä palstalla. Saat niin paljon aggressiota näitä asioita pelkääviltä ja vihaavilta - viha on vain yksi merkki pelosta - ihmisiltä että menee ilo annetusta avustakin. Kehitä kykyjäsi ihmisten keskellä vaikka ihan arkisissa tilanteissa töissä, bussipysäkillä, älä täällä...

[QUOTE="Näkijä";28898739]Älä kerro enteitäsi tällä palstalla. Saat niin paljon aggressiota näitä asioita pelkääviltä ja vihaavilta - viha on vain yksi merkki pelosta - ihmisiltä että menee ilo annetusta avustakin. Kehitä kykyjäsi ihmisten keskellä vaikka ihan arkisissa tilanteissa töissä, bussipysäkillä, älä täällä...[/QUOTE]

Mutta miten? Kun mä en yksikertaisesti ymmärrä, että MITEN sitä kehitetään? :)

Yhteistyössä