Mehiläiskuningatar

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mehiläinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Hyvä et sait nukuttua hyvin.Entäs suihku eka pesisin sinut ja sit alkaisin suukkotteleen sinua eka suulle ja sit kaulalle ja siitä rinnoille ja sit mahalle ja laskeituisin sinua jalkoväliin ja nuolisin sinun ihanaa vittua samal hieroisin sitä.

Riiryttäis sänkyyn ja imisim sinun ihania rintoja.Ja samal työntyisin sinuun,halusin sinua takaa päin!Olis mukava laitella seksiviestejä sillon tällöin.Jos sul käy.

Huomenta! En kerenny vastailee,onneksi joku ""ystävällinen"" teki sen mun puolesta! Hyvin tullut nukuttua! On mulla kylpyamme tai oikeastaan poreamme. Ja voit vain kuvitella,kun siinä on myös hierova juttu samassa ja kun menee hajareisin istumaan sen hierovan suuttimen päälle,tuntuu muuten hyvältä!

Hyvältä varmasti tuntuu,minkälaista oliskaan naida sun kans poreammees,voin vaan kuvail,vaik olis mukava tehä livenä.Mul olis kyl sauna voitais kyl tehä kaikkea kivaa sielläkin.

Aah! Voin vain kuvitella,miten hyvältä tuntuu. Livenä ehkä tulis pettymys,kun silloin ulkonäkö merkkaa enemmän. Nyt voidaan vaan kuvitella toisemme,mieleiseksemme! Saunassakin kyllä voi tehdä vaikka mitä...wau!

Voi harmi.Mitä tehtäis saunassa.Miltä kuulostaa?Oltais elokuvis isuttais ylä rivil sul olis hame ja eka laittaisin käden sun polvel ja sit nostaisin vähän hametta ja kokeilisin kuumaa kumparetta ja hieroisin sitä.Mitäs sit tekisin?

Saunan lauteille voisin mennä makaamaan ja tulisit päälleni. Suutelisit suutani ja nuolisit nännejäni,siirtyisit alemmas. Työntäisit kielesi pilluuni. Kiemurtelisin ja voihkisin ääneen,niin hyvältä se tuntuisi...ihanaa,älä vaan lopeta. Lisää... valun... haluan jo päästä itse asiaan.odotan... Elokuvissa. Olen ollut koko päivän ilman. Sinun taidokkaat kätesi hierovat minua kiivaasti hameen alta. Litisen jo ihan. Haluan kalusi sisään. Kuiskaan sen sinulle. Avaat housusi ja kuiskaukseni kiihotti kalusi äärimmilleen. Tulen istumaan syliisi ja kalusi löytää helposti sisääni. Alan nostella lantiotani edessä olevasta penkistä kiinni pitäen. Tekisi mieli huutaa... Ymisen hiljaa! Tunnut ihanalta kulta... Aukaiset liivini puseron alta ja hierot rintojani. En pysty enää seuraamaan elokuvaa...

Saunas maistut hyvaltä kun imen sinua,harmi kun et nähny elokuvaa,ajeltas autolla sinun luoksesi,sanot et haluat autos.Laitan taas kätesi polville olet vielä lämmin,mis haluat?

Ei sen elokuvan niin väliä,sain jotain parempaa. Lasken hameeni,kun elokuva loppuu. Lähdemme autolle. Haluan vieläkin alapäässä pakottaa. Haluan autossa ja alat hivuttaa kättäsi reidelleni ja yhä ylemmäs. Pysäytät auton tien reunaan. Hameeni nousee vyötärölle,potkin stringit pois. Pistät penkkisi makuu asentoon ja tulen pällesi. Otat puseroni pois ja alat panna minua. Huohotan työntöjen tahdissa ja rintani pomppii. Laukeat sisääni ja saan värisyttävän orgasmin. Nousemme autosta,etkä saa näppejäsi irti minusta. Hississä tulet minuun takaapäin... aah,aah... tuntuu mahdottoman hyvältä ja saan orgasmin taas. Pääsemme asuntooni ja päätämme mennä suihkuun,haluatko pestä minut. En saa sinusta tarpeekseni vaan haluan lisää koko ajan...mitä seuraavaksi?

Mentäis suihkuun pesisin sinua samal sinun kätesi hieroo minun paksua kullia ai kun tekee hyvää!Nuolen sinun nännejä ja samal hieron jalkovälistä.Käänän sinut ja haluan sinua takaa päin.Sit kysyn sinulta voinko työntää peppuun,

Mentäis suihkuun pesisin sinua samal sinun kätesi hieroo minun paksua kullia ai kun tekee hyvää!Nuolen sinun nännejä ja samal hieron jalkovälistä.Käänän sinut ja haluan sinua takaa päin.Sit kysyn sinulta voinko työntää peppuun,

Yhteistyössä