P
pakkoselibaatissa
Vieras
Se käy iltaisin meidän makuuhuoneessa tarkistamassa, mitä teemme. Jos aamulla herätessä poika löytää meidät sylikkäin, alkaa hirveä tenttaus "miksi te makaatte noin?"
Huoh. Lapsi on tietenkin kovasti kiinnostunut seksistä, mutta meidän pakkomielteinen vainoaminen käy hermoon. Enkä tiedä miten ottaa tätä puheeksi.
Kerran ollaan melkein jääty kiinni, makkarin ovi oli lukossa ja lapsi kysyi aamulla "mitä te teitte iskän kanssa siellä lukitun oven takana?". Vastasin vaan, että "Oltiin iskän kanssa kahdestaan ja vietettiin yhteistä aikaa!", sen kummemmin erittelemättä.
Mulla on totisesti ongelma, kun en tiedä, miten ottaisin asian puheeksi ja miten muutenkaan tuollaiseen osaa puuttua?
Huoh. Lapsi on tietenkin kovasti kiinnostunut seksistä, mutta meidän pakkomielteinen vainoaminen käy hermoon. Enkä tiedä miten ottaa tätä puheeksi.
Kerran ollaan melkein jääty kiinni, makkarin ovi oli lukossa ja lapsi kysyi aamulla "mitä te teitte iskän kanssa siellä lukitun oven takana?". Vastasin vaan, että "Oltiin iskän kanssa kahdestaan ja vietettiin yhteistä aikaa!", sen kummemmin erittelemättä.
Mulla on totisesti ongelma, kun en tiedä, miten ottaisin asian puheeksi ja miten muutenkaan tuollaiseen osaa puuttua?