Meidän ekaluokkalainen haisee hielle

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "mimmi"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"mimmi"

Vieras
Siis eihän noin nuorena vielä hien pitäisi haista, eihän ?? Olen tässä miettinyt, että pitäisikö viedä lääkäriin, voiko olla merkki jostain sairaudesta. Siis ei hän niin paljon haise, että vieressä oleva haistaa, jos ei nuuhki kainaloita. Mutta puseroissa on ihan selvä hien haju ja haistaa sen toki suoraan kainalosta.
Olen kiinnittänyt huomiota myös, että tytön päänahka haisee tosi voimakkaalle, vaikka olisi ihan äskettäin hiukset pesty.

mun tutun muksulla hormonit sekas kuus vuotiaana, sai lääkkeen ettei pituus kasvu lopu..ja näytti 'aikuiselta' jo 9 v kummiski..varalta käytät:) ei varmana liian yleinen toi tuttavan tilanne..

Mun lapsella on samansuuntaista, sen lisäksi nenässä ja nenänpielissä on selviä mustapäitä ja alapäässä lievää karvoitusta. Hänen kohdallaan on kyse lievästä ennenaikaisesta adrenarkesta eli karvapuoli ja ihon/hiusten rasvoittuminen alkaa heräillä, mutta kuukautiskiertopuoli uinuu vielä. Ja niin kauan kun kuukautiskierto vielä uinuu ei ole mitään hätää. Tytöltä mitattiin jos jotakin hormonipitoisuutta, mutta ne oli kaikki ihan normaalit.

[QUOTE="aapee";27423088]Tilaan huomenna ajan lääkärille, niin tuleepahan tarkistettua. Itseäni tämä kuitenkin vaivaa kovasti.[/QUOTE]

Näin mäkin tein ja olen tyytyväinen, että tein. Eipähän tarvitse enää miettiä ja pähkäillä :).

Meidän 6-vuotiaalla tytöllä alkoi myös hiki haista jo ennen 6-vuotispäivää. Kysyin neuvolasta terkkarilta, mutta hän ei ollut huolissaan kun ei muita merkkejä puperteetista ole. Ostin tytölle deodorantin luontaistuotekaupasta. Siinä ei ole alumiinia ja tuoksuu miedosti yrteiltä hetken aikaa. Ei haise enää hiki. Noloa, jos on haisulina päiväkodissa.