Meidän isä juo aina vaan kaljaa!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ....
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

....

Vieras
Sanoi eilen meidän 5v tyttö,, kun käveltiin jonkun pubin ohi ja tyttö sanoi, että se on kaljakauppa (päätteli tuopin kuvasta).

Sanoin tytölle, ettei me onneksi käydä siellä ja juoda kaljaa - ei lapset eikä aikuiset.

Siihen tyttö sanoi, että meidän isä juo aina vaan kaljaa!!!

Kyseessä on mies, joka ei koskaan kotona juo kaljaa, mutta jossain ulkomaanmatkoilla on juonut ja tyttö on sen nähnyt!!

Näin paljon todellisuudesta poikkeavia juttuja voi lasten suusta tulla.

Nauratti meitä miehen kanssa :D

Alkuperäinen kirjoittaja Naperon taapero:
outs, sit ku menee ja tarinoi joilleki tutuille :D

On varmaan tarinoinutkin kaikenlaista jo, tyttö siis. On melkoisen huomaavainen neiti, mutta ne lapset jutut tahtovat olla vähän eripainotteisia kuin oikeasti asiat on.

No arvatkaapa paljonko meidän vanhempia on hävettänyt kun me ollaan oltu lapsia...: Käytiin aina lomilla automatkoilla sukulaisissa ja autossa soi usein Eppu Normaalin tuotanto. Me sitten veljen kanssa joka paikassa kun oli mahdollisuus jotenkin esiintyä, niin vetästiin oikein raikuvasti Baarikärpänen. "Tahdon olla juovuksissa aina sekä maanantaina..." :D

Juuri tuossa 4-6 vuotiailla aika yleistä tarinoida noita kalja-kakka-aiheisia juttuja.
Meilläkin oli sellainen viikon kestävä känni-sana vaihe.
Lasten jumppatuntia odotellessa tyttö totesi minulle "taisit olla aamulla aika kännissä? "
Onneksi oli kuitenkin aamupäivä ja jokainen paikalla ollut näki etten ole voinut aamusta olla kännissä.Mutta..noloa silti.

Meillä 2v noita kakka ja pissa juttuja kertoilee kaupassa ja yleensä kassajonossa. Viimeks kun tyttären kanssa oltiin meitä lähellä olevassa isossa K-supermarketissa ja odottelin että, pääsisin maksamaan ostoksia. Tytär tuijotti mua kulmat kurtussa ja sano äiti, mä kysyin että mitä? Tytär vaan sano että, pissa tuli. Sanoin vaan että, sullahan on vaippa. Oli hetken hiljaa ja siinä meijän edellä oli iso kokonen mies, sillä oli pipo päässä, vanha villapaita, naama sen näkönen ettei ole juurikaan partaansa ajellu eikä ollu käyny suihkussa. Tytär alko selostaa siinä samalla isoon ääneen äiti kakkaa aina, isi kakkaa. Yritin tyttären hyssytellä hiljaseks, muutama ihminen rupes nauramaan ja seuras meitä aina vähän väliä. Ite olin ihan nolona, poskia kuumotti ja tuskanhiki valu vaan selässä. Tytär alotti uudestaan äiti! Sedällä on kakka, kakka haisee. Tossa kohtaa meinasin alkaa itkemään, mua hävetti niin paljon. Tyttärelle sanoin ettei tollasia saa puhua, pitää osata käyttäytyä. Tää mies joka siinä meijän edellä oli, niin puhisi vaan ja mulkas mua aika pahasti. Tytär vaikeni ton jälkeen ja hyysäs sen jälkeen omaa pehmolelu koiraansa.

Yhteistyössä